فال روزانه Daily Omen جمعه 27 آذر 94

فال روزانه Daily Omen جمعه 27 آذر 94

حقارت واژه ها را وقتی دیدم
که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم
تولدت مبارک عزیزم

 

 

فال روز متولدین فروردین:

دو سیاره حاکم شما مریخ و پلوتون یک مثلث حمایتی را برای شما تشکیل داده اند و این کار به شما کمک می کند تا با موفقیت در راه تغییرات مثبت گام بردارید. ممکن است لازم باشد که امروز و الان به سختی تلاش کنید و خوشبختانه می توانید از انرژی ذخیره شده خود کمک بگیرید. اما اگر نتوانید از این اشتیاق و شدت انرژی خود اطلاع درستی داشته باشید ممکن است تحت تاثیر دیگران قرار بگیرید. نگاه کنید که چگونه دیگران به شما واکنش نشان می دهند و اگر آنها به خاطر کارهای شما شگفت زده شدند کافی است کمی رویکرد خود را آرام تر کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم***کز بهر جرعه ای همه محتاج این دریم

روز نخست چون دم رندی زدیم و عشق***شرط آن بود که جز ره آن شیوه نسپریم

تعبیر: حاجتی دارید و این حاجت شما مادی نیست بلکه معنوی می باشد. با خودتان شرط کرده اید دیگر غم مادیات را نخورید هر چند که می دایند مال و ثروت لازمه ی زندگیتان می باشد اما دست تقدیر آینده ای روشن برایتان رقم زده علاوه بر اینکه به نیت خودتان می رسید از مال و ثروت و مقام هم بهره مند می شوید.

*****************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما می توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده های شما به طور طیبعی می تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می گردند، بنابراین تصمیم گیری های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی***از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

چو گل گر خرده ای داری خدا را صرف عشرت کن***که قارون را غلط ها داد سودای زراندوزی

تعبیر: فکر دنیا و ظواهر و زیبایی آن را رها کن و خوش باش. غم و اندوه را دور بینداز و به آنچه داری قناعت کن. قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر فعلاً دچار شکست و ناکامی شده ای ناراحت و ناامید نباش. روزگار فراز و نشیب بسیار دارد. پایان شب نا امیدی، صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بدان و از آن به نفع خود استفاده کن.

*****************************

فال روز متولدین خرداد:

این هفته به راحتی می توانید عادت های بد پیدا کنید، پس مواظب خودتان باشید و از تأثیرات بدی که موجب پشیمانی شما خواهند شد دوری کنید. شما قوی هستید، پس قوی باقی بمانید! شما به راحتی ضعف ها و خطاهای دیگران را می بینید، حتی وقتی می خواهید خیلی سختگیر نباشید هم نمی توانید زیاد جلوی خودتان را بگیرید، اما امروز سعی کنید به جای خظاهای دیگران نقاط قوت و ویژگی های مثبت آنها را ببینید و در این کار بسیار موفق خواهید بود. امروز ممکن است خودتان را در حال مقایسه همسرتان با دیگران بیابید و فکر کنید ای کاش او هم مثل فلانی بود. اما یادتان باشد، شما از جزئیات زندگی دیگران با خبر نیستید، هیچ گاه خودتان و داشته هایتان را با دیگران مقایسه نکنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای قبای پادشاهی راست بر بالای تو***زینت تاج و نگین از گوهر والای تو

آفتاب فتح را هر دم طلوعی می دهد***از کلاه خسروی رخسار مه سیمای تو

تعبیر: شما لایق هر آنچه که دارید و در آینده به دست می آورید هستید. آفتاب برای شما هیچ وقت غروب نمی کند. همیشه جوان می مانید و فاتح اید. همای سعادت بالای سرتان در حال پرواز است. بسیار دانا و زیرکید. زبانتان جذاب است. چشم چراغ همه اید فقط کافی است حاجتی طلب کنید آنی مورد قبول واقع می شود.

*****************************

فال روز متولدین تیر:

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی پایان می تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر:  در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

*****************************

 فال روز متولدین مرداد:

مثل انیکه شما این احساس را پیدا کرده اید که برنامه های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می فهمید. بهتر است که توجه خود را معطوف به این کنید که از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست

مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست

تعبیر: زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.

*****************************

فال روز متولدین شهریور:

در راهی که به سوی هدف تان قدم برداشته اید، موانعی مشاهده می کنید و از این که نمی توانید از کسی کمک بگیرید، ناراحت و افسرده می شوید. یا شاید فکر کنید که لیاقت شما خیلی بیشتر از این ها است. ممکن است حتی افرادی که تا به حال دوست شما بودند، در مقابل تان قرار بگیرند اما نگران نباشید، شرایط همین طور نمی ماند. بهتر است برای جلوگیری از این وضعیت، از افراد قابل اعتماد خود کمک بگیرید. در مورد مسائل عاطفی نیز اگر انتظارات خود را کم کنید، بیشتر از رابطه های خود لذت خواهید برد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

*****************************

فال روز متولدین مهر:

اگر شما درباره افکارتان صحبت نکنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای مدتی طولانی افکارتان را فقط پیش خود نگه دارید. این سخن به این معنا نیست که شما از تحریک کردن احساسات نیرومند می ترسید؛ بلکه فقط به این معنا است که شما نمی توانید بفهمید که برای محو کردن زخمهای کهنه و ناراحتیهای اخیر، انجام دادن چه کاری خوب است. اما راهی پیدا کنید که بتوانید به طور مؤثر موفق به شناختن هر نگرش منفی یا ناراحتی هایی که می توانند به نقطه ای بحرانی برسند، بشوید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم***خاک می بوسم و عذر قدمش می خواهم

من نه آنم که ز جور تو بنالم حاشا***بنده معتقد و چاکر دولتخواهم

تعبیر: بسیار انسان با گذشتی هستید هر چند که به شما جفا کرده اند و ستم روا داشته اند اما باز هم به همه چیز پایبند و معتقد هستید. خوبی ها و حسن های شما زبانزد مردم است. به مال و ثروت زیادی می رسید ولی باز هم از یاد خدا غافل نمی شوید و به خاطر ذره ذره ی چیزهایی که خدا به شما داده شاکر هستید.

*****************************

فال روز متولدین آبان:

آیا کمی توقعتان بالا نیست؟ شما در مورد افرادی که با شما رفت و آمد دارند خیلی وسواس دارید و از آنه انتظار دارید که برای شما همه کار بکنند. گاهی در تشخیص مرزهای انتظاراتی که می توانید از دیگران داشته باشید دچار مشکل می شوید، شاید وقت آن رسیده باشد که به این موضوع به طور جدی فکر کنید. وقتی چیزی در زندگیتان درست کار نمی کند، از یک رابطه کاری گرفته تا یک دوستی قدیمی، این بدان معناست که باید آن را برای همیشه کنار بگذارید. ممکن است ابراز احساسات ناگهانی از جانب کسی که فکر می کردید تنها دوست یا همکار شماست شما را غافلگیر کند، خودتان را برای سورپریز شدن آماده کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن***مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن

خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی***تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن

تعبیر: گمشده ی خویش را خیلی زود شیدا می کنید و قدر آنچه را که پیدا کرده اید بدانید. به شما بشارت پیروزی می دهند و اسمتان آوازه ی خاص و عام خواهد شد و دوستان شیطان صفت شکست خواهند خورد. الان وقت کار و همت است، امتحان کنید عدالت را برپا سازید و در همه ی کارها به عقلتان رجوع کنید.

*****************************

فال روز متولدین آذر:

روز پر فراز و فرودی در پیش دارید. البته بیشتر از نظر احساسی در حالت نرمال و پایدار نخواهید بود. برای اینکه کاری نکنید که بعدها پیشمان شوید، بهتر است تنها باشید. خیلی در جمع ها حاضر نشوید یا دست کم، حرف نزنید و اظهارنظر نکنید. امروز همانند اسفنج هستید، هر حسی را سریع به خود می گیرید. مراقب باشید امروز به چه کسانی نشست و برخاست دارید. سعی کنید با رویاهایی که در سرتان هست، دنیای خود را تغییر دهید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

انت روائح رند الحمی و زاد غرامی***فدای خاک در دوست باد جان گرامی

پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت***من المبلغ عنی الی سعاد سلامی

تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید.

*****************************

فال روز متولدین دی:

مطمئناً اگر کسی به شما زخم زبان بزند خوشحال نمی شوید، اما معمولاً سعی می کنید که در جواب از خودتان دفاع کنید. نکته این جاست که امروز به راحتی نمی توانید از این سپر دفاعی استفاده کنید. گاهی اوقات بهتر است خشم تان را پنهان کنید و رد شوید. به خاطر داشته باشید که این حرکت شما به معنی بزدلی یا ضعیف بودن نیست، بلکه نشانه ی دانایی شماست. اگر خشم بگیرید، فقط همه چیز پیچیده تر خواهد شد و دیگر چیزی تحت فرمان تان نخواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

نقد صوفی نه همه صافی بی غش باشد***ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد

صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی***شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد

تعبیر: تو مورد اعتماد دیگرانی. اگر در کار خود غل و غش داشته باشی هم خودت را ازبین می بری هم دیگران را پس از تجربه ی خودت استفاده کن و دست دیگران را هم بگیر. حیف از توست که با حیله و ریا بخواهی زندگی کنی. ذات تو مثل یک سجاده پاک و بی ریاست. مراقب شیطان باش.

*****************************

فال روز متولدین بهمن:

خیلی جالب است که شما برای خودتان محدودیت هایی تعیین کرده اید، ولی اطرافیانتان اصرار دارند که شما به اهدافتان برسید!! آنها اگر بدانند که دقیقاً چه چیزی می خواهید احساس بهتری خواهند داشت، چرا که راه کمک کردن به شما را خواهند فهمید. اما وقتی یک بار نیازهای خود را توضیح دادید صحبت تان را ادامه ندهید، وگرنه موضوع را پیچیده تر می کنید. منطقی بودن بهتر از این است که با یک مسئله احساس راحتی بکنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دل ما به دور رویت ز چمن فراغ دارد***که چو سرو پایبند است و چو لاله داغ دارد

سر ما فرونیاید به کمان ابروی کس***که درون گوشه گیران ز جهان فراغ دارد

تعبیر: چاره ای غیر از سکوت ندارید. راهتان را گم کرده اید. بسیار بی تاب هستید. همه تو را دست کم می گیرند نسبت به این موضوع بی تفاوت باشید. کسانی با تو هم صحبت هستند که در ظاهر نصیحت ولی در باطن و پشت سر با تو دشمنی می کنند.

 

*****************************

فال روز متولدین اسفند:

بهتر است در رابطه با مشکلات اقتصادی یکی از نزدیکانتان خودتان را کنار بکشید و اجازه دهید خودش مشکلاتش را حل کند. هر راهنمایی که به او بکنید به دیده انتقاد و ایرادگیری دیده خواهد شد و نصیحت های شما خریداری نخواهد داشت. به جای کمک کردن به دیگران بد نیست نگاهی به اوضاع اقتصادی خودتان بیندازید، خودتان مشکلاتی دارید که نیاز به حل شدن دارند ولی نادیده گرفته می شوند. یادتان باشد چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. برای هدف هایتان تا جایی که می توانید تلاش کنید، راه بسیار کوتاهی تا مقصد باقی مانده است. ذهنتان بسیار فعال است و در زمینه های کاری رسیدن به جایی که لیاقتش را دارید بسیار نزدیک است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمی گیرد***ز هر در می دهم پندش ولیکن در نمی گیرد

خدا را ای نصیحتگو حدیث ساغر و می گو***که نقشی در خیال ما از این خوشتر نمی گیرد

تعبیر: چرا کاری را که فقط خودت دوست داری انجام می دهی و به نظر دیگران احترام نمی گذاری. با این کار عاقبت خوشی نخواهی داشت. راه راست را پیش بگیر. ریا و تزویر نکن. با حکم خداوند نجنگ تا راه های موفقیت در مقابل دیدگانت روشن شود.

 

 مطالب مرتبط

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان