ramazan
ramazan

معرفی و ویژگی قویترین گوشی هوشمند هوواوی

معرفی و ویژگی قویترین گوشی هوشمند هوواوی

بررسی قوی ترین گوشی هوشمند هوواوی

 

 

گردآوری نازوب، شرکت هوواوی قوی‌ترین و بهترین گوشی‌های هوشمند خود را در سری محصولات Mate روانه بازار می‌کند و بهترین محصول ساخته شده در این خانواده موسوم به Mate 8 قرار است با گوشی‌های هوشمند دیگر شرکت‌ها رقابت کند.

 

«هی گانگ» مدیر مرکز دستگاه‌های موبایلی هوواوی اعلام کرد گوشی هوشمند Mate 8 در تاریخ ۹ دسامبر یعنی طی هفته جاری به صورت رسمی وارد بازار جهانی می‌شود.

 

شرکت هوواوی پیش‌بینی کرده است که برای پاسخگویی به نیاز کاربران جهانی، هر ماه میلیون‌ها دستگاه از این محصول را تولید کند. لازم به ذکر است مدل قبلی این محصول موسوم به Mate 7 در سال نخست ورود به بازار جهانی توانست در مجموع ۷ میلیون دستگاه بفروشد.

 

به هر حال، پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند هوواوی نمایشگر لمسی ۶ اینچی از نوع LCD را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند در مدل‌های مختلف به دست کاربران می‌رسد.

 

از مهم‌ترین مشخصاتی که در این گوشی به کار گرفته شده است می‌توان به رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد که این مدل با قیمت ۴۷۰ دلار عرضه می‌شود.

 

مدل دیگر این محصول رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را در خود جا داده که قیمت این دستگاه ۱۰۷۵ دلار اعلام شده است.

 

گوشی هوشمند Mate 8 هوواوی دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با حسگر IMX298 سونی را در خود جا داده است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند با کیفیت ۸ مگاپیکسلی و با حسگر IMX179 سونی تصویربرداری می‌کند و باتری آن هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است.

 

مطالب مرتبط

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان