ramazan
ramazan

تلخ ترین حادثه امروز در استان گلستان

مجموعه : اخبار حوادث
تلخ ترین حادثه امروز در استان گلستان

تلخ ترین خبری که در کنار این همه حادثه در ایران و دیگر نقاط جهان به گوش می رسد آتش گرفتن کودک 2 و 4 ساله بر اثر غفلت ….

 

 

غفلت ٢-٣ دقیقه‌ای مادر ، جان کودک 2 ساله را گرفت!

شعله‌های آتش بخاری نفتی جان کودک ٢ساله گمیشانی در استان گلستان را گرفت. ساعت ٤٥: ١٣ دقیقه بعدازظهر بود که بر اثر سرریز شدن نفت بخاری نفتی این حادثه بسیار تلخ رخ داد. وقتی مادر جوان از فاصله ٢٠٠ متری متوجه زبانه‌های آتش شد بلافاصله خود را به خانه رساند. او ابتدا گل‌آرا کودک ٤ساله خود را نجات داده و براثر تاریکی مطلق خانه ناشی از دود شدید بعد از گذشت ١٠ دقیقه توانست سحر کودک ٢ساله خود را درحالی‌که آثار سوختگی شدید داشته است، پیدا کند.

 

 

خانه استیجاری بدون امکانات آب لوله‌کشی شده، گاز و برق بوده و تلاش اهالی برای خاموش کردن آتش تنها با امکانات اولیه و آب جوی حاصل از بارندگی‌های اخیر صورت گرفت. این درحالی بود که پدر این دو کودک برای چرای گوسفندان به صحرا رفته بود.

 

 ٢ کودک به بیمارستان منتقل شدند اما سحر کودک ٢ساله بر اثر شدت جراحات سوختگی در بیمارستان سوختگی شهید زارع ساری جان خودرا از دست داد. دیگر کودک خانواده، گل‌آرا ٤ساله نیز دچار سوختگی از ناحیه دست شد. بررسی‌ها نشان می‌داد مادر خانواده نیز به‌دلیل خراب بودن یخچال و نداشتن توانایی مالی برای تعمیر آن مجبور بوده مواد پروتیینی و لبنی خود را در یخچال برادر شوهر خود در فاصله  ٢٠٠متری از خانه استیجاری خود قرار دهد که در همین غفلت ٢-٣ دقیقه‌ای، این اتفاق ناگوار رخ داده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان