معرفی اولین تلفن همراه قابل شستشو در جهان + عکس

معرفی اولین تلفن همراه قابل شستشو در جهان + عکس

 هرچند ظاهر گوشی‌تان تمیز و براق است اما احتمالاً یکی از آلوده‌ترین چیزهایی است که دارید. میزان باکتری و میکروبی که روی تلفن‌های همراه وجود دارد بسیار زیاد است و ظاهراً همین مسئله باعث شده که ایده‌ی تلفن‌های همراه قابل‌شست‌وشو به ذهن طراحان یک شرکت ژاپنی بیاید.

 

 

معرفی و ویژگی های تولید اولین گوشی همراه ضد آب و قابل شستشو

 

این گوشی اندروید 5 اینچی به نام Digno Rafre مجهز به پردازنده‌ی Snapdragon 410، 2 گیگابایت حافظه RAM ، 16 گیگابایت حافظه‌ی کارت داخلی و دوربین 2 مگا پیکسلی از تولیدات این هفته‌ی یک شرکت فنی ژاپنی به نام «کی اُسِرا تِلِکام» (Kyocera Telecom) است.به گزارش نازوب این گوشی ضد آب و صابون است و می‌توان به‌راحتی آن را زیر شیر آب شست. سرتاسر موبایل کاملاً فشرده‌شده است و به همین دلیل نگرانی از بابت نفوذ آب و کف به آن وجود ندارد.

 

این گوشی بلندگو ندارد و در عوض مجهز به یک گیرنده‌ی صوتی هوشمند است که اصوات را از طریق لرزش صفحه‌ی نمایش انتقال می‌دهد. در ضمن دوربین 13 مگا پیکسلیِ این گوشی هم ضد آب است.

 

این اختراع جدید برای کودکان، افراد بی‌دقتی که مرتب تلفن همراهشان را این‌ور و آن ور می‌اندازند و یا برای کسانی که در حال شنا عادت به سلفی گرفتن هستند، بسیار مناسب است.

 

شرکت سازنده توصیه می‌کند که پیش از آن‌که این تلفن همراه را مستقیماً زیر آب بگیرید ابتدا به‌آرامی آن را با صابون بشورید. البته نگران خط افتادن روی گوشی نباشید چون قاب پلاستیکی آن قابل ترمیم است.

 

لازم به ذکر است که این شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای فروش گوشی ضد آب خود به مشتریان خارج از کشور ندارد.

 

 

معرفی اولین تلفن همراه قابل شستشو در جهان + عکس

معرفی اولین تلفن همراه قابل شستشو در جهان + عکس

 

 

دو تصویر از تولید نخستین گوشی همراه اندروید کاملا قابل شستشو با آب و صابون

 

مطالب مرتبط

 

لاغری با تلفن همراه! عکس

زشت ترین تلفن همراه جهان هم انتخاب شد!!(عکس)

عکسی حیرت انگیز و دیدنی از امواج تلفن همراه

قانون های استفاده از تلفن همراه برای کودکان

 

 

 

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان