فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 16 دی 94

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 16 دی 94

دستانم تشنه دستان تو
شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت
به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم
بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم
چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت
عزیزم سالروز تولدت مبارک

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز دست بخشنده دارید و در کنار آن اخلاقتان هم به قدری خوب خواهد بود که دیگران جذب شما می شوند. امروز باید بیشتر روی اعتماد به نفس خود کار کنید و دیدگاه ها و نظرات خود را با صدای بلند بگویید. حتی در مورد خواسته های خود هم می توانید حرف بزنید. اگر با کسی در محل کار رقابت دارید، امروز فرصت خوبی برای خودنمایی است و می توانید از او پیشی بگیرید. البته جایگاه و احترام اشخاص را هرگز فراموش نکنید. اگر مساله ای موجب عصبانیت شما شد، سعی کنید واکنش منفی نشان ندهید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم***فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد***من و ساقی به هم تازیم و بنیادش براندازیم

تعبیر: یک دست صدا ندارد بلکه باید متحد شوید تا بتوانید پیروز شوید و بنیاد ظلم و ستم از بین ببرید. در این زمان است که به حاجات خودتان می رسید. با فردی عالی مقام ملاقات می کنید که او به شما کمک کرده و راهنمایی تان می کند. مطمئن باشید به نیات خودتان می رسید به شرط آنکه از خداوند دور نشوید.

*********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

اتصال ماه کامل با سیاره حاکم شما “کیوان” تاکید می کند که شما باید منحصرا روی کارتان تمرکز کنید. اما شما همچنین مخفیانه درباره یک ماجراجویی هیجان انگیز خیال پردازی می کنید. اما اکنون ایده های رمانتیک خود را درباره سفر دور دنیا کنار بگذارید. به جای اینکه امروز خیال یک سرزمین بیگانه را به خاطر دوراز دسترس بودن آن کنار بگذارید سعی کنید تا فرهنگ آن را یاد بگیرید؛ غذاهای آنهارا امتحان کنید و زبان آنها را نیز یاد بگیرید. این تنها راهی است که می توانید حس سفر دوستی خود را ارضا کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

به جان او که گرم دسترس به جان بودی***کمینه پیشکش بندگانش آن بودی

بگفتمی که بها چیست خاک پایش را***اگر حیات گران مایه جاودان بودی

تعبیر: جانتان را برای رسیدن به مقصود در طبق اخلاص گذاشته اید و ارزش زیادی برای رسیدن به هدف قائلید. معتقدید در عین سکوت باید حرف زد. کمی خسته شده اید و می خواهید همه چیزرا رها کنید ولی ندائی در دلتان می گوید که باید صبر و تحمل کنید و با خواندن نماز صبح مرادتان را از خدا بطلبید.

*********************************

فال روز متولدین خرداد:

شما زمان خود را به بطالت می گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می دهید، مهم تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی تان اجرا می کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش***وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند***ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

تعبیر: عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود.

*********************************

فال روز متولدین تیر:

حس ماجراطلبی در شما بیدار شده است، تا حدی که به کارهایی که با ماهیت واقعی شما جور در نمی آیند تمایل خواهید داشت. ممکن است به صورت ناگهانی به سفری یک روزه بروید و یا کار مهمی را بخاطردیدار با دوستان به تاخیر بیندازید. درست است که مسئولیت پذیری اهمیت ویژه ای دارد، اما شاید حقیقت این است که نیاز به انجام این کارها از خستگی بیش از حدتان نشأت می گیرد. بهتر است امروز را استراحت کنید تا هفته جدید را به خوبی شروع کنید. اگر هفته گذشته روابط عاطفیتان با مشکل همراه بوده اند بهتر است تنوعی ایجاد کنید و بدون برنامه ریزی قبلی عشقتان را به یک شام دونفره دعوت کنید و بی اینکه به نگرانی ها و مشکلات فکر کنید زمان لذت بخشی را با هم بگذرانید

فال حافظ امروز متولدین تیر :

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر:  ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.

*********************************

 فال روز متولدین مرداد:

شما می توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده های شما به طور طیبعی می تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می گردند، بنابراین تصمیم گیری های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

تعبیر: در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

*********************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می شود در موقعیتی استرس زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می شوند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

بتی دارم که گرد گل ز سنبل سایه بان دارد***بهار عارضش خطی به خون ارغوان دارد

غبار خط بپوشانید خورشید رخش یا رب***بقای جاودانش ده که حسن جاودان دارد

تعبیر: شما مثل کسی هستید که بدون تامل کاری را انجام می دهد. ظواهر شما را فریفته است. تازه مشکلات شما بعد از این شروع می شود. بهتر است در مورد کاری که می خواهید انجام دهید مشورت کنید وگرنه به شما آفت می رسد. تاخیر جایز نیست از تجربه ی دیگران استفاده کنید.

*********************************

فال روز متولدین مهر:

باوجود اینکه در سال جدید خوشی ها و لذت های جدید به زندگی تان راه پیدا کرده است، ولی اکنون شما احساس سرخوردگی می کنید! شاید شما دوران سخت و پرتنشی را پشت سر گذاشته باشید، اما حالا آسمان نورانی تر شده و افق های روشنتری پیش رو دارید! اما مشکلات هم کمین کرده و در راه هستند و اگر کنترل برنامه هایتان از دستتان در برود دلسرد و ناامید خواهید شد. با رد کردن و نادیده گرفتن واقعیات زندگی فقط اتفاقات غیر قابل اجتناب را به تاخیر می اندازید. شما می توانید با هوشمندی و آگاهی نگرش های منفی را در خود شناسایی کرده و آنها را به افکار مثبت تبدیل کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

دلم رمیده لولی وشیست شورانگیز***دروغ وعده و قتال وضع و رنگ آمیز

فدای پیرهن چاک ماه رویان باد***هزار جامه تقوا و خرقه پرهیز

تعبیر: رضایت به رضای خدا باشد. آنچه سرنوشت برایت رقم زده همان می شود. تنها کاری که از دستت برمیاید این است که به درگاه خداوند دعا کنی تا شاید سرنوشت به میل خودت برگردد. همیشه امید داشته باش و به وعده های دروغین و رنگارنگ دیگران توجهی نکن.

*********************************

فال روز متولدین آبان:

اگر شما باید وفادارانه به خاطر یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده تان بر سر یک موضوع پافشاری کنید، به نحوی این کار را انجام دهید که باعث بروز مشکلی غیر قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می تواند پاک باشد، ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود به دیگران را ابراز می کنید ممکن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینکه شروع به دفاع کردن از یک فرد خاص یا از یک سلیقه بکنید، همه جوانب را در نظر بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمی گیرد***ز هر در می دهم پندش ولیکن در نمی گیرد

خدا را ای نصیحتگو حدیث ساغر و می گو***که نقشی در خیال ما از این خوشتر نمی گیرد

تعبیر: چرا کاری را که فقط خودت دوست داری انجام می دهی و به نظر دیگران احترام نمی گذاری. با این کار عاقبت خوشی نخواهی داشت. راه راست را پیش بگیر. ریا و تزویر نکن. با حکم خداوند نجنگ تا راه های موفقیت در مقابل دیدگانت روشن شود.

*********************************

فال روز متولدین آذر:

مردم شما را به عنوان فردی آگاه قبول دارند و این بدین معنی است که به توصیه هایی که شما می کنید اهمیت می دهند و راهی که می گویید را با خیال راحت انتخاب می کنند، از این قدرت خود درست استفاده کنید. موتور شما آماده و تنظیم شده است و آماده حرکت هستید، فقط فکر می کنید که یک مانع سر راهتان قرار دارد. اما خوب که نگاه کنید خواهید دید این مانع چیزی جز نگرشی ذهنی شما و ناتوانیتان در تصمیم گیری همراه با اعتماد به نفس نیست. گاهی آنقدر ذهنتان آشفته می شود که احساس می کنید نمی تواند قدم از قدم بردارید، وقت آن رسیده است که به این ذهنیت غلبه کنید. امروز همراه با عشقتان خوش بگذرانید و حسابی استراحت کنید، فردا باید حرکت را آغاز کنید!

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم***زلف سنبل چه کشم عارض سوسن چه کنم

آه کز طعنه بدخواه ندیدم رویت***نیست چون آینه ام روی ز آهن چه کنم

تعبیر: از طعنه و زخم زبان مردم خسته شده اید. مدام از شما ایراد می گیرند و کسی قدر زحمتتان را نمی داند. هنرتان را رو کنید تا آنهایی که رقیب و حسود هستند شکست بخورند. بلند شوید و لباس رزم بر تن کنید. شکست ناپذیر باشید تا بتوانید ویرانه ی دلتان را آباد نمائید و به آرزویتان برسید.

*********************************

فال روز متولدین دی:

خبرهایی به شما می رسد که باعث می شوند پرونده برخی مسائل مربوط به گذشته برای همیشه بسته شود. ممکن است ادامه تلاش برای رسیدن به هدفی که مدتی است برای آن تلاش کرده اید در حال حاضر امکانپذیر نباشد و مجبور باشید برای مدتی برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. این موضوع می تواند ناراحت کننده باشد، اما به دقت به آن فکر کنید. چه رویاهای دیگری در سر دارید؟ به این که کدام یک از رویاهایتان برای شما اهمیت بیشتری دارند و این که کدام یک از آنها به نظر قابل دسترسی می آیند خوب فکر کنید. این وضعیت می تواند یک توفیق اجباری برای شما باشد. امروز روز تعطیل و زمان تفریح است، فقط یادتان باشد زیاده روی در هیچ چیزی خوب نیست.

فال حافظ امروز متولدین دی :

آن کس که به دست جام دارد***سلطانی جم مدام دارد

آبی که خضر حیات از او یافت***در میکده جو که جام دارد

تعبیر: هر کس که در خانه ی او را زد ناامید بر نمی گردد. پس برای بازگشت سلامتی، دست به سوی او دراز کنید. از او بخواهید در ازای سلامتی، روح و جسم خویش را در راهش صرف کنید. خداوند هم به این حسن نیت شما از سر گناهتان خواهد گذشت. انشاالله.

*********************************

فال روز متولدین بهمن:

چه چیزی مانع از این می شود که به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. امروز باید روی پای خود بایستید. چشم امید خود را از دیگران بردارید و با اعتنادبه نفس به سوی مسیری بروید که شایستگی آن را دارید. باید شهامت تغییر را در دل خود افزایش دهید. البته این را بدانید که تک نفره نمی توان به جایگاه های بالا رسید، پس از خداوند و فرشته های زمینی بخواهید شما را حمایت کنند و مسیر درست را به شما رهنمون شوند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند***همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند

دی گله ای ز طره اش کردم و از سر فسوس***گفت که این سیاه کج گوش به من نمی کند

تعبیر: دست روی دست گذاشته و منتظری بخت خودش به سراغت بیاید ولی این طور نیست خودت هم همت داشته باش وگرنه هر چه ساخته ای خراب می شود و به حاجت خود نخواهی رسید. امیدوار باش، فکر بی وفایی نکن ابرهای رحمت به سویت روانه اند. به نصیحت بزرگان گوش کن.

 

*********************************

فال روز متولدین اسفند:

فضای رمزآلودی امروز در روحیه و تفکرات شما اثر خواهد گذاشت. به طور مثال، به این می اندیشید با هر قدمی که به جلو برمی دارید، به جای پیشرفت، دو قدم عقبگرد دارید! امروز به هیچ عنوان برای تصمیم گیری زمان مناسبی نیست. به ویژه در مورد مسایل کاری و شغل اصلا امروز هیچ قولی ندهید و تصمیمی نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

چو آفتاب می از مشرق پیاله برآید***ز باغ عارض ساقی هزار لاله برآید

نسیم در سر گل بشکند کلاله سنبل***چو از میان چمن بوی آن کلاله برآید

تعبیر: توقع خیلی زیادی از روزگار داری و دلت می خواهد بدون دردسر به همه چیز برسی. این خیالی بیش نیست بدون سعی و کوشش کار به جایی نخواهی برد. پس مثل حضرت نوح خودت آینده ات را بساز تا بلا و فقر رهایی پیدا کنی.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان