ramazan
ramazan

جنجال تجاوز زنان به مردان! خبری که نمیتوان در گاو صندوق نگه داشت

جنجال تجاوز زنان به مردان! خبری که نمیتوان در گاو صندوق نگه داشت

خبری که نمی توان در گاو صندوق نگه داشت! جزئیاتی هولناک از بی پروایی زنان و آزار جنسی مردها در بوتیک و مغازه ها … جزئیات بیشتر را در ادامه همین بخش بخوانید

 

 

در حالی‌که در عربستان سعودی زنان باید در بیرون از خانه سراپا پوشیده ظاهر شوند و اجازه ندارند بدون همراهی یک مرد بیرون بروند، با این حال چنین قوانین سخت‌گیرانه‌ای مانع از بی‌پروایی زنان نمی‌شود. در یک مرکز تجاری در شهر جده ۱۶ مرد مدعی شدند که توسط زنان مورد «آزار و اذیت جنسی» قرار گرفته‌اند.

 

وب‌سایت«سعودی گازت» به‌نقل از پرسنل امنیتی این مرکز تجاری نوشته است ۱۶ مرد شاکی گفته‌اند زنان برای آن‌ها سوت زده و صدایشان می‌کردند و سپس در مغازه‌ها و بوتیک‌ها آن‌ها را دنبال کرده‌اند.

 

مدیر این مرکز تجاری نیز گفت تصاویر ضبط شده در دوربین مدار بسته سخنان «قربانیان مرد» را تأیید می‌کنند. او افزود حتی ویدئوهای ضبط شده در اختیار پلیس قرار گرفته است اما مردان به دلیل ترس از انگ خوردن به‌طور رسمی شکایت‌نامه‌ای پر نکرده‌اند.

 

چند مرد در مصاحبه گفته‌اند راه حل این موضوع اجرای سخت‌گیرانه‌تر قانون تفکیک جنسیتی در فضاهای عمومی است، در حالی که زنان مصاحبه شونده گفته‌اند این دختران فقط به دنبال یک شوهر می‌گشتند.

 

پلیس دینی عربستان سعودی قانون تفکیک جنسیتی را به‌شدت کنترل می‌کند. در رستوران‌ها زنان به‌طور جداگانه غذا می‌خورند و مؤسسات دولتی متعدد، مانند بانک‌ها، درهای ویژه زنان دارند. اما قانونی درباره آزار و اذیت جنسی در این کشور وجود ندارد. در این زمینه در بیشتر موارد این زنان هستند که قربانی‌اند.

 

در بیشتر مواقع نیز خود زنان مسئول آزار و اذیت جنسی‌ شناخته می‌شوند که مردان به آن‌ها روا داشته‌اند. در ماه اوت گذشته ویدئویی منتشر شد که نشان می‌داد یک گروه از مردان چند زن را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌دادند و مانع از راه رفتن آن‌ها می‌شدند با این حال دستگاه قضائی اعلام کرد این زنان رفتار اغواگرانه‌ای داشتند چرا که ظاهراً مردان را به خنده وامی‌داشتند.

 

در سال ۲۰۱۴ پیش‌نویس قانونی برای جرم آزار و اذیت جنسی در عربستان سعودی رد شد. بیشتر نمایندگان مجلس گفته بودند چنین قانونی مشوق تعامل بیشتر بین زنان و مردان خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

 

تجاوز باورنکردنی و گروهی زنان به مرد جوان!

تجاوز جنجالی چند دختر به پسر مسلمان! تصاویر

تجاوز فجیع مرد 41 ساله به دختر 6 ساله (عکس)

تجاوز بی شرمانه و وقیح این مرد به زنان مرده! تصاویر

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان