چهره دیدنی پیرترین دختر باکره 105 ساله ! عکس

مجموعه : جالب ترین ها
چهره دیدنی پیرترین دختر باکره 105 ساله ! عکس

معرفی پیر دختر عجیب 105 ساله که تاکنون هیچ نیاز جنسی نداشته و تا کنون باکره مانده !!

 

 

کلارا مدمور، ۱۰۵ ساله، ساکن آمریکا، با وجود سن بالا تا به حال هرگز رابطه جنسی نداشته و ازدواج نکرده است.به گزارش نازوب او علت این موضوع را مشغله بیش از حد خود در زندگی عنوان کرده است.

 

خانم Meadmore گفت: “مردم از من میپرسیدند که آیا من یک همجنس گرا هستم و پاسخ منفی است. من فقط هرگز علاقه مند به  رابطه جنسی نبوده ام. با این وجود دوستی های افلاطونی با مردان مختلف داشته ام اما هرگز نیازی به رابطه ی بیشتر یا رابطه جنسی نداشته ام.

 

 

چهره دیدنی پیرترین دختر باکره 105 ساله ! عکس

 

 

خانم Meadmore در گلاسکو پس از مرگ ملکه ویکتوریا به دنیا آمد. او  وقتی هفت ساله بود برای اولین بار به مصر، پس از آن کانادا و بعد از نیوزیلند به همراه خانواده اش مهاجرت کرده بود.به گزارش نازوب اما خانم Meadmore به تنهایی در سن بیست سالگی اش به بریتانیا بازگشت و به عنوان منشی و خانه دار کار کرده است.

 

 

کلارا که اکنون پیرزن 105 ساله ای است میگوید غرق شدن کشتی تایتانیک و جنگ جهانی اول را به خوبی به خاطر دارد. وقت کلارا با خواندن، باغبانی، پخت و پز و گوش دادن به رادیو پر شده است.شاید نداشتن رابطه با مردان او را تا به این سن جوان نگه داشته است.. او دارای سرگرمی ها و دوستان متعددی است

 

 

“او همیشه در انجام کارها راه خود را باور داشته . کلارا  در تمام طول روز به رادیو گوش میدهد و از اتفاقات دنیا با خبر است. خانم Meadmore به عنوان منشی آموزش دیده و در ارتش خدمت کرده، انجام وظایف اداری در مصر در طول جنگ جهانی دوم یکی از کارهای او بوده است. او یکی از اولین اعضای انجمن خوابگاه جوانان و عضو مشتاق از موسسه زنان بود.

 

مطالب مرتبط

 

عکس های زیباترین دختر جهان بخاطر فرم لبهایش

حاملگی دختر 3 ساله یک اتفاق بسیار نادر! (+عکس)

دختر فراری و اعترافات تکان دهنده او

شادمانی دختر 15 ساله از تجاوز چندین تروریست به خودش!! + عکس

 

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان