فال روزانه Daily Omen یکشنبه 13 دی 94

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 13 دی 94

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم …
تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

دنبال کارهای مرموز نباشید. عادی و معمولی رفتار کنید. وظایف خود را به انجام برسانید و بدانید امروز کائنات یک روز معمولی اما خوب برای شما مهیا کرده است. می توانید وقت خود در وب و مطالعه مقاله های موردعلاقه سپری کنید. یا دنبال راهی باشید که وضعیت کنونی شغل شما را بهبود ببخشد. از همه دقایق امروز لذت ببرید. به دنبال ثابت کردن خود به دیگران نباشید. این بدترین کاری است که با روح خود انجام می دهید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر: فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

*********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز ممکن است فکر کنید که دیگران انعطاف پذیر نیستند، زیرا مدام مشغول انجام کارهای تکراری و روزمره هستند. به نظر می رسد که وقتی نصیحت شان می کنید، خودشان را به نشنیدن می زنند. به جای این که وقت تان را تلف کنید و وارد گفت و گوهای بی سر و ته با کسانی شوید که ذره ای علاقه به حرف های شما ندارند، بهتر است ساکت بمانید و تا وقتی چیزی از شما نپرسیده اند حرفی نزنید. وقتی می خواهید موضع تان را توضیح دهید سعی کنید خلاصه بگویید، به کار بردن واژه های اضافه فقط شرایط را پیچیده تر می کند. راهکاری که به شما پیشنهاد می شود همان سکوت طلایی است که گفتیم، یعنی ساکت بمانید و همه ی توجه تان به کارتان باشد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد***عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

جلوه ای کرد رخت دید ملک عشق نداشت***عین آتش شد از این غیرت و بر آدم زد

تعبیر: تو بسیار یکرنگ و صادق هستی. عشقی واقعی داری اما دیگران به تو دروغ گفته اند و خود را با فریب دیگران سرگرم می کنند وای تو صبور و عاشق بودی و به حاجات قلبی خودت می رسی و خیلی زود غصه را فراموش می کنی و روی خوشی و خوشبختی را می بینی.

*********************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی خیزد می تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس گونه نسبت به دنیای درونی تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر: خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.

*********************************

فال روز متولدین تیر:

به جای اینکه سعی کنید خودتان را به دنیا معرفی کنید، تزجیحا امروز زبان به دندان بگیرید و حرف نزنید. امروز هر چه ساکت تر باشید، آرامش بیشتری هم تجربه خواهید کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که فقط شنونده باشید و در هیچ موردی اظهار نظر نکنید. این کار مزیتش این است که با نقطه نظر دیگران آشنا می شوید و به دانشتان نیز افزوده می شود. امروز بسیار استعداد این را دارید که شایعه و پشت سر دیگران حرف درست کنید. اما یادتان باشد صداقت بالاترین چیزی است که انسان می تواند داشته باشد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

عشق تو نهال حیرت آمد***وصل تو کمال حیرت آمد

بس غرقه حال وصل کآخر***هم بر سر حال حیرت آمد

تعبیر:  با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار جهانی را زیر و رو می کنی که همگان در حیرت می مانند. توسل به خدا کن و همت داشته باش.

*********************************

 فال روز متولدین مرداد:

رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

آن پیک نامور که رسید از دیار دوست***آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست

خوش می دهد نشان جلال و جمال یار***خوش می کند حکایت عز و وقار دوست

تعبیر: رسیدن خبر خوش نزدیک است که نوید فتح و خوشبختی می دهد. از حریفان و رقیبان نترس. خداوند فتنه ی آنها را خنثی می کند. بخت با توست، اطرافیانت تکیه گاه محکمی برای تو خواهند بد. به جای غرور وقار داشته باش.

*********************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز مراقب پولتان باشید. رسیدها و قبض هایتان را نگه دارید. پول خردهایتان را بشمارید. حساب های بانکی خود را دوبار چک کنید. شاید پول پیدا کنید یا پول گم کنید. همچنین روز خوبی برای برنامه ریزی های بلندمدت در مورد امور مالی و شغلتان است. بجای آنکه در اعماق عشقی پرشور غرق شوید، باید با آن فرد خاص صحبت عمیقی داشته باشید. این می تواند شما را وارد حوزه های جالبی نماید که فرصتی برای انجام پروژه ای دونفره در آینده می دهد. شما از همه لحاظ و نه فقط از جنبه رمانتیک با هم رابطه دارید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

*********************************

فال روز متولدین مهر:

امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می توانید راحت ترین شغل ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای دل آن دم که خراب از می گلگون باشی***بی زر و گنج به صد حشمت قارون باشی

در مقامی که صدارت به فقیران بخشند***چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی

تعبیر: دعایتان فقط برای رسیدن به مال و ثروت است ولی بدانید شما ثروتی دارید که شاید دیگران حسرت آن را داشته باشند و آن نعمت سلامتی است. برای رسیدن به مقصود باید خطرها را به جان خرید. زیرک باشید و از اطرافتان غافل نشوید. بیشتر به تکامل روحی خودتان بپردازید و حرص ایام و مادیات را نخورید.

*********************************

فال روز متولدین آبان:

امروز احساسی عجیب و دلگیر وجود شما را در بر گرفته است. اگر فکر می کنید قرار بوده کاری را انجام دهید ولی یادتان نمی آید که چه کاری قرار بوده بکنید خودتان را اذیت نکنید، به احتمال زیاد این فقط یک توهم اذیت کننده است و چیزی را فراموش نکرده اید. کمی کج خلق هستید و از همکاران گرفته تا اعضای خانواده همه روی اعصابتان هستند و حتی انگار این کار را از روی عمد می کنند. البته که اینطور نیست و شما فقط کمی بداخلاق شده اید، پس به نفعتان است الکی خودتان را به دردسر نیندازید. از لذت های کوچک زندگی همراه با عشقتان لذت ببرید و با دسته گلی زیبا به خانه بروید و او را شاد کنید. اگر عادت دارید همه چیز را طبق روال خاصی انجام دهید بد نیست کمی تغییر در این روند تکراری ایجاد کنید و به رابطه خود تنوعی بدهید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد***سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است***کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد

تعبیر: آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتا می شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید

*********************************

فال روز متولدین آذر:

امروز زیاد انتظارات خود را بالا نبرید چرا که ممکن است با برآورده نشدن انتظاراتتان احساس سرخوردگی کنید. شما نسبت به خانواده، دوستان و همکاران خود بسیار با ملاحظه و دلسوز هستید، شما همیشه همینطور هستید، اما اطرافیان امروز بیش از همیشه متوجه این ویژگی شما و نسبت به آن قدردان هستند. این بهترین فرصت است برای اینکه از این موقعیت خود استفاده کرده و با این قدرت خود مشکلی که در خانواده وجود دارد را ختم به خیر کنید. امروز بهترین زمان برای مشخص کردن مرزها در روابط است، اگر همخانه ای جدید دارید و یا یکی از اعضای خانواده حریم خصوصی شما را رعایت نمی کند از این فرصت استفاده کرده و با صراحت در مورد این مسئله صحبت کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن***به شادی رخ گل بیخ غم ز دل برکن

رسید باد صبا غنچه در هواداری***ز خود برون شد و بر خود درید پیراهن

تعبیر: همت داشته باش. دست از غم بردار و بهشادی بپرداز الان وقت پایکوبی است نه گوشه نشینی. طریق راستی و درستی را پیشه کن. آزاده باش و حرف دلت را بزن آنطور که می خواهی باش. طالع شما بسیار مبارک است خبر خوشی به شما می دهند که تمام حزن ها و غم ها یادتان می رود.

*********************************

فال روز متولدین دی:

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست

چون چشم تو دل می برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست

تعبیر: دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

*********************************

فال روز متولدین بهمن:

حال که دارید مسیر زندگی تان را به سمت نوک قله پیش می برید، ممکن است فکر کنید که موانع زیادی مقابل تان وجود دارد. حتی ممکن است از شدت خستگی دیگران را مقصر بدانید و با کلام خود آنها را ناراحت کنید. اما مراقب باشید، رفتارهای شما می تواند این راه را از آنچه هست، سخت تر کند. بهتر است امروز تعادل را به زندگی خود راه دهید تا با کنترل احساسات تان، مشکلات را به راحتی کنار زده و به مسیر خود با آسودگی خاطر ادامه دهید. شما در حال برنامه ریزی برای آخر هفته هستید. می خواهید کمی به روزهای خود تنوع دهید. بهتر است وقت تان را صرف استراحت خود کنید. حتی اگر برای بیرون از خانه برنامه ریزی می کنید، به جاهای آرام و بی سر و صدا بروید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

خرم آن روز کز این منزل ویران بروم***راحت جان طلبم و از پی جانان بروم

گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب***من به بوی سر آن زلف پریشان بروم

تعبیر: آرزویی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید و مدام به خودتان می گوئید که این کار انجام نمی شود. خودتان را بیمار و رنجور کرده اید و غصه می خورید. نذری کرده اید و متوسل به ائمه شده اید. با خود عهدی بسته اید که اگر انجام شود، تولد دیگری می یابید. انسان های مؤمنی به شما کمک می کنند تا غم این ایام را آسان تر تحمل کنید و از این ورطه نجات یابید و به ستاره ی بخت و اقبال خودتان برسید.

 

*********************************

فال روز متولدین اسفند:

دیر آغاز کردن بهتر از هرگز آغاز کردن است. امروز بهتر است در کلاس های وزشی ثبت نام کنید. عادت های ناسالم زندگی را کنار بگذارید از همین فصل زیبای بهار الهام بگیرید و زندگی خود را از نو و سالم تر آغاز کنید. اگر اضافه وزن دارید حتما به پزشک تغذیه مراجعه کنید. امروز یک فرصت کاری به طور شانسی به شما روی می آورد و تا دو هغته آینده نیز اوضاع عالی خواهد بود. از این وقت برای ارتقا موقعیت خود بهره بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم***زلف سنبل چه کشم عارض سوسن چه کنم

آه کز طعنه بدخواه ندیدم رویت***نیست چون آینه ام روی ز آهن چه کنم

تعبیر: از طعنه و زخم زبان مردم خسته شده اید. مدام از شما ایراد می گیرند و کسی قدر زحمتتان را نمی داند. هنرتان را رو کنید تا آنهایی که رقیب و حسود هستند شکست بخورند. بلند شوید و لباس رزم بر تن کنید. شکست ناپذیر باشید تا بتوانید ویرانه ی دلتان را آباد نمائید و به آرزویتان برسید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان