فال روزانه Daily Omen جمعه 13 آذر 94

فال روزانه Daily Omen جمعه 13 آذر 94

تمام دقايق مانده از عمرم به همراه زيبا ترين بوسه های عاشقانه
هديه اي براي روز تولد تو

لمس بودنت مبارک

 

 

 

فال روز متولدین فروردین:

اگر امروز بخواهید ایده هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می گیرد. اتفاقاتی که برای شما می افتد به خودتان مربوط می شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.امروز بهتر است در برخورد با دوستان و خانواده رویه ی دیگری را در پیش بگیرید تا شاید بتوانید مخمصه ای را که در آن گیر افتاده اید چاره کنید. اما بدانید که تغییرات یک دفعه اتفاق نمی افتند، پس سعی کنید به خاطر چیزهایی که پیش می آیند سر و صدا راه نیندازید. به نظر می رسد نگاه شما به واقعیت های پیرامون تان با آن چه حقیقت دارد فرق می کند. اگر چشم تان را بر حقایق ببندید مشکلی حل نخواهد شد. بهتر است واقعیت را انکار نکنید تا تغییرات مثبت خود به خود اتفاق بیفتند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

خوش است خلوت اگر یار یار من باشد***نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد

من آن نگین سلیمان به هیچ نستانم***که گاه گاه بر او دست اهرمن باشد

تعبیر: دعاهایتان برآورده خواهد شد و رقیبانتان موفق نمی شوند. فکر خودتان را به چیزهای دیگری هم معطوف کنید. روال عادی زندگی از دستتان خارج شده است. چیز با ارزشی در دست دارید که برایتان بسیار عزیز هم هست. نگذارید به دست نااهلان بیفتد. رازدار باشید.

 

**************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

تعبیر: هنوز خیلی خامی چیزهایی را که به دست آورده ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می برد چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می کند و این را هم بدان که همگان از کارهای پنهانی تو باخبرند.

 

**************************************

فال روز متولدین خرداد:

احساسات شما در حال حاضر قوی تر هستند و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملاً بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن***منم که دیده نیالودم به بد دیدن

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم***که در طریقت ما کافریست رنجیدن

تعبیر: به دنبال راه نجاتی هستید. دیگر خسته شده اید. اطرافیانتان فقط عیوب شما را به رختان می کشند و هنرتان را نمی بینند ولی شما مهد خوبی ها هستید. با شهامت به مراد دلتان می رسید. چشم امیدتان خداست، بی طاقت نشوید، حرفی که می زنید عل کنید شما خوبی را ه اطرافیانتان یاد دهید. مواظب باشید خطا نکنید تا همه کارهایتان به باد فنا نرود.

 

**************************************

فال روز متولدین تیر:

امروز همچنانکه ماه وارد ششین خانه “نظم و ترتیب” شما می شود تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می شوید. شما از سایر همکاران تان می خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند و به تعهداتی که دارند عمل کنند. اما احتمالا معیارهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری ها خودتان اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان نیز وقت گذاشته اید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای پیک راستان خبر یار ما بگو***احوال گل به بلبل دستان سرا بگو

ما محرمان خلوت انسیم غم مخور***با یار آشنا سخن آشنا بگو

تعبیر:  خوش به حال شما که دوستان و اطرافیانتان واقعا همراه و محرم رازتان می باشند. پس چرا ناراحتید و همه را نگران کرده اید. کسی از شما عنایت و یاری دارد در حق او کوتاهی نکنید که چند برابر بخشش تان در جایی دیگر جبران می شود.

 

**************************************

 فال روز متولدین مرداد:

امروز از لحاظ عاطفی روز شانس شما است و توانایی درک این که چه کارهایی برای حفظ و پیشرفت رابطه خود باید انجام دهید را خواهید داشت، پس تا جایی که می توانید روی این موضوع تمرکز کرده و به آن بپردازید. از حرف زدن در مورد احساسات خود هراسی نداشته باشید و اگر دل کسی که دوست دارید را شکسته اید احساس خود را در این رابطه بیان کنید. گاهی اوقات باید برای رسیدن به آنچه که می خواهیم در مقابل بعضی ها کوتاه بیاییم . حتی اگر این کار با غرور و وجدان ما جور در نیاید هم گاهی راه دیگری وجود ندارد. چگونه با این مسئله کنار بیاییم؟ این شما هستید که در رابطه با مسائل اخلاقی باید با خودتان کنار بیایید، یا کوتاه آمده و کارتان را راه بیندازید و یا به همین روش ادامه داده و با مشکلات ناشی از آن کنار بیایید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

یاد باد آن که نهانت نظری با ما بود***رقم مهر تو بر چهره ما پیدا بود

یاد باد آن که چو چشمت به عتابم می کشت***معجز عیسویت در لب شکرخا بود

تعبیر: ایام جئانی و خوشگذرانی و راحتی زود می گذردو از خود و اطرافت غافل نشو که ناگهان این روزهای خوش جای خود را به رنج و مشقت می دهندو پس در عین خوشی و راحتی فکر آینده و حوادث ناگوار هم باش و همیشه آماده ی جنگ با مشقات باش.

 

**************************************

فال روز متولدین شهریور:

اگر به کاری که می کنید علاقه داشته باشید، تمرکز و انرژی تان بیشتر خواهد شد. امروز سرشار از انرژی و شادی و راحتی هستید بنابراین بهترین فرصت برای ثبت نام در باشگاه های ورزشی است. کمی به خودتان تکان دهید اما پای تان را از محدودیت ها فراتر نگذارید. شاید ایده هایی که در ذهن تان دارید در ابتدا عجیب به نظر آیند اما در آینده ای نزدیک به ارزش آنها پی خواهید برد. به دعوت دوست تان پاسخ مثبت دهید. افراد متاهل از زندگی عاطفی خود نهایت لذت را می برند به شرط این که به زندگی خود کمی تنوع دهند. مجردها هم اگر به دنبال معجزه هستند، با تمام افرادی که در طول روز ملاقات می کنند مهربان باشند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود***تعبیر رفت و کار به دولت حواله بود

چهل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت***تدبیر ما به دست شراب دوساله بود

تعبیر: نتیجه ی صبر خودت را می بینی. رنج هایی که کشیده ای به سر آمده و حالا نوبت بخت و مراد است. دولت با تو مساعدت کرده، پس قدر این همه عنایت الهی را بدان. در اصل آنچه را در گذشته کاشته ای امروز درو می کنی و به نیت خودت خواهی رسید.

 

**************************************

فال روز متولدین مهر:

گرچه به داشتن روابط اجتماعی خوب شناخته شده اید، اکنون نیز موقعیت آن فراهم شده تا بیشتر از آن بهره ببرید. اما باید پرانرژی بودن خود را خوب کنترل کنید که می تواند شخص مهمی را برنجاند. نشاط خود را خیلی نشان ندهید اما متعادل رفتار کنید. امروز مودب بودن به این معنی نیست که سکوت کنید بلکه باید بدانید که چه چیزی درست است که بگویید، چقدر صحبت کنید و چه موقع آن را قطع کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن***مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن

خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی***تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن

تعبیر: گمشده ی خویش را خیلی زود شیدا می کنید و قدر آنچه را که پیدا کرده اید بدانید. به شما بشارت پیروزی می دهند و اسمتان آوازه ی خاص و عام خواهد شد و دوستان شیطان صفت شکست خواهند خورد. الان وقت کار و همت است، امتحان کنید عدالت را برپا سازید و در همه ی کارها به عقلتان رجوع کنید.

 

**************************************

فال روز متولدین آبان:

شما احساس ناراحتی و استرس دارید. شاید دلیل آن بد رفتاری یکی از دوستان تان یا اقوام خانواده تان باشد. فکر می کنید که او تنها به خود فکر می کند و شرایط شما را نادیده می گیرد. اما بهتر است به جای سرزنش او، بار دیگر اولویت های زندگی خود را تغییر دهید. اول به خودتان سپس به دیگران بیاندیشید. شاید نتوانید از دیگران کمک بگیرید یا این که راه درست اش را بلد نباشید اما در کمک کردن به دیگران بسیار دست و دلباز هستید. این کار نه تنها مشکلات را حل می کند بلکه احساس خوبی هم به شما و هم به دیگران منتقل خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

بر سر آنم که گر ز دست برآید***دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد***دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.

 

**************************************

فال روز متولدین آذر:

باوجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان بر شما را به هدف نمی رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

به جان پیر خرابات و حق صحبت او***که نیست در سر من جز هوای خدمت او

بهشت اگر چه نه جای گناهکاران است***بیار باده که مستظهرم به همت او

تعبیر: حق صحبت با پیران را به جا بیاور و به تجربه های آنها بهائی قائل باش. انها تو را به جایی هدایت می کنند که آخرش بهشت برین است. شانس به تو رو کرده آن را از دشت نده. به بخت خویش لگد نزن. نوید خبری را به تو می دهند که سرشار از رحمت است. خودت همتی داشته باش که فر دولت در انتظار تو است.

 

**************************************

فال روز متولدین دی:

شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی دهد خودتان را از فعالیت های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش***وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند***ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

تعبیر: عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود.

 

**************************************

فال روز متولدین بهمن:

درست است که معمولا می توانید روی کارهایتان متمرکز شوید، اما امروز از آن روزهایی است که حال و حوصله آنهایی که پرحرفی و بدرفتاری می کنند را ندارید. اما بهتر است با آنها وارد بحث نشوید و اگر نمی توانید آنها را نادیده بگیرید تاییدی که نیاز دارند را به آنها بدهید و بهانه ای آورده و محیط را ترک کنید. اجازه ندهید این افراد روز شما را خراب کنند. امروز بد نیست قوانینی را که برای رابطه عاطفی خود تعیین کرده اید را از نظر بگذرانید. با خودتان فکر کنید که چه کارهایی را دوست دارید با شریک زندگی خود انجام دهید و چه کارهایی را دوست ندارید. اما در انجام این کار نیز سعی کنید جانب اعتدال را نگه داشته و به صورت منطقی عمل کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

وصال او ز عمر جاودان به***خداوندا مرا آن ده که آن به

به شمشیرم زد و با کس نگفتم***که راز دوست از دشمن نهان به

تعبیر: رضایتان همیشه به رضای خدا باشد. با زور شمشیر به جایی نمی رسید. برای درمان دل بیمارتان از خداوند شفا بطلبید. فقط از خدا مرادتان را طلب کنید که دوای دردتان نزد اوست. عمرتان طولان است، کمی صبر و تحمل کنید. ناامید نشوید دعاهایتان پایمال نمی شود.

 

**************************************

فال روز متولدین اسفند:

امروز شانس با شما یار است. حسابی می توانید خودتان را در دل اطرافیان جا کنید. البته باید از سطحی نگری و سطحی بودن دست بردارید. مهربانی و درک دیگران باعث می شود تا بیشتر دوستتان داشته باشند. کاری که احساس می کنید درست است را انجام دهید. امروز خودتان باشید و از بیان ایده هایتان با صدای بلند هیچ هراسی نداشته باشید. مطمئن باشید هر کسی طرح های خاص خود را دارد که در موقعیت های ویژه ای ارزش و اعتبار پیدا می کنند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر: قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان