ramazan
ramazan

دختر 11 ساله ای که ماما شد ! + عکس

دختر 11 ساله ای که ماما شد ! + عکس

ماجرای دختری که در 11 سالگی اولین عمل زایمان را تجربه کرد و به عنوان یک ماما شناخته شد!

 

 

خواهر 11 ساله ای که خواهرش را به دنیا آورد لقب شجاع ترین دخترشایسته ی اوست. به گزارش نازوب یک دختر 11 ساله به تنهایی خواهرش را به دنیا آورد و سپس با آرامش کامل به مدرسه رفت. “کایتلین بورک” 11 ساله تنها کسی بود که زمان زایمان ” تارا کنیفتلی” در خانه حضور داشت.

 

ماجرا از این قرار است که دختر نوجوان متوجه درد زایمان مادرش شد و تصمیم گرفت خودش برای به دنیا آمدن خواهرش دست به کار شود.

 

 

 

دختر 11 ساله ای که ماما شد ! + عکس

 

بنا به گزارش نازوب: او با مرکز فوریتهای پزشکی شهر تماس گرفت اما در ان زمان آمبولانسی برای اعزام به محل وجود نداشت. پزشک مرکز از طریق تلفن مراحل زایمان را به دختر نوجوان توضیح داد و او مرحله به مرحله راهنمایی های پزشک را انجام داده و توانست با موفقیت خواهرش را به دنیا بیاورد.

 

مادر این دختر 11 ساله ناگهان متوجه پاره شدن کیسه آبش شد زمانی که همسرش خانه را ترک کرده و او به همراه 5 فرزند دیگرش در خانه بود. کایتلین نوجوان بزرگترین فرزند زن باردار بود که با فریاد مادرش برای کمک آمد و توانست اولین تجربه زایمان را در سن 11 سالگی کسب کند.

 

دختر 11 ساله ای که ماما شد ! + عکس

مادر این دختر شجاع در مصاحبه با دیلی میل گفت:

10 دقیقه بعد از رفتن همسرم متوجه آغاز زایمانم شدم اما دیگر برای بازگشت همسرم به خانه دیر شده بود چون او برای سفرکاری در مسیر خارج از شهر بود . با فریاد بلندی دخترم را صدا زدم.

 

با این که او تنها 11 سال دارد زمانی که مرا در آن شرایط دید با کمال خونسردی پیش من آمد و تلاش کرد تا کمک کند.

 

 

دختر 11 ساله ای که ماما شد ! + عکس

باورنکردنی بود که کارهایی را که پرستار مرکز فوریتهای پزشکی از پشت تلفن به دخترم می گفت ، به دقت انجام می داد. احساس می کنم به دلیل قدرت توجه و تمرکز دخترم توانستم به راحتی زایمان کنم.

 

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان