زنی که برای رهایی از مرگ فقط می بافد ! عکس

زنی که برای رهایی از مرگ فقط می بافد ! عکس

ماجرای جالب زنی که به خاطر زنده ماندن مجبور است تا آخر عمر لباس ببافد !

 

 

خانم سندیفورد که به علت حمل مواد مخدر در سال 2013 محکوم به مرگ شد، برای تامین مخارج آخرین دادخواست خود مجبور شد کلاس‌های بافتنی در زندان برگزار کند.

 

طبق گزارش نازوب با نزدیک شدن به تاریخ اجرای حکم، مادر بزرگ 59 ساله شروع به آموزش 20 هم سلولی خود کرد. این افراد، اکنون مشغول درست کردن ژاکت پشمی، شال،تدی بر و جعبه کادو‌های عید پاک در سلول خود هستند. از فروش این وسایل بافتنی علاوه بر هزینه نخ و وسایل اولیه و مورد نیاز،  تا کنون بیش از 7 هزار پوند بدست آمده که مبلغ قابل توجهی است.

 

 

 

زنی که برای رهایی از مرگ فقط می بافد ! عکس

 

 

آموزش بافتنی برای رهایی از مرگ!

از آن جهت که وکیل او ماه گذشته به جرم فساد دستگیر شد، شانس او برای تبرئه شدن بسیار کم است. علاوه بر این موضوع، حتی اگر او بتواند در این فرصت کم، وکیل دیگری استخدام کند، او هنوز به 15 هزار پوند برای تشکیل داد نیاز دارد. در نتیجه این آیتم‌ها با نزدیک شدن به روز دادگاه از اهمیت زیادی برخورداراند. مقامات اندونزیایی قصد دارند بعد از وقفه‌ای کوتاه،  محاکمه را از سر گیرند. خانم سندیفورد در ژانویه 2013 حکوم به مرگ شد و حکم وی در هر زمانی قابل اجراست.

 

 

زنی که برای رهایی از مرگ فقط می بافد ! عکس

 

ایده  بافتنی  اولبن بار  از طریق خواهرش به او پیشنهاد شد تا پتویی برای نوه‌اش ببافد. او گفت با این کار از فکر و خیال‌های بیهوده جلوگیری کرد. او در اعترافات خود گفته بود که به دلیل تهدید جانی پسر کوچکش او  مجبور به حمل مواد شده‌است.

 

مطالب مرتبط

 

زنی که آلت تناسلی همسرش را قیچی کرد! (عکس)

زنی که 3 سال به جنازه شوهرش سوپ می داد تا ..

زنی که بیش از 12 شوهر دارد !! + عکس

زنی که اینگونه با دلفین ها رابطه جنسی برقرار می کند (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان