ramazan
ramazan

خود زنی بعد از گل زنی در تبریز

مجموعه : اخبار ورزشی
خود زنی بعد از گل زنی در تبریز

جزئیاتی از خود زنی پس از گل زنی در دربی تبریز

 

 

در ادامه رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید و حواشی جالبی هم داشت.

 

دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۴:۳۰ در ادامه رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

تک گل گسترش فولادی ها را در این دیدار محمد ابراهیمی مهاجم گسترش فولاد که سابقه بازی در تراکتورسازی را نیز دارد در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند که بعد از زدن گل بسیار ناراحت شد و شادی نکرد و همچنین با دست به صورت خود نیز سیلی زد و خودزنی کرد، اخباری دروازه بان تراکتورسازی نیز بعداز این صحنه ها به سمت ابراهیمی که همچنان روی زمین نشسته بود و گریه می کرد، رفت و او را در بغل گرفت و بلند کرد.

 

در این دیدار امیر قلعه نویی باتوجه به چهار محرومی که داشت نتوانست لیست ۱۸ نفره خود را کامل کند و با ۱۵ بازیکن پا به این مسابقه گذاشت، امروز فقط چهار نفر در نیمکت تراکتورسازی نشسته بودند.

 

در این بازی رکود تازه ای از لحاظ تعداد تماشاگران بازی تراکتورسازی در تبریز رقم خورد، امروز فقط ۱۳۵۰ نفر در ورزشگاه حضور داشتند که بدون تردید این بازی کم تماشاگرترین بازی تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام در لیگ برتر به حساب می آمد.

سرمربی تیم میهمان به سمت میزبان رفت

هوای تبریز با اینکه آفتابی بود ولی باد شدید و سردی در ورزشگاه می وزید که باعث شده بود این دیدار در هوای خیلی سرد برگزار شود.

 

قبل از آغاز بازی فراز کمالوند که سرمربی تیم میهمان محسوب می شد به سمت قلعه نویی رفت و این دو سرمربی باهم خوش و بش گرمی داشتند و همچنین کادر فنی و بازیکنان دو تیم نیز باهم دست دادند.

 

در چند صحنه این بازی که تراکتورسازان نسبت به عملکرد داور اعتراض داشتند، قلعه نویی اعتراض شدیدی به داور انجام داد.

 

فرزاد حاتمی مهاجم تراکتورسازی در بازی امروز عملکرد خوبی نداشت و باعث شد در چند صحنه مختلف قلعه نویی به عملکرد او معترض باشد.

 

شعار تبریزی ها علیه عباسی

تماشاگران تبریزی امروز شعار معروف «آذربایجان تیملری فرق ایلمز رهلری» یعنی رنگ تیم های آذربایجانی فرقی برای ما ندارند، را سر دادند.

 

گل تساوی این دیدار را خالد شفیعی در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند و او بعداز زدن گل و در برخوردی که با دروازه بان حریف داشت به شدت مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.

 

امروز و بعداز اتمام بازی تماشاگران علیه عباسی مدیرعامل تراکتورسازی شعار سر دادند و خواهان استعفای وی بودند.

 

تراکتورسازی بعداز تساوی امروز ۲۶ امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت. گسترش فولاد نیز با ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفت.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان