ramazan
ramazan

عجله کنید! جدیدترین مدل بوت های ساق کوتاه

عجله کنید! جدیدترین مدل بوت های ساق کوتاه

تصاویری از مدل های جدید بوت های ساق کوتاه برای پاییز و زمستان 94

 

در فصل سرد، انتخاب یك پاپوش مناسب علاوه براینكه سرما را از شما دور می‌كند برای شما جذابیت و خوش‌تیپی به ارمغان می‌آورد؛ پس باید در انتخاب آن دقت و سلیقه به خرج دهید.

بهتر است با نیم‌بوت‌ها شروع كنید چون بوت‌های بلند با شرایط آب و هوایی ایران چندان سازگاری ندارند؛ به‌خصوص اگر شما شاغل هستید، چنین انتخابی به‌نفع شما خواهد بود و كاربرد بیشتری خواهد داشت.

بوت فانتزی

 

 

عجله کنید! جدیدترین مدل بوت های ساق کوتاه

برای طراحی این بوت‌ها طراحان از خلاقیت زیادی استفاده كرده‌اند و با رعایت نكات كوچكی برای شما تنوع و جذابیت را  به ارمغان آورده‌اند.

طرح‌های جناغی، دوخت‌های فانتزی، زنجیر، دكمه، كش، گل میخ، زیپ و . . . عناصری فانتزی هستند كه سبك متفاوتی را  ارائه می‌دهند.

تمركز اكثر طراحان بر ارائه نیم‌بوت‌های فانتزی با پاشنه و ساق كوتاه است تا كاربرد غیررسمی به آنها ببخشد و استفاده‌شان را آسان كند.

 

بوت بنددار

 

 

عجله کنید! جدیدترین مدل بوت های ساق کوتاه

یكی دیگر از مدل‌های ارائه شده امسال، بوت‌های بند‌دار است. این یكی از مدل‌های كلاسیكی است كه امسال توجه طراحان مد را به خود جلب كرده و گزینه بسیار مناسبی برای كسانی است كه دوست دارند پیشروی مد و در عین حال متفاوت باشند.

 

پاشنه غیرعادی

 

 

عجله کنید! جدیدترین مدل بوت های ساق کوتاه

این مدل جدیدترین و محبوب‌ترین طرح بوت برای پاییز و زمستان امسال است. امسال پاشنه شیشه‌ای و پاشنه با طرح فانتزی و غیرمعمول در آثار برندهای معروف تولید كیف و كفش دیده می‌شود.

اگر نیم‌بوتی دارید كه پاشنه غیرعادی دارد یا حتی با پولك، پشم و چیزهای دیگر تزئین شده است به‌طور اتفاقی در مسیر مد امسال قرار گرفته‌اید؛ پس با اعتمادبه‌نفس بالا آن را بپوشید.

 

پارچه متفاوت

 

 

عجله کنید! جدیدترین مدل بوت های ساق کوتاه

یكی از سبك‌های پرطرفدار فصل‌های سرد سال، تفاوت ساختاری پارچه‌های به كار رفته در پوشاك است. این ویژگی برای نیم‌بوت هم كاربرد زیادی دارد و بسیار پرطرفدار است.

تركیب چرم و جیر، خز و چرم  یا رنگ‌ها و طرح‌های مختلف چرم از معروف‌ترین و پرطرفدارترین طراحی‌های نیم‌بوت است. این مدل علاوه بر اینكه یكنواختی را از شما دور می‌كند امكان ست كردن مناسب‌تری را هم برای شما فراهم می‌كند.

 

خز، پشم و پوست

 

عجله کنید! جدیدترین مدل بوت های ساق کوتاه

اگر تا سال‌های پیش پوست عنصر اصلی سازنده كفش بود، طراحان زمستان امسال از پوست به‌عنوان وسیله‌ای برای تزئین بهره برده‌اند. خز و پشم هم روی مچ پا طراحی شده اند

رنگ قهوه‌ای این مدل بوت بسیار پرطرفدار است؛ گرچه به درد روزهای بارانی نمی‌خورد اما در آن احساس راحتی و گرما خواهید داشت.

 

پاشنه بلند

 

عجله کنید! جدیدترین مدل بوت های ساق کوتاه

 

بااینكه اكثر طراحان معتقدند نیم‌بوت های پاشنه بلند مناسب فصل سرد نیست اما  این نیم‌بوت‌ها در مجموعه همه برند‌ها دیده می‌شوند. پاشنه تیز و لژ بلند در مد امسال هم دیده می‌شود.

نكته مهم در پوشیدن بوت پاشنه بلند، توجه به كاربرد مناسب آن است؛ یعنی در روزهای بارانی و برای رفتن به سالن سینما یا خرید بهتر است سراغ این مدل بوت‌ها نروید و در ‌مهمانی و قرارهای رسمی با پوشیدن یك بوت پاشنه بلند در هاله‌ای از جذابیت و وقار بدرخشید.

 

مطالب مرتبط

 

انواع مدل های شیک بوت (چکمه) بلند و کوتاه زنانه

جدیدترین مدل چکمه و بوت های زنانه ساقه بلند (2)

جدیدترین مدل نیم بوت های دخترانه کمپانی گوجی

مدل چکمه هایی که مناسب شما است (تصاویر)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان