ramazan
ramazan

عکس های خیره کننده از بدن این زن

مجموعه : جالب ترین ها
عکس های خیره کننده از بدن این زن

هر روز شاهد کشف عجیب و غریب ترین انسان ها و حیوانات در دنیا هستیم عجایبی که هیچگاه تمامی ندارد و انسان با دیدن و شنیدن آن متحیر می ماند !

 

 

برخی انسان ها در روی کره زمین هستند و کارهایی انجام میدهند که انگار از فضا آمده اند. جذابیت بالای بدن این زن شگفتی همگان را برانگیخته است به گزارش نازوب ،يک زن انگليسي که 50 سال سن دارد, با بدن شگفت انگيز خود, سوژه رسانه ها شده است.

 

يک زن انگليسي از يک خاصيت الکترومغناطيسي عجيب برخوردار است و مي تواند تمام فلزات را به طرف خود جذب کند.اين زن ساکن لندن که براندا آليسون brenda allison نام دارد و لقب ‘آهنرباي انساني’ را گرفته است از يک نوع خاصيت الکترومغناطيسي قوي رنج مي برد به طوري که مي تواند سکه، ميله هاي ضامن، آهنربا، کليدها، سرپوشهاي فلزي و حتي اجسام فلزي بزرگتر را جذب کند و به مدت 45 دقيقه آنها را روي بدن خود نگه دارد.

 

 

عکس های خیره کننده از بدن این زن

 

اين مسئله مشکلات مختلفي را براي اين زن انگليسي ايجاد کرده است به طوري که به محض اينکه اين زن از کنار دستگاههاي دزدگير عبور مي کند آژير اين دستگاههاي به کار مي افتند، ساعتها از حرکت متوقف مي شوند، چراغها خاموش و تلويزيونها به دليل تداخلات مغناطيسي بدن وي خراب مي شوند.

 

عکس های خیره کننده از بدن این زن

پزشکان معتقدند که اين مشکل بايد به دليل سطح بالاي استرس ايجاد شده باشد و بنابراين به اين زن 50 ساله توصيه کرده اند که خود را با يک سبک زندگي آرامتر سازگار کند.

 

براندا آليسون در اين خصوص گفت: ‘من اين خصوصيت را از زماني که کودک بودم داشتم و يک دفتر خاطرات از مراحل تکامل و پيشرفت مغناطيسي بودنم درست کرده بودم. به اين ترتيب کشف کردم که جذب الکترومغناطيسي پس از يائسگي شديدتر شده است.

 

 

عکس های خیره کننده از بدن این زن

 

به محض اينکه وارد فروشگاه مي شوم، صندوقها به طور ديوانه کننده اي شروع به آژير کشيدن مي کنند، به طوري که صندوقدارها به من توهين مي کنند و مي گويند که يک جادوگر سياه بدجنس هستم.’

 

براساس گزارش نازوب به نقل از ديلي ميل، اين زن انگليسي از چند دانشمند خواسته است که براي کشف علت اصلي اين خاصيت مغناطيسي بدنش وي را مورد مطالعه قرار دهند.

 

مطالب مرتبط

زنی که با اندام جدیدش رکورد جهانی ثبت کرد (عکس)

زیبا و خوش اندام ترین زن ونزوئلا انتخاب شد + (تصاویر)

زنی که با جراحی احمقانه خود یک سینه به خود اضافه کرد! + عکس

تصویر سایه برهنه دختری خوش اندام !!

باور میکنی این زن زیبا و خوش اندام همسراین مرد باشد

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان