فال روزانه Daily Omen سه شنبه 17 آذر 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 17 آذر 94

و چـه زیباست رسـیدن دوباره بـه روز زیبای آفـرینش …
و چـه اندازه عجیب است روز ابـتدای بودن …
و چه اندازه شیرین است امروز ،
روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی …
” میلادت مبارک “

 

 

 

فال روز متولدین فروردین:

اتصال ماه کامل با سیاره حاکم شما “کیوان” تاکید می کند که شما باید منحصرا روی کارتان تمرکز کنید. اما شما همچنین مخفیانه درباره یک ماجراجویی هیجان انگیز خیال پردازی می کنید. اما اکنون ایده های رمانتیک خود را درباره سفر دور دنیا کنار بگذارید. به جای اینکه امروز خیال یک سرزمین بیگانه را به خاطر دوراز دسترس بودن آن کنار بگذارید سعی کنید تا فرهنگ آن را یاد بگیرید؛ غذاهای آنهارا امتحان کنید و زبان آنها را نیز یاد بگیرید. این تنها راهی است که می توانید حس سفر دوستی خود را ارضا کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

می فکن بر صف رندان نظری بهتر از این***بر در میکده می کن گذری بهتر از این

در حق من لبت این لطف که می فرماید***سخت خوب است ولیکن قدری بهتر از این

تعبیر: همیشه کارهایتان را یمه کاره رها می کنید و به آخر نمی رسانید. هر چند که فکر و اندیشه تان بسیار عالیست و نتیجه ای بس موفقیت آمیز دارد ولی ناامیدی بر شا چیره شده و بی صبرید. به هنر و عقل خودتان رجوع کنید که روزگار موفق تر از تو به خود ندیده است. کارتان را به آخر برسانید که نتیجه ای بس عالی در پی دارد.

 

*****************************

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

از بهانه آوردن دست بردارید. عینک خوش بینی و بی خیالی را نیز از چشمان خود بردارید. باید عمیق تر به زندگی و رویدادها نگاه کنید. احتمالا در ارتباط های خود با موانع و مشکلات بزرگی روبه رو شوید. امروز در هیچ زمینه ای تصمیم گیری نکنید. هیچ قولی ندهید. حتی حرف های جدی هم نداشته باشید. اعصابتان ناآرام است و نمی توانید درست فکر کنید و ممکن است کارهای خود را خراب کنید. به دعوت دوستان پاسخ منفی بدهید. امروز برای آغاز کار یا دوستی زمان خوبی نیست.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت:

گلبن عیش می دمد ساقی گلعذار کو***باد بهار می وزد باده خوشگوار کو

هر گل نو ز گلرخی یاد همی کند ولی***گوش سخن شنو کجا دیده اعتبار کو

تعبیر: با صدای بلند اعتراض کنید که چرا فدرت و اختار را از شما گرفته اند. با یاد و خیال پردازی زنده اید. فکرمی کنید پیش هیچ کسی سخنانتان اعتبار ندارد. مسائل روزمره و دنیوی راضی تان نمی کند به دنبال مراد و هدف که خودتان می دانید چیست می روید باید مشکلات را تحمل کنید تا به مرادتان برسید.

*****************************

فال روز متولدین خرداد:

شما امروز دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبراه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می لنگد. حتی اگر فکر می کنید که بهتر است نارضایتی تان را برای خودتان نگه دارید، می دانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید. عاقلانه تر این است که لبخند بزنید و نکوهش و انتقاد کردن را به روز دیگری موکول کنید با این حال ممکن است زمانیکه عطارد وارد نشان شما می شود یک گفتگوی مسالمت آمیز را برای شما ارمغان بیاورد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر:به آنچه در گذشته خداوند بر تو عطا نموده خشنود و شکرگزار باش و بر آنچه فکر میکنی به آن نرسیده ای غمگین مباش که خداوند حکیم گاه خیری بر آنچه به ظاهر مطلوب~ما نیست قرار داده است قدر لحضات زندگی خود را بدانگ

*****************************

فال روز متولدین تیر:

وقت آن رسیده است که نگاهی عمیق و جدی به زندگی کاری خود بیندازید. آیا کاری که دلتان می خواهد را دارید انجام می دهید؟ آیا همه چیز آنطور که می خواهید پیش می رود؟ یک سفر کاری می تواند برای شما موفقیت به همراه داشته باشد. امروز ممکن است با لوله کشی خانه تان به مشکل بخورید، به ویژه اگر آشپزخانه بزرگی داشته باشید. این مشکل بزرگتر از آن است که خودتان با مهارت های خیلی ابتدایی که دارید بخواهید حلش کنید. بهتر است کمی سر کیسه را شل کنید و از یک لوله کش متخصص بخواهید که این مشکل را خیلی تمیز، حرفه ای و راحت برایتان حل کند و الکی خودتان رابه دردسر نیندازید. می توانید در این فاصله از بیرون غذا سفارش داده و منتظر بمانید تا آشپزخانه عزیزتان آماده شود.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

الا ای طوطی گویای اسرار***مبادا خالیت شکر ز منقار

سرت سبز و دلت خوش باد جاوید***که خوش نقشی نمودی از خط یار

تعبیر:  شانس فقط یک بار در خانه ی شما را می زند پس چرا آن را پس می زنید و ندانسته به بازی می گیرید. فکر می کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. دل و دبینتان را به خدا بسپارید تا به یمن خوبی تان دولت و مال و سلامت به شما عطا فرماید.

*****************************

 فال روز متولدین مرداد:

برای این که کارها را با سرعت بیشتری پیش ببرید، احتیاج به یک انگیزه دارید بنابراین بهتر است برای همکاری از دیگران کمک بگیرید. یک قرار ملاقات ترتیب دهید و هدف هایتان را برای دیگران بازگو کنید. امروز غیر ممکن ها برایتان ممکن می شود و پس از مدتی احساس آزادی می کنید. آیا زندگی برایتان شیرین تر شده است؟ بله، شما عاشق شده اید! پس زمان خود را با محبوب تان بگذرانید و از این لحظات نهایت لذت را ببرید. اگر هم مجرد هستید و دنبال شریک زندگی خود می گردید، قبل از اقدام به هر کاری خوب تحقیق کنید

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

کلک مشکین تو روزی که ز ما یاد کند***ببرد اجر دو صد بنده که آزاد کند

قاصد منزل سلمی که سلامت بادش***چه شود گر به سلامی دل ما شاد کند

تعبیر: قاصدی خوش خبر به سمت شما می آید که به همراه خود رسیدن به مراد و لطف یار را مژده می دهد. مدت درازی صبر کردید و از خدا طلب حاجت نموده اید. گوهری با ارزش به شما بخشیده اند سعی کنید آن را با کمال و جمال حفظ کنید.

*****************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز کارهایی می کنید که از شما بعید است! به جای حضور در جمع و گفتگو و فعالیت های اجتماعی دلتان می خواهد در اتاق خودتان بمانید و با کسی سر و کاری نداشته باشید. اصلا ناراحت نباشید، این اصلا چیز بدی نیست، همه ما گاهی به تنهایی نیاز داریم، هرطور که می خواهید باشید. بحث با کسی که عاشقش هستیم کار آسانی نیست، اما گاهی لازم است. اگر حرفی در دلتان است که باید با او در میان بگذارید الان وقتش است، زیرا امروز می تواند از اعماق قلبتان حرف بزنید و در عین حال منطقی هم باشید. یک چنین تعادلی کم پیش می آید، پس نهایت استفاده را از آن کرده و از آسودگی خاطر پس از آن لذت ببرید. اگر مجرد هستید به آینده خوش بین باشید و دل به کسی که لیاقتتان را ندارد نبندید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

سحر با باد می گفتم حدیث آرزومندی***خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی

دعای صبح و آه شب کلید گنج مقصود است***بدین راه و روش می رو که با دلدار پیوندی

تعبیر: حدیث درد و رنج و حاجت خویش را جز به باد به کشی دیگر نگفته اید چون می دانید که صدایتان را به خداوند می رساند. الطاف و رحمت ایزدی شامل حالتان شده است. به مقصود می رسید راهی را که می روید ادامه دهید فقط یادتان باشد کبر و غرور شما را از راهتان دور نسازد. نکند که طمع کنید و همت و تلاش را کنار بگذارید. همیشه با خدا باشید.

*****************************

فال روز متولدین مهر:

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می آید، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود***تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود

دل که از ناوک مژگان تو در خون می گشت***باز مشتاق کمانخانه ابروی تو بود

تعبیر: آفرین بر ایمان راسخ و اراده ی تو که باعث می شود جهانی را بهم بریزی و دنیایی را به خوبی بسازیریال دام ها را مشکنی خداوند به خاطر همین همت و ایمانت، دلت و راهت را همیشه روشن می کند و تو به تمام حاجات خود می رسی حتی اگر آرزویت عجیب باشد.

*****************************

فال روز متولدین آبان:

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ز در درآ و شبستان ما منور کن***هوای مجلس روحانیان معطر کن

اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباز***پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن

تعبیر: صبر و مقاومت را از دیگران یاد بگیر مقاومت و صبر تو باعث پیروزیت می شود تلاش هایت بی اجر نمی مانند تو پاداش خود را خواهی گرفت فقط عجله کن الان وقت مقاومت است. خجالت را کنار بگذار و بر حسب قراری که گذاشته ای عمل کن حاجت خود را از خدا بخواه که اوست دعایت را مستجاب می کند.

*****************************

فال روز متولدین آذر:

خودتان را برای یک جمعه هیجان انگیز آماده کنید. کارهای همیشگی شما را خسته کرده اند و حتی دوستانتان را نیز به انجام یک کار جدید و جالب دعوت می کنید. در این زمینه می توانید به راحتی آنها را قانع و با خود همراه کنید. اما به خاطر داشته باشید که سراغ کارهایی نروید که توانایی رویارویی با عواقب احتمالی آنها را ندارید و قبل از انجام هر کاری به آن خوب فکر کنید. احساس فشار ناشی از کار و مسئولیت هایی که دارید شما را خسته کرده است، در این زمینه بهترین همراه شما همسرتان خواهد بود. از او بخواهید در کنارتان باشد و نیاز های خود را با او در میان بگذارید. آنهایی که تنها هستند امروز ممکن است خودشان را در کنار شخص ویژه ای بیابند که دلشان می خواهد به او نزدیکتر شوند. به جای حرف زدن بیشتر گوش کنید

فال حافظ امروز متولدین آذر :

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد***نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد

چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان***که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد

تعبیر: دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

*****************************

فال روز متولدین دی:

حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

هر نکته ای که گفتم در وصف آن شمایل***هر کو شنید گفتا لله در قائل

تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول***آخر بسوخت جانم در کسب این فضایل

تعبیر: پشیمانی سودی ندارد. راهی را ک رفته ای تا آخر باید بروی هر چند که راهی سخت می باشد به تجربه اش می ارزد. کناره نگی کسی به تو کمک نمی کند. الان وقت فکر کردن و عمل کردن است. انسان با اراده ای هستی و اگر بخواهی کاری را انجام دهی طوفان به پا می کنی.

*****************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز بسیار با انگیزه و پر انرژی هستید و به آن چه که دیگران در مورد شما می اندیشند اهمیت چندانی نمی دهید. این انرژی مثبت به بهتر شدن اوضاع کمک بسیاری خواهد کرد. امروز روز خوبی برای وقت گذرانی با دوستانتان خواهد بود، اما از همراهی افرادی که اهل غیبت و دو رویی هستند هیچ لذتی نخواهید برد؛ امروز در زندگی شما جایی برای افراد منفی نیست. زدن حرف های خوب بجای بدجنسی باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. امروز دلتان می خواهد همراه با عشقتان به یک مسافرت دو نفره بروید. سرشار از انرژی مثبت خوشبینانه هستید، پس هر برنامه ای که می چینید سعی کنید متفاوت فکر کنید و برای انجام کارهای بزرگ نقشه بکشید. تنها رویاپردازی نکنید، این رویاها را عملی کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

کنون که بر کف گل جام باده صاف است***به صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است

بخواه دفتر اشعار و راه صحرا گیر***چه وقت مدرسه و بحث کشف کشاف است

تعبیر: آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

*****************************

فال روز متولدین اسفند:

امروز کاملا مراقب رفتار و واکنش های خود نسبت به اطرافیان باشید. احتمال دارد وارد بازی ناخواسته ای بشوید که برایتان سرانجام خوبی ندارد. بنابراین نه تنها به خود که به واکنش های اطرافیان هم حساس باشید تا وارد مسیر اشتباه نشوید. امروز نمی توانید مرز میان خواسته ها و نیازهای واقعی خود را کشف کنید. پس خیلی هم روی آن زوم نکنید و بگذارید همه چیز به روال عادی پیش برود تا مشکلی پیش نیاید.

 

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر: ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

مطالب مرتبط

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان