ramazan
ramazan

اتاق های وحشتناک تجاوز داعشی ها به زنان (عکس 18+)

مجموعه : جالب ترین ها
اتاق های وحشتناک تجاوز داعشی ها به زنان (عکس 18+)

اتاق های وحشتناک تجاوز داعشی ها به زنان (عکس 18+)

انتشار تصاویر جنجالی مکان و اتاق های تجاوز گروه های داعشی به زنان و دختران ایزدی !!

 

مزدوران حکومت تروریستی تکفیری داعش از زمان بر روی کار امدن به اشاعه ی خشونت و سوء استفاده از زنان و کودکان مشغولند . از جمله جنایات این منحوسان ، تجاوزهای مکرر انان به زنان ایزدی و کنیزداری و برده داری بود . اکنون به گزارش نازوب اتاقهای تجاوز جنسی به زنان ایزدی کشف شده است .در این اتاق های زیر زمینی صدها زن ایزدی اسیر که به عنوان کنیز و برده جنسی در دست میلیشیای گروه تروریستی داعش بودند، مورد تجاوز قرار گرفته اند.

 

شبکه اسکای نیوز از کشف اتاق های زیر زمینی داعش که به منظور تجاوز به زنان ایزدی اسیر در دست این گروه مورد استفاده قرار گرفته است، خبر داد.در این اتاق های زیر زمینی صدها زن ایزدی اسیر که به عنوان کنیز و برده جنسی در دست میلیشیای گروه تروریستی داعش بودند، مورد تجاوز قرار گرفته اند.

این حفره های زیر زمینی دارای درهای آهنی است. روی دیوار های برخی از این اتاق های زیر زمینی نقاشی هایی از خانه و طبیعت کشیده است که گمان می رود از سوی زنان اسیرایزدی ترسیم شده اند.

 

اتاق های وحشتناک تجاوز داعشی ها به زنان (عکس 18+)اتاق های وحشتناک تجاوز داعشی ها به زنان (عکس 18+)اتاق های وحشتناک تجاوز داعشی ها به زنان (عکس 18+)اتاق های وحشتناک تجاوز داعشی ها به زنان (عکس 18+)اتاق های وحشتناک تجاوز داعشی ها به زنان (عکس 18+)

 

مطالب مرتبط

زنان و کنیزان حرمسرای خلیفه داعش + تصاویر

 

زنانی که روزی 30 بار مورد تجاوز قرار می گیرند + عکس

 

شادمانی دختر 15 ساله از تجاوز چندین تروریست به خودش!! + عکس

 

+18 خودکشی زنان عراقی بعد از تجاوز جنسی توسط داعش + تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان