ramazan
ramazan

ماجرای عجیب قتل های سریالی در کرمان

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای عجیب قتل های سریالی در کرمان

ماجرای عجیب قتل های سریالی در کرمان چیست؟

 

حسین میرزا بیگی گفت: در مورخ ۲۲ آذر ۹۴ در پی تماس شهروندان مبنی بر مشاهده آثار خون در یکی از محل های شهر کرمان بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شد و پس از بررسی موضوع مشخص شد که آقای و. ش توسط اعضای خانواده همسرش در منزل به قتل رسیده است؛ تحقیقات اولیه از متهمان انجام گرفت و در نهایت به انجام قتل اقرار کردند.

 

 
وی ادامه داد: مرتکبین به قتل به دلیل اینکه برای حمل جسد با مشکلی مواجه نشوند نسبت به قطعه قطعه کردن جسد متوفی اقدام و با جدا کردن اعضای بدن، جسد را سوزانده و در اطراف کرمان رها می کنند.

 

 
میرزا بیگی اظهار کرد: کلیه متهمان این پرونده دستگیر و با قرار بازداشت موقت آنها؛ پرونده در مرحله تحقیقات است. علت این درگیری اختلافات خانوادگی بوده  و قتل در چند روز گذشته اتفاق افتاده است.

 

 
وی تصریح کرد: مقتول توسط برادر همسرش به قتل رسیده و همسر وی نیز در مخفی کردن جسد و سوزاندن آن نقش داشته است.
 

 

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ادامه داد: مقتول بالای ۴۰ سال سن داشته و تحقیقات در پی اینکه آیا همسر مقتول در قتل وی مقصر بوده است یا خیر ادامه دارد.

 

 
قتل صاحب محموله ۵ تنی پسته
 
وی در ادامه به تشریح یک پرونده قتل دیگر پرداخت و گفت: در زمستان سال گذشته شاهد سرقت ۲۵ تن پسته به ارزش پنج میلیارد ریال بودیم که متاسفانه سارقان پس از سرقت اقدام به قتل راننده کامیون با اسلحه کرده و جسد وی را در بیابان های اطراف کرمان رها می کنند.
 

 

میرزا بیگی اظهار کرد: تحقیقات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی عوامل این جنایت فجیح صورت گرفت و در نهایت پنج نفر متهم توسط اداره اطلاعات و با همکاری کارکنان آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

 

 
وی تصریح کرد: متهمان به قتل راننده و ۳۰ فقره سرقت، به آتش کشیدن عمدی اتومبیل یکی از پزشکان متخصص، آدم ربایی و حمل سلاح جنگی غیرمجاز اقرار کرده و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.

 

 
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: آنچه که با بررسی این پرونده حائز اهمیت است و باید مورد توجه مردم قرار گیرد این است که غالبا در وقوع جنایات نقش بزه دیده و قربانی مهم است.

 

 
وی اظهار کرد: در این پرونده حضور راننده متوفی به تنهایی برای حمل چنین بار ارزشمندی در انتخاب وی برای ارتکاب جرم موثر بوده است.

 

 
میرزابیگی تصریح کرد: وقوع قتل های سریالی در شهرستان کرمان شایعه ای بیش  نیست.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان