فال روزانه Daily Omen سه شنبه 15 دی 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 15 دی 94

نگاهی به طالع بینی افراد متولد شده این روز و پیش بینی کائئات درباره طالع بینی شما . تولدتان مبارک

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز بیشتر از آن که به برنده شدن بیندیشید باید به این فکر کنید که چطور اوضاع را با یکی از همکارهایتان روبراه کرده و به وضعیت قبلی بازگردانید. گفتن این حرف شاید ساده تر از عمل کردن به آن باشد، چرا که هر یک از شما فکر می کنید حق با خودتان است و این اوضاع را بدتر می کند. به جای این که با هم سر و کله بزنید بهتر است یک واسطه بیابید که بی طرفانه بین شما قضاوت کرده و کاری کند که هر دوی شما راضی باشید. دست از غرور بیجا برداشته و همکاری خوب گذشته تان را ادامه دهید. امروز ممکن است خودتان را با عشقتان درگیر دعواهایی نا خواسته بیابید، حتی شاید ندانید که دعوا بر سر چه چیزی است. برای اجتناب از این دعواها خیلی با احتیاط رفتار کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

عاشق روی جوانی خوش نوخاسته ام***و از خدا دولت این غم به دعا خواسته ام

عاشق و رند و نظربازم و می گویم فاش***تا بدانی که به چندین هنر آراسته ام

تعبیر: برای رسیدن به دولت و مقام و ثروت کاری که انجام داده اید دعا کردن است وای خداوند می گوید از تو حرکت از من برکت. هنرهای بسیای دارید که فقط آنها را برای خودتان حفظ کرده اید پس همت کنیدتا وقت تلف شده را جبران کنید. غم دلتان از بین می رود.

**************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

بالاخره پس از مدت ها مسیری که به سوی موفقیت می رود را باز یافته اید و اوضاع دارد روبراه می شود، اما توجه داشته باشید که این اتفاق قرار نیست در یک شب بیفتد و باید صبور باشید. این که بدانیددر کارتان چه می خواهید و هدف مشخصی برای خودتان تعیین کنید کلید موفقیتتان خواهد بود. زندگی خانوادگیتان نیز روند رو به رشدی پیدا کرده است. روابطتان با همسرتان بهتر از قبل شده است و اکنون با از بین رفتن موانع و مشکلات قدیمی زندگی مشترکتان نیز بهبود خواهد یافت. زندگی برای شما لذت بخش تر خواهد شد، زمان درخشش شما بالاخره فرا رسیده است. اگر به جای حرف دیگران به غریزه خود اعتماد کنید وجدان بسیار راحتتری خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت

آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

**************************************

فال روز متولدین خرداد:

مادامی که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان ااتفاق می افتد بی خیال هستید، دل شما هم آنها را مهم نمی پندارد. زمانی که شما تمایل دارید که در حالی روی یک تصویر بزرگ تمرکز کنید که بیشتر به جزئیات آن توجه می کنید، مشکلاتی به وجود می آیند. پیشنهاد می شود زمانی که نکات مبهم در حال حل شدن هستند نگرش مثبت خود را حفظ کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در هر دو طرف نقش خود را خوب بازی کنید، این سختی ها فردا فروکش خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد***یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

یا بخت من طریق مروت فروگذاشت***یا او به شاهراه طریقت گذر نکرد

تعبیر: به جمالت مغرور شده ای. محبت و دوست داشتن را فراموش کرده و به دنبال مال دنیا هستی. این را بدان که ظاهر زیبا و مال دنیا ماندنی نیست. این محبت و عشق است که هیچ وقت پایانی ندارد. به یار ود نظر کن و از راهی که رفته ای برگرد.

**************************************

فال روز متولدین تیر:

امروز روزی بسیار پرمشغله برای شما خواهد بود و بیشتر وقتتان در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی مثل پرداختن صورت حساب ها و قسط ها و امثالهم خواهد گذشت. هرچند این کار خسته کننده به نظر می رسد، اما باعث می شود خیالتان راحت شده و ذهنتان برای انجام کارهای مهمتر آماده شود. امروز و یا یکی از همین روزها ممکن است به ترفیعی غیر منتظره دست پیدا کنید که برای آن مدیون یکی از همکاران نزدیکتان خواهید بود، یادتان باشد حتما از او تشکر کنید. چرا که با این ترفیع زندگی شما تغییر خواهد یافت. بد نیست کمی وقت هم برای سرگرمی های مورد علاقه تان بگذارید و به خودتان استراحت دهید. برای اینکه کارمان را به نحو احسن انجام دهیم همه ما گاهی نیاز به استراحت داریم.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر:  در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

**************************************

 فال روز متولدین مرداد:

امروز قدرت درونی و آگاهیتان در سطحی بالا خواهند بود. الهام های درونی و کشف و شهود ناشی از آن شما را قادر به رهایی از ترس های قدیمی و بحران های روحی گذشته کرده و به شما اعتماد به نفس بخشیده و شما را قادر به پیشرفت خواهد کرد. با وجود این که توانایی جسمی زیادی خواهید داشت احساس می کنید به خواب بیشتری نیاز دارید. تواناییتان در برقراری ارتباط با دیگران در سطح بالایی است، از آن استفاده کنید. اگر متأهل هستید دست از برنامه تکراری و خسته کننده هر روز برداشته و یک شب هیجان انگیز برنامه ریزی کنید. می توانید همراه با دوستانتان به جایی جدید بروید و یا یک شب ویژه دو نفره ترتیب دهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بیا و کشتی ما در شط شراب انداز***خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز

مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی***که گفته اند نکویی کن و در آب انداز

تعبیر: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.

**************************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز احساس ماجراجویی می کنید و دلتان می خواهد افق های پیش رویتان را گسترش دهید. اگر مدت زیادی است که به جایی نرفته اید زمان آن رسیده است که از شهر خارج شوید. حتی یک مسافرت تنهایی به یک شهر ساحلی نزدیک می تواند شما را شاداب و سرحال کند. مغز فعالتان را با شرکت در یک سخنرانی و یا عضویت در یک باشگاه کتابخوانی تغذیه کنید. امروز هیچ حد و مرزی برای انگیزه و فعالیت شما وجود ندارد. همچنین در زمینه ارتباطات و دوستی ها هر چیزی در زندگی و عشق ممکن است برای شما پیش بیاید. اگر یکی از دوستانتان شما را به کسی معرفی کرد، ابتدا اطلاعات لازم را از او بگیرید و خیلی هم جدی نباشی، شوخ طبعی همیشه می تواند برگ برنده شما باشد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی***تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید***ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

تعبیر: مواظب رفتارتان باشید گاهی زیاده روی می کنید، یا بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه ی ما میهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. هم نشینانتان هم از خدا دور شده اند از آنها دوری گزینید از خدا بخواهید اول سلامتی را به شما عطا کند و بعد از رموز خداوند همه چیز برایتان روشن می شود و از این طوفان بلا به سلامتی رهایی پیدا می کنید.

**************************************

فال روز متولدین مهر:

بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید، اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی کنند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی***خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی

امید هست که منشور عشقبازی من***از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی

تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

**************************************

فال روز متولدین آبان:

طالع شما امروز به گونه ای است که از نظر احساسات بسیار عمیق خواهید بود و همین باعث می شود تا عمیق تر فکر کنید و تاثیرگذاری بیشتری هم روی دیگران داشته باشید. نباید وقت خود را با صحبت های کوتاه و سطحی هدر دهید. موضوعاتی را انتخاب کنید تا عمق دانش و درک شما را نشان دهند. امروز هیچ موقعیتی نباید شما را بترساند، حتی تاریکی. به خودتان ایمان داشته باشید و به این فکر کنید حتما خوب و قوی هستید که دیگران جذب شما می شوند.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

سرم خوش است و به بانگ بلند می گویم***که من نسیم حیات از پیاله می جویم

عبوس زهد به وجه خمار ننشیند***مرید خرقه دردی کشان خوش خویم

تعبیر: از آنچه که دارید راضی هستید و خداوند را شکر می گوئید. تنها آرزویتان سلامتی برای خود و اطرافیانتان می باشد. هر موقع که سرگشته شده اید به خداوند پناه آورده وآرام گرفته اید. گواه شما همیشه خداست. طلب خود را از خدا می خواهید. هر روزتان بهتر از روز قبل می ود. زیرا دلتان پاک است.

**************************************

فال روز متولدین آذر:

امروز سرشار از شور و هیجان هستید. زمانی که باید حواستان را به کارتان بدهید می بینید که مشغول بازیگوشی هستید و کارها را پشت گوش می اندازید. شما معمولا آدمی نیستید که تصمیمات ناگهانی بگیرید و یا بی احتیاط عمل کنید، اما اگر امروز این احساس را دارید خودتان را آزاد بگذارید و از منطقه امن خود خارج شوید، به شرطی که حواستان باشد تصمیماتی که اثری دائمی دارند نگیرید. اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید جسور باشید و خواسته هایتان را بیان کنید. ممکن است در رسانه های اجتماعی با شخص جدیدی آشنا شوید و یا به دوست یکی از دوستانتان معرفی شوید. این فرصت را از خودتان دریغ نکنید

فال حافظ امروز متولدین آذر :

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی***که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش***که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

تعبیر: برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.

**************************************

فال روز متولدین دی:

شما در حال کار روی پروژه ای هستید که به شما احساس بهتر و مستقل تری نسبت به قبل می دهد. به تازگی مهارت های خود را افزایش داده اید و حال با اعتماد به نفس بیشتری می توانید از آنها استفاده کنید. اراده و قدرت درونی شما آنقدر بالا رفته که قادر به پایان رساندن کارهای نیمه تمام و رسیدن به هدف هایتان خواهید بود. شاید بخواهید زمان خود را در تنهایی سپری کنید، اشکالی ندارد اما فردی که برایتان اهمیت خاصی دارد را نیز در جریان بگذارید تا از شما دلگیر نشود. شما به راحتی می توانید بر مشکلات احساسی خود غلبه کنید

فال حافظ امروز متولدین دی :

ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش***بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

از بس که دست می گزم و آه می کشم***آتش زدم چو گل به تن لخت لخت خویش

تعبیر: هیچکدام از راه هایی را که انتخاب کرده ای به هدف نرسیده است. باز هم تلاش کن بالاخره روزگار روی خوش خود را به تو نشان می دهد و دلت شاد می شود. زندگی را هر طور که بگیری می گذرد ولی یادت باشد با کسانی که به عهد خود پای بند نیستند پیمان نبند. رسیدن به مقصود برای تو دور نیست و مقامت نیز بالا می رود.

**************************************

فال روز متولدین بهمن:

به جای اینکه سعی کنید خودتان را به دنیا معرفی کنید، تزجیحا امروز زبان به دندان بگیرید و حرف نزنید. امروز هر چه ساکت تر باشید، آرامش بیشتری هم تجربه خواهید کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که فقط شنونده باشید و در هیچ موردی اظهار نظر نکنید. این کار مزیتش این است که با نقطه نظر دیگران آشنا می شوید و به دانشتان نیز افزوده می شود. امروز بسیار استعداد این را دارید که شایعه و پشت سر دیگران حرف درست کنید. اما یادتان باشد صداقت بالاترین چیزی است که انسان می تواند داشته باشد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دیدار شد میسر و بوس و کنار هم***از بخت شکر دارم و از روزگار هم

زاهد برو که طالع اگر طالع من است***جامم به دست باشد و زلف نگار هم

تعبیر: به زودی به هدف و آرزوی خود خواهی رسید و روزگار سعادت و نیکبختی فرا می رسد. بدخواهی و حسادت دیگران تأثیری در اراده تو نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کن. عشق و محبت را سرلوحه ی کار خود قرار بده.

 

**************************************

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز ایده ها و افکارتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، اما هرچه دارید را رو نکنید. در مورد کار و تجارت امروز کمی وسواسی هستید و با هرکسی نمی توانید کنار بیایید، مسئله فقط پول نیست، این که چقدر از طرف مقابل خوشتان بیاید هم برایتان مهم خواهد بود، اما اشکالی ندارد، ضرری ندارد اگر گاهی اوقات کمی برای کارتان کلاس بگذارید. کمی شیطنتتان گل کرده است و بدتان نمی آید نگاهی به اطراف بیندازید، اما مواظب باشید عشقتان را ناراحت نکنید، ارزش او برای شما بیشتر از این حرف ها است. ولی خوب مجردها در این زمینه می توانند راحت باشند، ولی خوب عجله هم نکنید، آیا شخصی که امروز به نظرتان با ارزش است فردا نیز همانطور خواهد بود؟

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بر سر آنم که گر ز دست برآید***دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد***دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان