ramazan
ramazan

جزئیات تعرض وحشیانه به خانم معلم در اتوبان شهید چمران

مجموعه : اخبار حوادث
جزئیات تعرض وحشیانه به خانم معلم در اتوبان شهید چمران

ماجرای تعرض به خانم معلم و جزئیات روند پرونده مرد شیطان صفت …

 

 

 

خانم معلم جوان که پای پیاده از مدرسه به خانه اش در حوالی اتوبان شهید همت برمیگشت تصور نمیکرد گرفتار دستهای هوس آلوده مرد شیطان صفت شود .به گزارش نازوب اوایل اردیبهشت 93 بعد از تعطیلی مدارس اتفاق شومی برای خانم معلم جوان افتاد.

 

هوا در حال تاریک شدن بود و آفتاب داشت غروب میکرد.خانم معلم جوان پیاده به سمت خانه حرکت می‌کرد، غافل ازاینکه چه سرنوشت شومی در انتظارش است.

 

 

همزمان مردی در تعقیب خانم معلم بود تا اینکه خود را به او رساند و چاقو را زیر گلوی زن وحشت‌زده گذاشت.خانم معلم به سمت شمشادهای کنار اتوبان کشانده شد و وقتی فهمید مرد چاقوکش نیت شومی دارد با التماس خواست پول و طلاهایش را بگیرد و رهایش کند. اما مرد خشن اعتنایی به گریه‌های خانم معلم نکرد.

 

 

زن جوان از شدت ترس نیمه بیهوش شد و ساعتی بعد وقتی خود را تنها در میان شمشادها دید، با گام‌های لرزان خود را به خودروهای عبوری رساند و خودش را به نزدیکترین کلانتری رساند و از مرد شیطان‌صفت شکایت کرد.

 

 

با ادعاهای هولناک این زن، تیمی از کارآگاهان پلیس برای دستگیری مرد خشن وارد عمل شدند و خیلی زود وی را که در حال پرسه زدن در لابه‌لای شمشادهای کنار اتوبان شهید چمران بود دستگیر کردند.

 

 

عبدالرشید ابتدا ادعای بی‌گناهی کرد، اما وقتی با خانم معلم جوان روبه‌رو شد چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و پرده از راز اقدام شوم خود برداشت و گفت: عصرروز حادثه در کنار شمشادها بودم که با دیدن این زن وسوسه به جانم افتاد و پشیمان هستم. در این اقدام یک میلیون و 700 هزار تومان پول وی را سرقت کردم و سپس فرار کردم.

 

 

بنابر این گزارش با اعترافات مرد شیطان‌صفت، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. این مرد پس از محاکمه به 7 سال زندان و به خاطر ضرب و شتم به پرداخت دیه محکوم شد.بنابراین گزارش، حکم صادره از سوی شعبه 17 دیوان عالی کشور تأیید و پرونده برای اجرا به دادسرا فرستاده شد.

 

مطالب مرتبط

 

120 دختر زیبا و تعرض این مربی سالن

پرداخت پول برای تماشای تعرض به این کودکان + عکس

جزئیات کامل تعرض به دو نوجوان ایرانی در مکه

ماجرای جنجالی تعرض جنسی به دختر بچه ایرانی مهاجر در استرالیا



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان