فال روزانه Daily Omen دوشنبه 21 دی 94

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 21 دی 94

زیباترین چشــم انداز تندیس نگاه تـوست و قشـنگترین لحظه، لحظه ی روییدن توست …
سالـروز تولدت را با تقـدیم یک سـبد گل ارکیده تبریک میگویم …

 

 

فال روز متولدین فروردین:

اغلب مسائل جزیی می توانند یک موقعیت بزرگ را تحت تاثیر قرار دهند. بخاطر همین، مطمئن شوید که براحتی از هر مسئله ای نگذرید. حتی اگر وسوسه شدید که از موضوعی صرف نظر کنید، به این فکر کنید که شاید این غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگی شوند. مشارکت و همکاری با دیگران خیلی خوب است، اما اول مطمئن شوید که بر همه جوانب کار مسلط هستید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دل می رود ز دستم صاحب دلان خدا را***دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز***باشد که بازبینیم دیدار آشنا را

تعبیر: کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

***********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز هیچ یک از افرادی که دور و بر شما هستند ناراحت نخواهند بود، چرا که شما نقش فرد خوشحال کننده آنها را ایفا خواهید کرد. پس اگر هر یک از دوستان و آشنایانتان را ناراحت دیدید با انرژی مثبت خود او را شاد کنید. زمانی که خودتان ذهنیت مثبتی نسبت به مسائل داشته باشید، کمک کردن به دیگران نیز برایتان راحت خواهد بود. علاوه بر این خوشحال کردن دیگران باعث شادی خودتان نیز خواهد شد. امروز برای شما روزی بسیار خوب برای امضای یک قرارداد و یا مذاکره در مورد تجارت می تواند باشد. امروز تا جایی که می توانید در فضاهای اجتماعی باشید و با دیگران ارتباط برقرار کنید و به راحتی از ارتباطاتتان بهره ببرید. امروز برای مجرد ها روز بسیار خوبی برای یافتن عشق زندگیشان خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

شاهدان گر دلبری زین سان کنند***زاهدان را رخنه در ایمان کنند

هر کجا آن شاخ نرگس بشکفد***گلرخانش دیده نرگسدان کنند

تعبیر: غافل از حال خویش شده ای. تو جوانی پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. آنها خیلی از تو پایین تر هستند. سعی کن تو هم عقب نمانی. ظلمی به تو شده که به خاطرش غصه می خوری، ولی خداوند جواب ظالمان را می دهد.

***********************************

فال روز متولدین خرداد:

انرژی زیادی دارید. امروز روز خوبی برای شروع چیزهای جدید است. شما باید با کارهایی که انجام می دهید شناسایی شوید و از این انرژی وافر بهره ببرید. این نیروی ذهن شماست که توجه او را جلب می کند و زبان بدن هم می تواند کمک کند. در مورد هر موضوعی که دانش خوبی درباره اش دارید، با اعتماد به نفس حرف بزنید و او را تحت تأثیر قرار دهید. فشار از همه طرف به سمت شما می آید و شما در منگنه گیر کرده اید. دوست دارید به دلایلی تقصیر را گردن دیگران بیندازید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند

***********************************

فال روز متولدین تیر:

شما عاشق مردم هستید. داشتن دوستان فراوان به اندازه هوایی که برای نفس کشیدن می خواهید برای شما ضروری است، اما از اینکه به کسی نیاز و یا وابستگی احساسی داشته باشید خوشتان نمی آید.امروز این مسئله ذهنتان را به خودش درگیر می کند و برخی از روابطتان را از نظر خواهید گذراند، هرچند این مسئله ناراحت کننده خواهد بود، اما به شما کمک می کند روابطی پایدارتر را آغاز کنید. در محل کار روز آرامی را پیش رو خواهید داشت و شب نیز در خانه اوضاع روبراه خواهد بود. سر راه شامتان را بخرید و به خانه ببرید با همسرتان بخورید و یک فیلم خوب نیز تماشا کنید. اگر هم مجردید همین کار را بکنید، ولی شام را تنهایی بخورید و یک فیلم کمدی رمانتیک هم تماشا کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

سبت سلمی بصدغیها فوادی***و روحی کل یوم لی ینادی

نگارا بر من بی دل ببخشای***و واصلنی علی رغم الاعادی

تعبیر:  کسی از شما طلب بخشش می کند دست رد به سینه اش نزنید برای آرام کردن خودتان به دعا و ثنای خداوند بپردازید. اگر می خواهید غرق در الطاف خداوند شوید و در بحر نعمات او شنا کنید و عزت و بزرگی خود را حفظ کنید و به غم دل دچار نشوید بخشنده باشید و دوستانتان را ببخشید.

***********************************

 فال روز متولدین مرداد:

احتیاط برای هر شخصی و در هر مرحله از زندگی که باشد امری اجتناب ناپذیر است. پس به کارهایی که انجام می دهید دقت بیشتری داشته باشید و مدعی نباشید چون که تجربه دارید یا سنی از شما گذشته است دیگر در این کارهای خبره شده اید و به کسی نیازی ندارید. زندگی مانند شطرنج است و باید قبل از هر کاری فکر کنید و بعد

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

کرشمه ای کن و بازار ساحری بشکن***به غمزه رونق و ناموس سامری بشکن

به باد ده سر و دستار عالمی یعنی***کلاه گوشه به آیین سروری بشکن

تعبیر: کارهایتان به لطف خدا رونق می گیرد به شرط اینکه آئین راستی را پیشه کنید. شما در عمل خوب و بیغش از همه پیشی می گیرید و پاداش خودتان را از حوریان و پریان بهشتی می گیرید. صید خودتان را به دست می آورید و درهای ناامیدی را یکی پس از دیگری می شکنید. قدر یار خودتان را بدانید که در این راه کمک بسار به شما کرده است.

***********************************

فال روز متولدین شهریور:

روزهایی که در پیش رو دارید برای شما همراه با فعالیتهای اجتماعی زیادی هستند که برای مدت زمان طولانی نیز ادامه می یابند. اما با وجود این حتی اگر ذهن شما حول و حوش مسائل شخصی خانوادگی سیر کند باز هم می توانید در محل کار مؤثر باشید. نباید همه چیز را به همه اطرافیانتان بگویید. بعضی از مسائل را فقط باید پیش خود نگه دارید. لبخندهای مرموز شما آنها را در شک و گمان نگه خواهد داشت.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

***********************************

فال روز متولدین مهر:

امروز وقت آن است که وضعیت اقتصادی و اولویت های خودتان را بررسی کنید. تا می توانید خرج های اضافه را از برنامه خود حذف کنید، اما هزینه مورد نیاز برای تفریح را حتما در برنامه تان قرار دهید. اگر همراهی با یک گروه کمی برایتان پرخرج است اما آشنایی ها و موقعیت های مورد نیازتان را برایتان فراهم می کند از خرج کردن برای آن نهراسید، چرا که شما با این کار در واقع دارید برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی می کنید. با شریک زندگی خود راحت و رک حرف یزنید و نیازهای عاطفی خود را با او در میان بگذارید، اجازه ندهید در این زمینه چیزی بین شما مخفی باقی ماند. مطمئن باشید این کار قدم بزرگی در بهبود روابط شما خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر***زار و بیمار غمم راحت جانی به من آر

قلب بی حاصل ما را بزن اکسیر مراد***یعنی از خاک در دوست نشانی به من آر

تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای و نمی دانی کدام راه را باید انتخاب کنی. تنها هستی و دل گرفته ای داری. احساس پیری می کنی زیرا همه چیز را از خود قطع کرده ای حتی خوشی را ولی بدان آنچه سرنوشت تو باشد پیش خواهد آمد. امیدوار باش. غم را کنار بگذار تا به وصال یار برسی.

***********************************

فال روز متولدین آبان:

شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد. هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت ها بیشتر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من***ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من

روی رنگین را به هر کس می نماید همچو گل***ور بگویم بازپوشان بازپوشاند ز من

تعبیر: هر عمل خیری که انجام می دهید نتیجه ی خوبی نمی بینید. دستتان نمک ندارد گاهی آنقدر بی طاقت می شوید که می خواهید غیر از شر کار دیگری انجام ندهید شما عمل خیر و صواب خودتان را انجام دهید. خداست که پاداش شما را می دهد. صبر داشته باشید در اینده در عمل شما نقطه ی نجاتی برایتان پیدا می شود که خودتان باور نمی کنید.

***********************************

فال روز متولدین آذر:

افکارتان را تغییر دهید و خواهید دید که زندگیتان تغییر خواهد یافت. کمی به سلامت خود اهمیت بدهید و به یاد داشته باشید که استرس در هر بیماری مزمنی جزء عوامل اصلی است، پس بهتر است با تمرین مداوم از آن جلوگیری کنید. هر روز ۱۵ دقیقه وقت گذاشته و به مدیتیشن بپردازید و مطلقا به هیچ چیز فکر نکنید و نگذارید چیزی نگرانتان کند. باید یاد بگیرید که چه وقت حرف بزنید و چه وقت هایی سکوت اختیار کنید. امروز دلتان می خواهد در مورد مسائل و مشکلاتتان با همسرتان حرف بزنید، اما کوچکترین بحثی ممکن است در او حالت دفاعی ایجاد کند و این بحث را تبدیل به نبرد قدرت کند. در حال حاضر بهترین راه حل این است که سکوت اختیار کنید و این گفت و گو را به زمانی دیگر موکول کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر: فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

***********************************

فال روز متولدین دی:

امروز زمانی که شما در یک مهمانی هستید، ممکن است احساس کنید مورد تحقیر واقع شده اید. طبیعت شما به گونه ای است که با قدری هیجان موافق هستید، اما وقتی که شما مسائل را تجزیه و تحلیل می کنید متوجه می شوید که در این جور مواقع باید ساکت بوده و آرامش خود را حفظ کنید. شاید شما الان به چیزهایی که انتظار دارید نرسید، پس باید انعطاف پذیر بوده و سعی کنید از چیزهایی که دارید راضی باشید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

اگر چه عرض هنر پیش یار بی ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست

پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبیست

تعبیر: در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

***********************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز آمادگی تفریح کردن را دارید. اما به آن آسانی ها هم که فکر می کنید نیست. تصمیم می گیرید که یک بازی بکنید اما برخی چیزها جلوی مشارکت شما در آن بازی را می گیرند. یک مشکلی برای برقراری تعادل بین خوشگذرانی شما و نیاز به ایجاد روابطی صمیمی تر و عمیق تر وجود دارد.دلیلی هم برای تحلیل بی پایان آن وجود ندارد. فقط به شرایط فعلی خود توجه کنید و به حرف دل خود گوش کنید نه به عقلتان.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود***تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود

دل که از ناوک مژگان تو در خون می گشت***باز مشتاق کمانخانه ابروی تو بود

تعبیر: آفرین بر ایمان راسخ و اراده ی تو که باعث می شود جهانی را بهم بریزی و دنیایی را به خوبی بسازیریال دام ها را مشکنی خداوند به خاطر همین همت و ایمانت، دلت و راهت را همیشه روشن می کند و تو به تمام حاجات خود می رسی حتی اگر آرزویت عجیب باشد.

 

 

***********************************

فال روز متولدین اسفند:

شمادر این روزها کمی نگران هستید و نگرانی هایتان بیش از روزهای قبل می باشد زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش های زیادی را احساس می کنید. قدم هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می دارید، زیرا احساس می کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید، شما کاملا درست فکر می کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

در نظربازی ما بی خبران حیرانند***من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی***عشق داند که در این دایره سرگردانند

تعبیر: شما پیشنهاد خودتان را داده اید حالا منتظر جواب هستید از سرگردانی نجات پیدا می کنید. عهدی خواهید بست و امانتی خواهید گرفت که باید تا آخر از او مراقبت کنید. در کاری که انجام می دهید از دروغ و بزرگنمایی پرهیز کنید. اگر دروغ بگویید مستحق هجران و دوری هستید. قرآن زیاد بوانید تا شیطان همیشه از شما دور باشد.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان