ramazan
ramazan

صدور کیفرخواست پسر مشهور تلگرامی + عکس

صدور کیفرخواست پسر مشهور تلگرامی + عکس

صدور حکم کیفر خواست پسر مشهور تلگرامی و جریان عکس های جنجالی او با دهها دختر و رسوایی هایی که به بار آورد ….

 

 

کیفرخواست پرونده جوانی که انتشار تصاویرش با دختران مختلف در شبکه اجتماعی تلگرام جنجالی بزرگ به‌پا کرده بود، از سوی دادسرای جرایم رایانه‌ای صادر شد.با ارسال اين پرونده به دادگاه شهيد قدوسي، او به‌زودي به اتهام انتشار تصاوير خصوصي پاي ميز محاكمه خواهد رفت.

 

اين پرونده جنجالي زماني شكل گرفت كه 28عكس مختلف از اين پسر 26ساله به همراه دختراني كه حدودا 14نفر بودند در شبكه‌هاي اجتماعي و تلگرام پخش شد. تصاوير وي در گروه‌هاي مختلف تلگرامي مي‌چرخيد و اين موضوع حسابي جنجالي و باعث شهرت پسرجوان شده بود تا جايي كه او ويدئويي از خودش منتشر و آن را پخش كرد.

او در فيلم مدعي شده بود كه همه دختراني كه با آنها عكس انداخته اعضاي خانواده وي هستند. او همچنين گفته بود كه گوشي‌اش گم شده و فرد ناشناسي اقدام به انتشار عكس‌ها كرده و وي پرونده را از طريق پليس پيگيري مي‌كند و در پايان نيز جمله معروف«پليس فتا پليسي است كه حواسش به همه‌‌چيز هست»‌را به زبان آورده بود.

 

 

 

صدور کیفرخواست پسر مشهور تلگرامی + عکس

 

چند روز پس از جنجالي كه اين پسر ظاهرا ثروتمند در شبكه‌هاي مجازي به راه انداخته بود با شكايت 2 دختر جوان كه عكس‌هايشان به همراه اين فرد در سراسر ايران منتشر شده بود، پليس فتا تهران وارد ماجرا شد و جوان جنجالي تلگرام دستگير شد. با دستگيري وي بود كه معلوم شد او نه‌تنها پولدار نيست، بلكه كارگر يك بنگاه معاملات ملكي است و از آنجا كه پيش از آن سريدار ويلايي اعياني بوده، به اين ويلاها راه پيدا كرده و با دختران عكس سلفي گرفته بود تا وانمود كند پولدار است.

 

وي همچنين اعتراف كرد كه خودروهاي گران‌قيمت و لوكسي كه عكس‌هايش در كنار آنها در فضاي مجازي منتشر شده، متعلق به وي نبوده و او با انداختن عكس در كنار اين خودروها و در خانه‌هاي لوكس و گران‌قيمتي كه متعلق به‌خودش نبود نقش ثروتمندان را بازي مي‌كرد.

 

با دستگيري متهم، پرونده براي رسيدگي بيشتر در اختيار بازپرس شعبه سوم دادسراي ويژه جرايم رايانه‌اي و اينترنتي قرار گرفت. درحالي‌كه تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت 2 دختر ديگر با مراجعه به دادسرا از جوان جنجالي به اتهام انتشار تصاويرشان شكايت كردند. با ثبت شكايت شاكيان و اعترافات متهم، سرانجام هفته گذشته كيفرخواست اين پرونده صادر شد تا جوان جنجالي تلگرام به‌زودي پاي ميز محاكمه قرار بگيرد.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان