ramazan
ramazan

انتقام وحشتناک یک پزشک ایرانی از کودک 4 ساله جنجالی شد!

انتقام وحشتناک یک پزشک ایرانی از کودک 4 ساله جنجالی شد!

جزیئات بیشتر از غیر انسانی ترین اقدام توسط یک پزشک در بیمارستان خمینی شهر اصفهان وزیر بهداشت را بر آن داشت که ….

 

 

 

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی (وزیر بهداشت) در حاشیه سمینار پزشک پژوهشگر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده شده؛ شب گذشته در بیمارستانی در خمینی شهر اصفهان مادری فرزند خود را برای بخیه چانه صدرای 4 ساله به اورژانس این بیمارستان می‌برد، اما پزشک اورژانس پس از اینکه متوجه می‌شود؛ این خانواده پولی ندارد و قادر به پرداخت هزینه 150 هزار تومانی نیستند، بخیه صورت این بچه را می‌کشد!!!!!!!!! چقدر وحشیانه !

 

 

وزیر بهداشت نیز گفت: بله، متاسفانه من هم شب گذشته از این موضوع باخبر شدم و‌‌ همان آخر شب دستور دادم حتما امروز یک تیم به آن بیمارستان برود و تحقیقات لازم را انجام دهد.

 

هاشمی ادامه داد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز ضمن عذرخواهی، افراد متخلف در اتفاق شب گذشته را از جمله مسئول شیفت به دستگاه قضایی معرفی کرد و اگر کسانی در این موضوع متخلف باشند حتما با آن‌ها برخورد می‌شود.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که مگر بیمارستان‌های دولتی پولی می‌گیرند که این بیمارستان درخواست پول داشته، گفت: خیر، برای من هم جای سوال بود و به همین علت تیم بازرسی را به این بیمارستان فرستادم و تا ظهر امروز این ماجرا مشخص می‌شود و امیدوارم به عدالت با افراد برخورد شود.

 

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود؛ تعدادی در کرمان به علت بیماری آنفولانزا جان خود را از دست داده‌اند؛ گفت: واقعیت این است که هر سال با شروع فصل سرما بیماری آنفولانزا را داریم. در این زمینه باید به توصیه‌های بهداشتی توجه شود و در دید و بازدید‌ها مراقبت‌های لازم صورت بگیرد.

 

وی افزود: آنفولانزا همیشه بوده و الان هم هست و غیر از مراقبت کار دیگری نمی‌توان انجام داد و اگر فردی علائمی از تب و سرماخوردگی را دارد باید به پزشک مراجعه کند.

 

وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال که آیا این آنفولانزای معمولی بوده گفت: بله این آنفولانزا از نوع معمولی بوده، منتهی هر سال به اصطلاح نوع آن وسیع‌تر می‌شود و همین اتفاق هم در حال حاضر افتاده است. بر اساس آماری که داریم ۲۲ نفر در کرمان جان خود را به علت بیماری آنفولانزا از دست داده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه به ندرت اتفاق می‌افتد؛ کسی صرفا به خاطر آنفولانزا فوت شود، اظهار داشت: ممکن است فرد دارای نقص ایمنی و یا دارای بیماری‌های زمینه‌ای باشد و در این شرایط آنفولانزا بیشتر خودش را نشان می‌دهد و در این افراد ایجاد ناراحتی‌های تنفسی فرد را از پای می‌اندازد.

 

 

مطالب مرتبط

جنجال کالبد شکافی شیر مقابل کودکان (عکس 15-)

اقدام غیرانسانی دفن کودکان زنده در کود!! عکس

ادامه داشتن اقدامات غیرانسانی زنان انگلیس (عکس)

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان