فال روزانه Daily Omen شنبه 12 دی 94

فال روزانه Daily Omen شنبه 12 دی 94

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر … تولدت مبارک

 

 

فال روز متولدین فروردین:

شما امروز حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت ها امری غیر ممکن است، اما بهتان توصیه می کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر: قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی.

***********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده اید ساده تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک پشت حرکت خود را آرام می کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می کنند و شما چقدر می توانید کار کنید، نباشید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم***جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است***کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

تعبیر: با غیبت کردن و تهمت زدن به دیگران کاری از پیش نمی برید. هر کسی ایرادی دارد بنابراین بزرگوار و خطاپوش باشید. حرمت خود و دیگران را حفظ کنید. از تجملات بپرهیزید. با تکیه بر مال دنیا به جایی نمی رسید. به حرف نادانان گوش ندهید هر چه می کشید از رفیق حسود می باشد. با حرف حق جدل نکن و آن را قبول کن.

***********************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز هیچ کسی به خوبی شما نمی تواند کارها را خوب پیش ببرد. اعتماد به نفس زیاد شما و تسلطی که بر کار دارید باعث می شوند تا حسابی خودنمایی کنید و بقیه به توانایی های شما پی ببرند. این را به یاد داشته باشید که هر دانه ای امروز بکارید، فردا برداشت خواهید کرد. منظور این است که کارهایی انجام دهید که برای آینده شما مفید باشند و بتوانید از سود آنها در روزها یا سال های آینده بهره بگیرید. کارهایی همانند سرمایه گذاری مالی.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای سرو ناز حسن که خوش می روی به ناز***عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز

فرخنده باد طلعت خوبت که در ازل***ببریده اند بر قد سروت قبای ناز

تعبیر: کسانی هستند که محتاج تو می باشند و دست نیاز به سویت دراز کرده اند دست آنها را رد نکن آنها مثل پروانه به دورت می چرخند و از وجودت استفاده می کنند. عهدی را که بسته ای نشکن زیرا باعث می شود که رقیبان تو را از میدان بدر کنند. خداوند تو را یاری می کند. رازت را به کسی نگو.

***********************************

فال روز متولدین تیر:

با وجود اینکه شما نیاز دارید به منظور درست انجام دادن کارهایتان از روش خود دفاع کنید، اما بهتر است به جای برخوردهای خصمانه گفتگوی دوستانه را انتخاب کنید. شما می توانید هر دو روی سکه را ببینید و علاقه شما به تشویق شدن نه تنها موقعیت شما را تضعیف نمی کند، بلکه آن را قوی تر نیز می کند.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش***که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می رفتند***هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تعبیر:  رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.

***********************************

 فال روز متولدین مرداد:

امروز خیلی چیزها دلتان می خواهد. اما قبل از اینکه تقاضایی را به زبان بیاورید، درست به آن فکر کنید و ببینید آیا واقعن می خواهید آن را داشته باشید. امروز خیال می کنید برخی از مشکلات و سوتفاهمام ها را می توانید برطرف کنید، اما وقتی وارد جریان می شوید، می بینید خیلی سخت تر از تصور است. شاید بد نباشد از دیگران در این کار کمک بگیرید. از عشقتان هم می توانید برای بهبود اوضاع زندگی کمک بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز***ز روی صدق و صفا گشته با دلم دمساز

روندگان طریقت ره بلا سپرند***رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز

تعبیر: در هر حال خدا را شاکر باش حتی اگر بلا بر تو نازل شود و از فراز و نشیب زندگی خسته شده باشی. با خودت کنار بیا با اشک و غم کاری از پیش نخواهی برد. سرنوشت حوادث زیادی برایت رقم زده. مرد عمل باش تا با همه ی آنها مقابله کنی و به دولت برسی.

***********************************

فال روز متولدین شهریور:

تمام ذهن شما درگیر مسائل اقتصادی است و خیلی هم خوب دارید پیش می روید، پس به تلاش خود ادامه دهید. اما به یاد داشته باشید که در محل کار روحیه کار گروهی را حفظ کرده و به خاطر جاه طلبی هایتان دیگران را زیر پا نگذارید، مطمئن باشید اینطور موفق تر خواهید بود. خودتان را به خاطر چیزهایی که اختیارشان در دست شما نیست ناراحت نکنید و فقط از تمام چیزهایی که اتفاق اقتاده است درس بگیرید. ممکن است از طریق یک تماس تلفنی موقعیت کاری جدیدی به شما پیشنهاد شود. از ایده ها و افکار جدیدی که در سر دارید به نفع خودتان بهره بگیرید. از کنجکاوی خود برای یاد گرفتن چیزهای جدید استفاده کرده و آموخته هایتان را به کار ببندید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند***وان که این کار ندانست در انکار بماند

اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن***شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

تعبیر: به عهد و پیمانی که بسته ای پایبند باش. حریم خود را حفظ کن وگرنه خیلی زود آبرویت می رود. عشق را در دل خود جاودانه کن تا هیچ وقت دلت تیره نگردد. محبت و عشق تو همه را حیران می کند و نامت را بر سر زبان ها می اندازد.

***********************************

فال روز متولدین مهر:

اگر ناراحت هستید که دیروز کارها را خراب کرده اید اکنون زمان آن رسیده که عذرخواهی کنید.شما می توانید از صمیم قلب تان عذرخواهی کنید زیرا از احساسات تان به خوبی با خبر هستید.از اینکه زمان زیادی را تنها و بدون یار بوده اید خسته هستید و اکنون تمایل دارید وقت تان را با افرادی بگذارنید که برای تان مهم هستند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

در خرابات مغان نور خدا می بینم***این عجب بین که چه نوری ز کجا می بینم

جلوه بر من مفروش ای ملک الحاج که تو***خانه می بینی و من خانه خدا می بینم

تعبیر: انسان آینده نگر و عاقلی هستید. همیشه می گوئید باید دید در آیندهچه پیش می آید و نتیجه ی کار چه می شود. کاری را از روی هوس انجام نمی دهید اگر آن کار همراه با درد و رنج باشد ولی می دانید که در آینده برای شما نتیجه ای بسیار خوب و عالی در پی دارد. دوستانتان شما را مسخره می کنند ولی اعتنا نکنید و کار خودتان را انجام دهید.

***********************************

فال روز متولدین آبان:

شما واقعاً نمی خواهید بین زندگی حرفه ای و شخصی یکی را برگزینید و فکر می کنید این اصلاً منصفانه نیست. اما نقش شما در محیط کار می تواند بر زندگی خصوصی تان هم تأثیر بگذارد و اکنون شما نمی توانید جلوی این روند را بگیرید. مادامی که شما نظریه در حال زندگی کردن را رد نمی کنید، خیلی خوب است که در مورد آینده نیز خوش بین باشید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

نقدها را بود آیا که عیاری گیرند***تا همه صومعه داران پی کاری گیرند

مصلحت دید من آن است که یاران همه کار***بگذارند و خم طره یاری گیرند

تعبیر: مصلحت در این است که به کمک یار بشتابید. خودتان را کنترل کنید. فعلا” باید از صحبت کردن پرهیز کنید تا بتوانید یار را از بند نجات دهید. عده ای می خواهند به شما آسیب برسانند از آنها دوری کنید.

***********************************

فال روز متولدین آذر:

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده اید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند***که اعتراض بر اسرار علم غیب کند

کمال سر محبت ببین نه نقص گناه***که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند

تعبیر: به زمین و زمان چنگ انداخته ای و به زور می خواهی همه چیز را به دست بیاوری. تا راه راست نروی و سر بر آستان خداوند فرود نیاوری به مرادت نمی رسی. کلید گنج خوشبختی تو قدم گذاشتن در راه راست می باشد.

***********************************

فال روز متولدین دی:

خرج های غیرمنتظره ای مانند خرج تعمیرات خانه یا ماشین در راه هستند. این ممکن است شما را که برای به دست آوردن پولتان حسابی تلاش کرده اید ناراحت کند و مجبور شوید برخی از برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. اما خودتان را زیاد ناراحت نکنید، باز هم می توانید پس انداز کنید. به این که به دوستانتان چقدر اجازه دخالت در کارهایتان را می دهید فکر کنید. اگر بدون مشورت با آنها هیچ تصمیمی نمی گیرید شاید وقت آن رسیده است که بدون اینکه آنها را ناراحت کنید کمی از قدرت و تأثیر گذاریشان روی زندگیتان بکاهید. متأهل ها خودشان را برای یک شب رمانتیک با همسرشان آماده کنند و مجردها هم یک برنامه تفریحی جالب همراه با دوستان ترتیب دهند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود***و از لب ساقی شرابم در مذاق افتاده بود

از سر مستی دگر با شاهد عهد شباب***رجعتی می خواستم لیکن طلاق افتاده بود

تعبیر: در صدد این هستی که گذشته را جبران کنی و به عافیت برسی. به خاطر این پشتکار مژده ای به تو می دهند که نشان دهنده ی به پایان رسیدن غم ها و تاریکی هاست. در راه خدا بخشش کن. پریشانی را از خود دور نما تا برای رسیدن به مقصود قویتر و استوارتر باشی.

***********************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز از آن روزهایی است که به نیمه پر لیوان نگاه می کنید و با این کار تحسین دیگران را بر خواهید انگیخت و شاید حتی بتوانید دوست یا همکاری را موعظه کرده و به تفکر مثبت تشویق کنید. مواظب باشید که در تلاش برای خوشحال کردن دیگران مورد سوء استفاده قرار نگیرید. برای این کار در ذهن خود برخی مرزها را مشخص کنید و به مرزهایی که تعیین شده وفادار باقی بمانید. خودتان رابرای یک روز لذت بخش همراه با عشقتان آماده کنید. با هم به تفریح بروید، بازی کنید، و از زمان خود لذت ببرید. اگر مجرد هستید جسارت به خرج دهید و به شخصی که چشمتان را گرفته نزدیک شوید. جسور و امیدوار باشید و مثل خود واقعیتان رفتار کنید تا به نتیجه برسید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

غم زمانه که هیچش کران نمی بینم***دواش جز می چون ارغوان نمی بینم

به ترک خدمت پیر مغان نخواهم گفت***چرا که مصلحت خود در آن نمی بینم

تعبیر: چرا فکر می کنید غم دلتان را پایانی نیست دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز کردن با خداوند از درد دلتن می کاهد. افسوس گذشته را می خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده اید. راهتان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآئید و خودتان مشکلاتتان را حل کنید. انشاالله

 

***********************************

فال روز متولدین اسفند:

اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بیا و کشتی ما در شط شراب انداز***خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز

مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی***که گفته اند نکویی کن و در آب انداز

تعبیر: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان