فال روزانه Daily Omen دوشنبه 7 دی 94

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 7 دی 94

هر سال وقتی…..(تاریخ تولد)……هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن
از خودم می پرسیدم
چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟….
و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که  زمینو
با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ….

تولدت مبارک

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز سرشار از انرژی و شور زندگی هستید و تمرین کردن و ورزش برایتان بسیار خوب خواهد بود و اعتماد به نفس و رضایت از زندگی را در شما افزایش خواهد داد. دویدن و یا ایروبیک ذهنتان را آرام کرده و امکان پرداختن به ایده های جدید را به شما خواهد داد. اما یادتان باشد خودتان را زیادی خسته نکنید و به خودتان استراحت هم بدهید وگرنه ممکن است قبل از رسیدن آخر هفته کم بیاورید. کافی است تمام مسئولیت های وسوسه انگیزی که پیش رویتان قرار می گیرد را قبول نکنید و تعادل داشته باشید. امروز همچنین سرشار از شور عشق هستید. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک بعد از ظهر خوب آماده کنید، اگر هم مجرد هستید گوش به زنگ باشید، شاید بتوانید نیمه گمشده تان را بیابید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین:

خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست***ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست

هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار***کس را وقوف نیست که انجام کار چیست

تعبیر: از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان

******************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما در این روزها احساس می کنید فاصله ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است به همین دلیل بسیار ناراحت هستید اما ناراحت و نگران نباشید زیرا دلیل این فاصله ای که بین شما دو نفر رخ داده است به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است در این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، زیرا شما دارای قدرت فکری مناسبی نیستید و ممکن است به خاطر راهی که انتخاب می کنید به بیراهه بروید. راه زندگی شما کمی باریک شده است و باید خیلی با احتیاط از پرتگاه ها و درهای زندگی عبور کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

سحرگه ره روی در سرزمینی***همی گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف***که در شیشه برآرد اربعینی

تعبیر: معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلاگ با غم هایتان سازش کنید با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید جواب این معما آنقدر با ارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید.

******************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز کاغذبازی های مربوط به مسائل اقتصادی شما را کمی بهم خواهد ریخت. در حال حاضر آمادگی ذهنی لازم برای انجام این کارها را ندارید، پس چنانچه کار واجبی نیست بهتر است آن را به زمان دیگری منتقل کنید، شاید یکی دو روز دیگر. چنانچه مجبور هستید حتما این کار را انجام بدهید از کسی کمک بخواهید و خجالت نکشید. مطمئن باشید که از انجام این کار خوشحال خواهید شد. از تلاش برای به دست آوردن آنچه که می خواهید دست نکشید، به رویاهایتان از هر آنچه که فکرش را بکنید خیلی نزدیکتر شده اید. تماس های تلفنی واجبی که امروز را دارید را فراموش نکنید، انجام آنها نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. البته وقت گذاشتن برای خانه و خانواده را هم حتما در برنامه خود قرار دهید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو***جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو

غلام چشم آن ترکم که در خواب خوش مستی***نگارین گلشنش روی است و مشکین سایبان ابرو

تعبیر: به خاطر مسائل مادی از خداوند دور شده اید. هر چند که تلاش کرده اید اما به جای اینکه به هدف نزدیکتر شوید از آن دور شده اید و این نشانه ی سستشدن ایمانتان است. باز هم به خدا توکل کنید. راه راست برایتان روشن می شود و حسودان و رقیبان شکست می خورند.

******************************

فال روز متولدین تیر:

امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهد شد، تلفن هایی که قطع می شوند، کسانی که اشتباه گرفته اند و دوستانی که یادشان نمی آید برای چه زنگ زده اند. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف هایتان سوء برداشت شود. دروغ هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد. احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دارید خیلی از خودتان مایه می گذارید اما در مقابل آنچه که می خواهید را به دست نمی آورید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

نه هر که چهره برافروخت دلبری داند***نه هر که آینه سازد سکندری داند

نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست***کلاه داری و آیین سروری داند

تعبیر:  ظاهربین نباش و تصمصم را بر مبنای ظواهر نگیر. حواست را جمع کن می خواهند تو را فریب بدهند. آنها از تو خیلی زرنگتر هستند. کسی را در کنارت داری که راهنماییت می کند. قدرش را بدان. اگر به حرفش گوش دهی تمام جهان در دست توست.

******************************

 فال روز متولدین مرداد:

شاید امروز اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند***گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند

ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت***با من راه نشین باده مستانه زدند

تعبیر: وظیفه ای به عهده تان گذاشته اند که فکر می کردید از پس آن برنمی آیید اما با ایمان راسخ و دوری از گناه به خوبی از انجام آن برآمدید. شکر خدا را به جا می آورید که از یک حادثه ی بد نجات پیدا کرده اید. بیشتر فکر کنید.

******************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز شما باید شادی خود را نشان دهید. شاید زبان بدنتان چیز دیگری بگوید، اما تا می توانید روی زیبایی ها و اتفاق های مهم تاکید و تمرکز داشته باشید. اگر کاری را دوست دارید آن را انجام دهید. اگر فرصت کافی برای انجام آن ندارید، برنامه های خود را دستکاری کنید تا بتوانید زمانی را نیز به علایق و زندگی شخصی خود اختصاص دهید. استراحت و ورزش را نیز در برنامه های امروز خود بگنجانید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر: اگر کار را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد. پیر دانایی راه تاریک تو را با علم خودش روشن می کند ولی راه بسیار طولانی و مقصد دور است. تو از عاقبت گناه باخبری پس چرا گناه می کنی. با توسل به قرآن آبروی ریخته ات بر می گردد.

******************************

فال روز متولدین مهر:

با وجود اینکه خودتان هم باورتان نمی شود، اما اوضاع در حال حاضر دارد به ویژه از لحاظ اقتصادی روز به روز بهتر می شود و به زودی از بار سنگینی که بر شانه خود احساس می کنید خبری نخواهد بود. کارهایتان را خودتان انجام دهید و به تمام جزئیات توجه کنید، اگر انجام این چیزها را به دیگران واگذار کنید خیلی جدی گرفته نخواهند شد. اما اگر خودتان برای انجام آنها اقدام کنید خیلی راحت و بدون زحمت انجام خواهند شد. روابط عاطفی و کاری نیز خیلی خوب دارند پیش می روند، بهتر از این نمی شود! تنها چیزی که ممکن بین شما و عشقتان مشکلی ایجاد کند مسائل مالی خواهد بود. ممکن است یکی از شما احساس کند که به اندازه کافی منابع مالی در اختیارش گذاشته نمی شوند و در حقش اجحاف شده است.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

زان می عشق کز او پخته شود هر خامی***گر چه ماه رمضان است بیاور جامی

روزها رفت که دست من مسکین نگرفت***زلف شمشادقدی ساعد سیم اندامی

تعبیر: از رسم روزگار بسیار گله مند هستید مدام در پی برآورده شدن حاجتتان می باشید. به زودی خبری به شما می رسانند که باعث حل شدن مشکلاتتان می شود. بسیار سخت و دشوار به مرادتان خواهید رسید طوری که در این راه پخته می شوید و تجربه های فراوان به دست می آورید. ماه رمضان ماه پر برکت و رسیدن به حاجات شما می باشد.

 

******************************

فال روز متولدین آبان:

امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می کنند.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

نفس برآمد و کام از تو بر نمی آید***فغان که بخت من از خواب در نمی آید

صبا به چشم من انداخت خاکی از کویش***که آب زندگیم در نظر نمی آید

تعبیر: بسیار بی قرار و بی تاب شده ای و همه چیز را از دست رفته می بینی . رسیدن به کام و مراد را محال می دانی. دعا هم می کنی ولی نتیجه نگرفته ای مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به تمام آرزوهایت برسی. دل از خدا جدا نکن و امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید.

******************************

 

فال روز متولدین آذر:

آیا فکر ادامه تحصیل ذهن شما را به خود مشغول کرده است؟ چیزی که اهمیت دارد این است که پیشرفت کنید، اگر این پیشرفت از طریق ادامه تحصیل مقدور می شود چرا که نه؟! اگر یکی از اعضای خانواده تان رازی را با شما در میان گذاشت با او به تندی رفتار نکنید، شما همه چیز را در مورد این مسئله نمی دانید. اگر یک مسئله مالی مانند یک بدهی شما را نگران کرده است بهتر است به جای حرف زدن با واسطه ها، خودتان با شخص مربوطه حرف زده و خیال خودتان را راحت کنید. گاهی بهتر است به توصیه های عشقی دوستانتان توجه نکنید، اگر فکر می کنند کسی که دوست دارید برای شما مناسب نیست یا بهتر است کمی زمان به خودتان بدهید، به آنها بگویید امروز نظرشان را برای خودشان نگه دارند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

خوشا شیراز و وضع بی مثالش***خداوندا نگه دار از زوالش

ز رکن آباد ما صد لوحش الله***که عمر خضر می بخشد زلالش

تعبیر: قدر چیزها و کسانی را که در کنارتان بوده اند ندانسته و حالا بسیار پشیمانید. آنقدر عمرتان طولانی هست که دوباره همه چیز را جبران کنید. از دوستان با عقل و درایت خودتان کمک بگیرید. مال حلال به دست بیاورید چون مال حرام زود از دستتان خارج می شود.

******************************

 

فال روز متولدین دی:

این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می دانستید را نقض می کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می کنید به سختی شما را درگیر می کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود***تا ابد جام مرادش همدم جانی بود

من همان ساعت که از می خواستم شد توبه کار***گفتم این شاخ ار دهد باری پشیمانی بود

تعبیر: اگر می خواهی شان و منزلت بالایی داشته باشی با بدان دوستی نکن و بی خود جان خود را فدای آنان نکن به جای این کار به آینده ات سرو سامانی ببخش تا به جای رسیدن به سلطانی به گدایی نیفتی. همت بالا داشته باش تا از آب یاقوت بگیری و همیشه دلت روشن باشد.

******************************

 

فال روز متولدین بهمن:

به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

 

******************************

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز زمانی که شما در یک مهمانی هستید، ممکن است احساس کنید مورد تحقیر واقع شده اید. طبیعت شما به گونه ای است که با قدری هیجان موافق هستید، اما وقتی که شما مسائل را تجزیه و تحلیل می کنید متوجه می شوید که در این جور مواقع باید ساکت بوده و آرامش خود را حفظ کنید. شاید شما الان به چیزهایی که انتظار دارید نرسید، پس باید انعطاف پذیر بوده و سعی کنید از چیزهایی که دارید راضی باشید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش***حافظ قرابه کش شد و مفتی پیاله نوش

صوفی ز کنج صومعه با پای خم نشست***تا دید محتسب که سبو می کشد به دوش

تعبیر: الان موقع حرف زدن نیست، کمی تال کن. فکری به حال خودت بکن تا از این غم رهایی پیدا کنی. تا جوانی می توانی کاری انجام دهی. نگو فعلا” جوانم و وقت برای توبه زیاد است. برای رسیدن به مراد باید رنج و سختی و انتظار بکشی و اگر عجله کنی همه چیز را بر باد می دهی.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان