ramazan
ramazan

آیا با خود ارضایی پرده بکارت پاره می شود

آیا با خود ارضایی پرده بکارت پاره می شود

آشنایی با فعالیت هایی که باعث آسیب دیدن جدی و پارگی پرده بکارت می شود.

 

 

 یکی از عوارض جدی خودارضایی در دختر خانم های نوجوان و جوان آسیب دیدگی جدی پرده بکارت و پارگی آن است که از بین رفتن پرده بکارت فرد را در آینده با مشکلات بسیار زیادی رو به رو می کند.

 

در این مطلب سماتک علت پارگی پرده ی بکارت و عوارض خودارضایی نیز بیام شده است.برخلاف تصور برخی که می پندارند پرده بکارت دختران در داخل واژن قرار دارد ، این پرده که از جنس دیواره واژن می باشد.

 

در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و در دهانه واژن واقع شده است .پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد که در بخش مسائل جنسی زنان ( در آرشیو سایت) به ان اشاره شده است .

 

 

برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود از جمله :

 

ورزش های سنگین از جمله ژیمناستیک

انجام نزدیکی و فعالیت جنسی با مرد – دخول آلت تناسلی

عمل بسیار ناپسند و مضر و پر خطر خودارضایی

برخی نیز بطور مادر زادی با مشکل آسیب یا حتی نبود پرده بکارت مواجه هستند

تصادف

عملهای لگنی وخیم

 

قابل توجه اینکه تمامی مسائل ذکر شده بالا توسط پزشک قابل معاینه و تشخیص صد در صد می باشد . از جمله موارد ذکر شده در بالا مسئله خودارضایی می باشد. پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد و با کوچکترین تحریک آسیب پذیر می باشد . گرچه تحریکات کوچک و مختصر آسیب کامل به پرده بکارت نمی رساند ولی همین آسیب جزئی برگشت ناپذیر و قابل تشخیص است و سبب حساس شدن آن و احتمال پارگی وجود دارد .

 

توصیه اکید ما اینکه از عمل بسیار ناپسند و ناخوشایند خودارضایی دوری کنید تا بر اثر چند لحظه کوتاه احساس لذت جنسی که بر اثر خودارضایی حاصل می شود و عذاب وجدان سختی را به همراه دارد ، زندگی مشترک آینده خود را دچار مخاطره نسازید و خود را دچار فشارهای روحی روانی نسازید .

 

مطالب مرتبط

داروی معجزه آفرین ترمیم پرده بکارت!

وارد کردن پرده بکارت چینی!!! عکس

معاینه پرده های بکارت

اهمیت و انواع پرده بکارت

روشهای تشخیص صحیح وجود پرده بکارت


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان