فال روزانه Daily Omen یکشنبه 29 آذر 94

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 29 آذر 94

عزیزم …
تا دیروز نبودی ولی حس بودنت به من شوق زیستن بخشیده
به دنیا آمدی و دنیای من شدی و بهترین صدا تپش قلب توست و بودنت تنها دلیل بودنم
به جای شمع غمهایت را به آتش میکشم و هدیه ام قلبی است کوچک
تو را به روز تولدت تبریک میگویم

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز به همه چیز بسیار حساس هستید. به جای اینکه روی جزئیات مسایل فوکوس کنید و دایم خودتان را آزار دهید، روی برنامه های بزرگ وقتتان را بگذارید. سعی کنید تعادل را به زندگی خود بیاورید از شایعه درست کردن برای دیگران دست بردارید. به جای حرف زدن، ترجیحا در لاک خود فرو بروید و حرف نزنید. پیش از اینکه در مورد دیگران نظر دهید، خودتان را جای او بگذارید و ببینید آیا حق او هست که پشت سرش حرف بزنید. شاید خوب باشد بیشتر در دنیای درونی خود سیر کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

آن یار کز او خانه ما جای پری بود***سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود

دل گفت فروکش کنم این شهر به بویش***بیچاره ندانست که یارش سفری بود

تعبیر: در مقطع زمانی، کمی دچار مشکلات می شوی که بسیار زود حل می شود گاهی اوقات خود را به بطالت می گذرانی و بعد پشیمان می شوی. قدر مال خود را ندانسته و بی خود آن را خرج کرده ای که حالا افسوس می خوری. حالا هم دیر نشده از خدا بخواه تا دوباره تو را از مال بی نیاز کند.

**********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

درست است که امروز تعطیل است، اما ذهنتان آمادگی بسیار خوبی برای برنامه ریزی کاری دارد و در صورت تفکر جدی، برنامه هایی که امروز بچینید به رسیدن شما به هدف های مورد نظرتان و موفقیت کمک خواهند کرد. اگر می خواهید در کنار کار تفریح هم بکنید می توانید با شریکتان در کافی شاپ یا رستوران مورد علاقه تان قرار گذاشته و صحبت کنید. امروز نسبت به موضوعی که مدتی است بین شما و عشقتان امواج منفی ایجاد کرده است ذهن بازتری خواهید داشت. انسان جایزالخطاست، حالا که به اشتباه خود پی برده اید در مورد آن با طرف مقابلتان حرف بزنید و در صورت لزوم عذرخواهی کنید. مجردها بهتر است منطقی باشند و به انتظار فرد کاملی که در رویاهایشان هست ننشینند، این فقط فرصت های فعلی را از آنها خواهد گرفت.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

من و انکار شراب این چه حکایت باشد***غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد

تا به غایت ره میخانه نمی دانستم***ور نه مستوری ما تا به چه غایت باشد

تعبیر: به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. غصه هایتان برطرف می شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید.

**********************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز انرژی زیادی در خود احساس می کنید و می توانید بسیاری از کارها یعقب افتاده را به راحتی انجام دهید. نور شمع و گل های تازه در خانه تاثیرات زیادی دارند و موجب می شوند تا روحیه بسیار بهتری داشته باشید. امروز بهتر است به هیچ عنوان در خانه نمانید. بیرون و به جمع دوستان بروید. امرو زاین فرصت را دارید تا با فرد مناسبی آشنا شوید. بهترین زمان برای معاشرت و دوست یابی است.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

روزگاری شد که در میخانه خدمت می کنم***در لباس فقر کار اهل دولت می کنم

تا کی اندر دام وصل آرم تذروی خوش خرام***در کمینم و انتظار وقت فرصت می کنم

تعبیر: در کمین فرصت مناسبی هستید تا کار را یکسره کنید. حرف حق را بپذیرید و برای رسیدن به هدف از ریا دوری کنید. دوستانتان نیز شما را برای رسیدن به هدف یاری می کنند. از نصیحت بزرگان استفاده کنید. عیب دیگران را بپوشانید تا مردم نیز از عیب هایتان صرف نظر کنند.

**********************************

فال روز متولدین تیر:

امروز زمانی که شما در یک مهمانی هستید، ممکن است احساس کنید مورد تحقیر واقع شده اید. طبیعت شما به گونه ای است که با قدری هیجان موافق هستید، اما وقتی که شما مسائل را تجزیه و تحلیل می کنید متوجه می شوید که در این جور مواقع باید ساکت بوده و آرامش خود را حفظ کنید. شاید شما الان به چیزهایی که انتظار دارید نرسید، پس باید انعطاف پذیر بوده و سعی کنید از چیزهایی که دارید راضی باشید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن***منم که دیده نیالودم به بد دیدن

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم***که در طریقت ما کافریست رنجیدن

تعبیر:  به دنبال راه نجاتی هستید. دیگر خسته شده اید. اطرافیانتان فقط عیوب شما را به رختان می کشند و هنرتان را نمی بینند ولی شما مهد خوبی ها هستید. با شهامت به مراد دلتان می رسید. چشم امیدتان خداست، بی طاقت نشوید، حرفی که می زنید عل کنید شما خوبی را ه اطرافیانتان یاد دهید. مواظب باشید خطا نکنید تا همه کارهایتان به باد فنا نرود.

**********************************

 فال روز متولدین مرداد:

از هر نوع زیاده روی در هر زمینه ای، از جمله زیاد غذا خوردن، تفریح زیادی و به ویژه زیاد حرف زدن اجتناب کنید. زیاد حرف زدن ارزش شما را کم می کند، و باعث ایجاد سوء تفاهم و سوء برداشت می شود. امروز همه کار را مختصر و مفید انجام داده و در هیچ کاری زیاده روی نکنید. شما تمام انرژی خود را بر روی موفقیت متمرکز کرده اید، اما به یاد داشته باشید که از مسیر پیشرفتتان هم لذت ببرید، متمرکز شدن تنها بر روی نتیجه توان شما را تحلیل خواهد برد. ستاره اقبال به یاریتان آمده فردی که دوستش دارید متوجه احساساتی که نسبت او دارید شده است و حتی شاید این حسی دوطرفه باشد، با قدرت اما با احتیاط پیش بروید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

خوش آمد گل وز آن خوشتر نباشد***که در دستت بجز ساغر نباشد

زمان خوشدلی دریاب و در یاب***که دایم در صدف گوهر نباشد

تعبیر: قدر جوانیت را بدان و به خاطر مسائل کوچک غمگین نباش. وجودت مثل گلستانی است که چند روزی سبز و با طراوت است و بعد خزان زندگی آن را از بین می برد. اگر می خواهی عمری دراز داشته باشی به مستمندان کمک کن. ناجی تو کسی غیر از خدا نیست و اوست که زینت دهنده ی دلهاست

**********************************

فال روز متولدین شهریور:

این هفته به راحتی می توانید عادت های بد پیدا کنید، پس مواظب خودتان باشید و از تأثیرات بدی که موجب پشیمانی شما خواهند شد دوری کنید. شما قوی هستید، پس قوی باقی بمانید! شما به راحتی ضعف ها و خطاهای دیگران را می بینید، حتی وقتی می خواهید خیلی سختگیر نباشید هم نمی توانید زیاد جلوی خودتان را بگیرید، اما امروز سعی کنید به جای خظاهای دیگران نقاط قوت و ویژگی های مثبت آنها را ببینید و در این کار بسیار موفق خواهید بود. امروز ممکن است خودتان را در حال مقایسه همسرتان با دیگران بیابید و فکر کنید ای کاش او هم مثل فلانی بود. اما یادتان باشد، شما از جزئیات زندگی دیگران با خبر نیستید، هیچ گاه خودتان و داشته هایتان را با دیگران مقایسه نکنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد***که تاب من به جهان طره فلانی داد

دلم خزانه اسرار بود و دست قضا***درش ببست و کلیدش به دلستانی داد

تعبیر: مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که اینبار هم سرمایه ی تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای خودت حفظ کن.

**********************************

فال روز متولدین مهر:

طالعتان نشان می دهد که امروز چندان مورد توجه قرار ندارید. حتی شاید ایده یا نظرات شما با مخالفت روبه رو شوند. اما نه امید بشوید و نه واکنش منفی نشان دهید. اگر امروز کسی که چندان شما را نمی شناسد سعی می کند با شما حرف بزند و به شما نزدیک شود، سعی کنید رفتار خوبی با او داشته باشید. شاید کمی عصبی و کلافه باشید اما دلیلی ندارد برای اطرافیان و به خصوص کسانی که شناخت درستی از شما ندارند، قیافه بگیرید یا سر بالا به آنها پاسخ دهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

حاشا که من به موسم گل ترک می کنم***من لاف عقل می زنم این کار کی کنم

مطرب کجاست تا همه محصول زهد و علم***در کار چنگ و بربط و آواز نی کنم

تعبیر: مرحله جدیدی از زندگیتان را آغاز می کنید و به رشد عقلی رسیده اید. پس ایمان و عملتان را نیز کامل کنید. از تزویر و ریا در اطرافتان ناراحتید. لطف خدا شامل حالتان شده و نامه ای با ارزش شما می دهند که بسیار خوشحال می شوید توشه ای هم برای آخرت خودتان اندوخته کنید.

**********************************

فال روز متولدین آبان:

امروز اهداف خیلی بزرگی در سر شما می چرخند. البته شاید برخی از آنها را خیلی شخصی بدانید اما مطمئن باشید اگر به مرحله اجرا برسند بسیار هم کاربردی و عالی هستند. این افکار و خلاقیت ها موقعیت کاری شما را بهبود می دهند. از رویاپردازی دست برندارید. فانتزی های امروز شما پله های به سمت پیشرفت هستند. امروز این فرصت را دارید تا هم خانه، دوست، همکار یا شریک عاطفی جدید برای خود دست و پا کنید. تغییرات خیلی خوبی در رابطه های فامیلی خود پیدا خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم***جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است***کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

تعبیر: با غیبت کردن و تهمت زدن به دیگران کاری از پیش نمی برید. هر کسی ایرادی دارد بنابراین بزرگوار و خطاپوش باشید. حرمت خود و دیگران را حفظ کنید. از تجملات بپرهیزید. با تکیه بر مال دنیا به جایی نمی رسید. به حرف نادانان گوش ندهید هر چه می کشید از رفیق حسود می باشد. با حرف حق جدل نکن و آن را قبول کن.

**********************************

فال روز متولدین آذر:

دوست دارید اردیبهشت را در پاریس باشید یا پاناما؟ امروز هیجان زیادی برای سفر دارید و دلتان می خواهد در اولین فرصت به شهرها یا کشورهای دیگر سفر کنید و زیبایی های آنها را از نزدیک ببینید. فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ های جدید است. از امروز تا شش هفته دیگر این هیجان در وجود شما باقی خواهد ماند. به خود و کارهایتان ایمان داشته باشید تا موفقیت بیشتری کسب کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

من ترک عشق شاهد و ساغر نمی کنم***صد بار توبه کردم و دیگر نمی کنم

باغ بهشت و سایه طوبی و قصر و حور***با خاک کوی دوست برابر نمی کنم

تعبیر: در کاری که می خواهید انجام دهید بسیار پافشاری می کنید و از خود نیز شجاعت و شهامت به خرج می دهید. خودتان می توانید بدون کمک، همه ی کارها را سر و سامان ببخشید و کارهای بزرگ انجام دهید از چیزی نترسید. در همه حال خداوند به شما کمک می کند و شما بر همه ی دشمنانتان غلبه می کنید.

**********************************

فال روز متولدین دی:

همه آدم ها به کسی نیاز دارند تا به آن تکیه کنند. امروز می توانید از خانواده یا دوستان قابل اعتماد خواهش کنید به شما کمک کنند. از روبه رو شدن با موانع نترسید و به واسطه هراس هایی که دارید از تلاش برای ساختن آینده دست بر ندارید. امروز باید اول با خودتان کنار بیایید. باید بدانید دقیقا چه می خواهید و چه چیزی موجب ناراحتی شما می شود. از اینکه دیگران واقعیت های درونی شما را بدانند نترسید. هر انسانی نقاط ضعفی دارد و شما نیز از این قاعده مستثنا نیستید. پس خیلی سخت نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دانی که چنگ و عود چه تقریر می کنند***پنهان خورید باده که تعزیر می کنند

ناموس عشق و رونق عشاق می برند***عیب جوان و سرزنش پیر می کنند

تعبیر: اینقدر به مال و ثروت خود مغرور نشو. به مال دنیا اعتمادی نیست هر آن می سوزد و از بین می رود. محبت و عشق را نمی توان با پول خرید. ثروت قلب را تیره می کند. برای عبادت نگو که معذورم تو هر چه داری از لطف خداست. همان هایی که در اطرافت هستند در زمان بدبختی تو را به نیم جو هم نمی خرند پس لااقل با خدا باش.

 

**********************************

فال روز متولدین بهمن:

در حال حاضر برای اینکه به موفقیت برسید باید کنترل احساسات و امیال درونیتان را به دست گرفته و با برخی از سختی هایی که در محیط اطرافتان هستند کنار بیایید. شاید دلایل کافی برای تلافی کردن رفتارهای دیگران و عکس العمل نشان دادن داشته باشید، اما تجربه نشان داده است که باید سنجیده عمل کنید. ممکن است یک نفر در محل کارتان اوضاع را برایتان سخت کند اما بهترین کار این است که شما خودتان را کنار بکشید. در حال حاضر پیشرفتتان با سرعتی که انتظار دارید نیست، اما برانید که این پیشروی متوقف نشده است و به زودی سرعت بیشتری نیز خواهد یافت. دست از متهم کردن اطرافیان بردارید و به زندگی با دید بهتری نگاه کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی

تعبیر: حالا که همه چیز فراهم است خوش باش و این روزها را غنیمت دان. درب های رحمت به سویت باز شده است ولی مراقب باش کبر و غرور باعث نشود که غافل شوی زیرا خوشی نیز ماندگار نیست. از این روزها برای فرداهای بهتر استفاده کن

 

 

**********************************

فال روز متولدین اسفند:

امروز صبح سخت از خواب بیدار می شوید اما بعدازظهر اوضاع کاملا فرق خواهد کرد. به جای انکه همه استرس های هفته را با خود مرور کنید و دوباره مضطرب و غمگین شوید، روی برنامه های آینده خود متمرکز شوید. کفش های رقص خود را بپوشید و وارد میدان شوید: شاد باشید و با آهنگ زندگی برقصید. امروز این فرصت را دارید تا در کنار فرد دلخواهتان شادی های زیادی را تجربه کنید. اگر میان شما و دوستان سوتفاهمی وجود دارد، با صحبت آن را برطرف کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

هاتفی از گوشه میخانه دوش***گفت ببخشند گنه می بنوش

لطف الهی بکند کار خویش***مژده رحمت برساند سروش

تعبیر: لطف خداوند شامل حالت شده است. توبه کن تا مژده ی بسیار خوبی به تو بدهند. انتظار و دوری به سر رسیده و به این خاطر دعاهایت می باشد. به نذری که کرده ای عمل کن. در راه خدا انفاق کن تا همیشه از چشم زخم ایمن باشی.

 

مطالب مرتبط

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان