فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 3 دی 94

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 3 دی 94

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست ،
به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم …
ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم !
تولدت آذین زندگی ام باد …

 

 

فال روز متولدین فروردین:

شاید در حالت عادی کمی سرکش باشید، اما امروز حسابی لجباز خواهید بود. امروز احساساتتان غیر قابل کنترل و جنبه پرخاشگر وجودتان فعال خواهد تر خواهد بود. گاهی اوقات بهتر است ساکت بمانید و وارد بحثی که می دانید برنده آن نخواهید بود نشوید، اما امروز دست خودتان نیست و نمی توانید سر به سر دیگران نگذارید. اما این را هم بدانید که بالاخره یکی پیدا می شود که بتواند حرفی بزند که اوقات شما را تلخ کند. امروز شاید وسوسه خرید یک چیز گران ذهنتان را درگیر کند، اما واقعا لازم است آن را بخرید؟ اصلا پول کافی برای خریدن آن را دارید؟ این روزها برای خجالتی بودن شما از لحاظ وضعیت کاری و زندگی اجتماعی اصلا زمان خوبی نخواهد بود. ممکن است در محل کارتان فرصتی برای پیدا کردن شریک زندگیتان پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین:

خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه های تو بست

مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست

تعبیر: به مراد دل خود می رسی و این از برای دعاهای سحریت می باشد. فکر نکن همه کارها را تنها انجام داده ای بلکه بقیه نیز سبب ساز بوده اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب ساز باش.

********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

معمولاً می توانید به روشی کاملاً خونسردانه و گام به گام اطلاعات جدید را بررسی کنید و ببینید کدام اطلاعات درست و کدام یک غیرقابل استنادند. اما امروز ممکن است این قدر برای استفاده از این اطلاعات شتاب کنید که دیگر نتوانید مثل همیشه با احتیاط عمل کنید. شتابی که در پیش گرفته اید برای تان مشکل ساز خواهد شد، زیرا ممکن است اطلاعاتی را برگزینید که نتایج نادرستی به بار خواهند آورد. بهتر است منابع تان را مجدداً بررسی نمایید و فقط به حقایق اطمینان کنید. هیچ کاری را با عجله شروع نکنید، به هر ترتیبی که شده سعی کنید جانب احتیاط را فراموش نکنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش***و از شما پنهان نشاید کرد سر می فروش

گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع***سخت می گردد جهان بر مردمان سختکوش

تعبیر: زندگی را هر طور که بگیری می گذرد پس سخت نگیر تا روزگارت به خوشی بگذرد. در عین ناراحتی و غم بخند تا مرهم روی زخم های دلت باشد. هر چه می کشی از آشناست به پند پیرانگوش کن. تمام حرف هایی که می زنی بر علیه خودت استفاده می شود پس عاقل باش. حریم خودت را نگهدار تا از غم رهایی یابی

********************************

فال روز متولدین خرداد:

شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان دارای رتبه خوبی می باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

مدامم مست می دارد نسیم جعد گیسویت***خرابم می کند هر دم فریب چشم جادویت

پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن***که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت

تعبیر: اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.

********************************

فال روز متولدین تیر:

یک صدا به شما می گوید که به دنبال آن چیزی که می خواهید بروید، ولی صدای دیگری می گوید که برای رسیدن آن منتظر بمانید. شما در موقعیت سختی از تصمیم گیری قرار دارید، اما قادرید از راهی که انتخاب کرده اید دفاع کنید. با این وجود، شما هنوز نمی دانید که چه کاری درست است. به اضافه، ممکن است مهم نباشد، به خاطر اینکه آخرین پاسخ شما احتمالا آخرین فرصت تان نخواهد بود. و مهم نیست که شما کدام یک را انتخاب کنید. پس، پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید، صبر کنید تا زمانیکه گرفتگی تان حل شود. فردا می بینید که انتخاب های دیگری هم برایتان پیش می آید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی***وان گه برو که رستی از نیستی و هستی

گر جان به تن ببینی مشغول کار او شو***هر قبله ای که بینی بهتر ز خودپرستی

تعبیر:  غافل از عشق و محبت به اطرافیان شده اید آنقدر مشغول خودتان گشته اید که قبله تان خودپرستی و غرور شده است و فقط خودتان را می بینید. بدون عشق بودن یعنی از خدا دور شدن یعنی بی معرفت بودن و سقوط کردن. اگر می خواهید حاجتتان روا شود توبه کنید و به محبت و عشق بپردازید.

********************************

 فال روز متولدین مرداد:

خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می کنید. شما به طور ناراحت کننده ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد

زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

********************************

فال روز متولدین شهریور:

آیا تصور می کنید با نادیده گرفتن مشکل می توانید آن را حل و فصل کنید! بدون شک مشکلی را که اکنون کنار بگذارید دوباره دو روز بعد سر باز می کند. پس همین امروز به آن رسیدگی و اگر ممکن است آنها را حل کنید. شهامت داشته باشید. سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید و موقعیت ها را همان طور که واقعی هستند ببینید. این کار اصلا آسان نیست اما با کمی تمرین و صبر می توانید روی دیگر زندگی را نیز ببینید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است

گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

تعبیر: بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

********************************

فال روز متولدین مهر:

دیگر زمان استراحت و غیر فعال بودن سر ﺁمده است بهتر است کار و فعالیت تازه ای را ﺁغاز کنید زیرا الان شما در بهترین موقعیت قرار دارید و می توانید بهترین بازده کاری را از خود در برابر مشکلات یا مسائل زندگی بروز دهید. شما در این روزها مسئله ای را از اعضای خانواده تان مخفی نگه داشته اید بهتر است به ﺁنان این مسائل را انتقال دهید زیرا بهتر می توانند شما را یاری دهند و با هم فکری ﺁنها مسائل زندگی تان حل خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من***ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من

روی رنگین را به هر کس می نماید همچو گل***ور بگویم بازپوشان بازپوشاند ز من

تعبیر: هر عمل خیری که انجام می دهید نتیجه ی خوبی نمی بینید. دستتان نمک ندارد گاهی آنقدر بی طاقت می شوید که می خواهید غیر از شر کار دیگری انجام ندهید شما عمل خیر و صواب خودتان را انجام دهید. خداست که پاداش شما را می دهد. صبر داشته باشید در اینده در عمل شما نقطه ی نجاتی برایتان پیدا می شود که خودتان باور نمی کنید

********************************

فال روز متولدین آبان:

امروز همه چیز مبهم و گیج کننده است. از رفتار اطرافیان گرفته تا رویدادهای زندگی همه عجیب و غریب به نظر می رسند. شما پارانوئید و بدبین نشده اید، فضای امروز واقعا این طور است و باید از خود در مقابل این وضعیت دفاع کنید. در محل کار صبور باشید و در مقابل هر رفتاری از خود واکنش نشان ندهید. مطمئن باشید نتیجه صبر و حوصله خود را دریافت خواهید کرد و خیلی زود از این همه ابهام و سردرگمی خارج خواهید شد. فقط امروز هیچ تصمیمی اتخاذ نکنید که زمان مناسبی برای این کار نیست.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

********************************

فال روز متولدین آذر:

تضاد عجیبی بین کارهایی که خودتان دوست دارید انجام دهید و کارهایی که دیگران از شما انتظار دارند انجام دهید وجود دارد و این موضوع می تواند باعث بلاتکلیفی در شما بشود. شما کاملاً نمی توانید بفهمید که اگر هر عکس العملی را تلافی کنید چه اتفاقی می افتد، اما اگر فکر کنید که چه کاری درست است باعث می شود خیلی از چیزهای مهم را از دست بدهید. فراموش نکنید که تجزیه و تحلیل شما باید عقلانی باشد؛ فقط اجازه بدهید که غریزه شما راهنمایتان باشد، در این صورت به مسیر درستی هدایت می شوید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

مرا می بینی و هر دم زیادت می کنی دردم***تو را می بینم و میلم زیادت می شود هر دم

به سامانم نمی پرسی نمی دانم چه سر داری***به درمانم نمی کوشی نمی دانی مگر دردم

تعبیر: جلوی هواهای نفسانی خویش را بگیرید. هر چند که به وصال یار فکر می کنید ولی مطمئن نیستید که او هم مثل شما فکر می کند یا نه. حاضرید سر و جان خودتان را فدای یار کنید و گاهی هم از سربی قراری می خواهید دل به دیا زده و همه چیز را به او بگوئید. کمی صبر کنید دست تقدیر همه چیز را بر وفق مرادتان درست می کند.

********************************

فال روز متولدین دی:

یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می شود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را

تعبیر: به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.

 

********************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز شاید کمی استرس داشته باشید. شاید هم کارهایتان زیاد باشد. اما به صورت کلی، اشتیاقات بسیاری دارید و خوشبختانه در هر حالتی، نیمه پر لیوان را خواهید دید. این خوش بینی بهترین فرصت برای برنامه ریزی برای آغاز کار جدید است. با افرادی که به آنها اطمینان دارید، در مورد طرح هایتان حرف بزنید و بخواهید که شما را در این مسیر همراهی کنند. اگر دوست دارید در مورد خودتان حرف بزنید، امروز زمان خوبی است. اعتماد به نفس دارید و دیگران تمایل زیادی برای شنیدن حرف های شما خواهند داشت.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

چو گل هر دم به بویت جامه در تن***کنم چاک از گریبان تا به دامن

تنت را دید گل گویی که در باغ***چو مستان جامه را بدرید بر تن

تعبیر: حاضرید برای رسیدن به نیات خود هر کاری بکنید. رسیدن به حاجات برای شما محال است ولی توکل به خدا کنید هیچ کار سختی نبوده که آسان نشود. از دوستانتان کمک بگیرید. دردتان را به دیگران هم بگوئید شاید به شما کمک کنند. دلتان نمی شکند و خدا نیز کمکتان می کند.

 

********************************

 

فال روز متولدین اسفند:

از این که خودتان باشید هراسی به دل راه ندهید، این شاید زیاد به مذاق دیگران خوش نیاید ولی برای خود شما بهترین حالت ممکن خواهد بود و اصلا از اهمیت شما نخواهد کاست. شما باید حقیقت را بگویید و اگر این کار را با سیاست و درست انجام دهید نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. مواظب باشید دوست های جدیدتان شما را به راه اشتباه نکشانند، با احتیاط پیشروی کنید، کاری نکنید که پشیمان شوید، دفعه پیش را که یادتان نرفته است؟ چنانچه برنامه ای برای جدی کردن رابطه خود با نامزدتان دارید بهتر است فعلا دست نگه دارید، حالا که این همه صبر کرده اید سه هفته دیگر هم طاقت بیاورید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان