فال روزانه Daily Omen سه شنبه 22 دی 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 22 دی 94

 این هم برای کسی که هیچ وقت نتونستی کنارش باشی.

امید سالهای از دست رفته ام، امید روزهای بی کسی ام
تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشق تر ماندنم،

بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم:

حس بودن دوباره ات مبارک …

 

فال روز متولدین فروردین:

دیگران معمولاً وقتی نیاز به دانستن حقیقت دارند به شما تکیه می کنند، اما امروز ممکن است جای شما و آن ها عوض شود. به نظر می رسد که می خواهید خیلی سریع وارد عمل شوید، زیرا فرصت غیرمنتظره ای که پیش آمده وسوسه ی تان می کند. حواس تان را جمع کنید و قبل از این که به هر فرصتی پاسخ مثبت دهید همه ی حقایق را بررسی کنید. حتی اگر فکر می کنید که خودتان به تنهایی از پس این انتخاب برمی آیید، اما باز هم به شما توصیه می شود که از یک دوست صمیمی یا عضوی از خانواده ی تان مشورت بگیرید. خوشبختانه، به اندازه ی کافی زمان دارید که شرایط کنونی را با دیگران به بحث بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس***نسیم روضه شیراز پیک راهت بس

دگر ز منزل جانان سفر مکن درویش***که سیر معنوی و کنج خانقاهت بس

تعبیر: برای بدست آوردن پول و مقام منت دیگران را نکش. اگر خدا بخواهد همه چیز به تو می دهد، بنابراین خدا را شکر کن. خود را با دیگران مقایسه نکن. اگر دیگران مال و مکنت دارند تو هم هنر داری پس دو رنگی نکن. همان باش که هستی. به حاجتت می رسی اگر با خدا و با ایمان باشی.

**************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

در حالی که که بالاخره حقیقت کارهایی را که می خواهید به اتمام برسانید برایتان روشن می شود، خوشبینی موقتی شما نیز پایدارتر می شود. زمانی که مجبور می شوید پروژه ای ناتمام را تمام کنید و در مراحلی از زندگی که هدفهایتان به تعویق می افتند، شما دچار استرس می شوید. مدتی را استراحت کرده و تفریح کنید تا بتوانید برای شروع کردن به کار و فعالیت نیروی تازه ای کسب کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

به حسن و خلق و وفا کس به یار ما نرسد***تو را در این سخن انکار کار ما نرسد

اگر چه حسن فروشان به جلوه آمده اند***کسی به حسن و ملاحت به یار ما نرسد

تعبیر: در انتخابی که کرده اید شک نکنید . ائ ار هر جهت لایق است. رازدار و با ایمان و با اصل و نسب است. نگذارید وقت بگذرد ممکن است حسودان کارها را خراب کنند و شما در رسیدن به مقصود عمری را در پی او بگردید.

**************************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز که ماه به سمت سیاره بخت شما یعنی ونوس متمایل شده است برای شما هم فوایدی دارد. ولی نباید سعی کنید که همه کارها را در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسانید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و در عوض بهتر است که ابتدا به آرامی کارهایتان را شروع کنید و انرژی تان را برای آخر کار ذخیره کنید. شما در پایان روز وظایفتان را به طور کامل تمام خواهید کرد و احساس بهتری خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

برنیامد از تمنای لبت کامم هنوز***بر امید جام لعلت دردی آشامم هنوز

روز اول رفت دینم در سر زلفین تو***تا چه خواهد شد در این سودا سرانجامم هنوز

تعبیر: به عاقبت کاری که می کنی بیاندیش. عده ای می خواهند از شما سوء استفاده کنند. تو هنوز تجربه کافی نداری برای همین ممکن است راه خطا بروی و ظاهربین هستی و همه چیز را بر مبنای ظاهر آن می سنجی. از خدا بخواه تا سلامتی به تو بدهد و تو هم عبادت خدا را به جا آوری.

**************************************

فال روز متولدین تیر:

شما دوست ندارید در یک جنگ مغلوبه پیکار کنید اما ممکن است قادر نباشید که خود را از این موقعیت عقب بکشید حتی اگر بدانید که باید این کار را بکنید. امروز سیاره شما مریخ انرژی بالایی را از پلوتون دریافت می کند و همه نیروهای دنیا نیز نمی توانند شما را از رسیدن به اهداف تان بازدارند. خوشبختانه شما می توانید از این شدت انرژی به نفع خود استفاده کنید. به جای اینکه کار جدیدی را شروع کنید از چیزهایی که اکنون دارید محافظت کنید و آنها را به اتمام برسانید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

مقام امن و می بی غش و رفیق شفیق***گرت مدام میسر شود زهی توفیق

جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است***هزار بار من این نکته کرده ام تحقیق

تعبیر:  موفقیت تو به خاطر قاطعیتت می باشد و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. در مورد حاجتی که داری عمیقا” تحقیق کن.

**************************************

 فال روز متولدین مرداد:

امروز همه سموم فکری و جسمی را از زندگی خود دور کنید. از انرژی های جادویی امروز تا می توانید استفاده کنید. به اطرافیان مهربانی کنید و از محبتی که دریافت می کنید، غرق در لذت شوید. اگر با عشقتان آن طور که باید نیستید، لازم نیست به رابطه تان خاتمه دهید. برای مدت کوتاهی از هم دور باشید تا فرصت فکر کردن به همه چیز را داشته باشید. مطمئن باشید افراد مناسبی برای همدیگر هستید و این فاصله کمک می کند تا با اشتیاق بیشتر به هم بازگردید. در ارتباط های دوستانه نیز سیاست خود را عوض کنید تا هیجان و شادی بیشتری میان شما و اطرافیان وجود داشته باشد.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

دردم از یار است و درمان نیز هم***دل فدای او شد و جان نیز هم

این که می گویند آن خوشتر ز حسن***یار ما این دارد و آن نیز هم

تعبیر: درمان دردتان رسیدن به وصال یار می باشد. تمام هم و غمتان فکر کردن در مورد او و یاد خاطرات شیرین با او بودن هست تنها غصه شما شکستن عهد و پیمانی است که با او بسته نودید. این شب های هجران پایان پذیر است. ولی می ترسید دست روزگار او را از شما دور کند اما خداوند دوباره به همه چیز سر و سامان می بخشد. او عادل است و حق را به حقدار می رساند.

**************************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز حسابی جذاب شده اید و در هر جمعی حاضر شوید، نگاه ها به سمت شما جذب خواهد شد. دلیل آن نیز انرژی های مثبت و خوبی است که در وجودتان هست و آرامش درونی، زیبایی ظاهری برایتان به ارمغان آورده است. از فرصت امروز برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید، استفاده کنید. اینکه خواسته های خود را به زبان بیاورید خجالت ندارد. تا وقتی چیزی را که می خواهید، نگویید کسی متوجه آن نخواهد شد. پس شهامت داشته باشید. امروز اصلا در خانه نمانید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

کنار آب و پای بید و طبع شعر و یاری خوش***معاشر دلبری شیرین و ساقی گلعذاری خوش

الا ای دولتی طالع که قدر وقت می دانی***گوارا بادت این عشرت که داری روزگاری خوش

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو و این چند صباح عمر را غنیمت دان که روزگار به کامت می باشد. موفقیت و خوشبختی به رویت لبخند می زنند. خودت هم همتی بکن، همه چیز برای رسیدن به هدف و حاجت مهیاست. برخیز، انشاالله که موفق می شوی.

**************************************

فال روز متولدین مهر:

امروز در ارتباط های خود همانند یک ستاره خواهید درخشید. کائنات شما را در مسیر موفقیت قرار داده و از امروز تا سه هفته دیگر، با شتاب زیاد پله های ترقی را طی خواهید کرد. این ترقی در هر دو حوزه زندگی فردی و شغلتان خواهد بود. این فرصت ها بسیار نایاب هستند. به هیچ عنوان با افکار منفی یا ترس از موانع، فرصت سوزی نکنید. همه مسایل، حتی مسایل عاطفی را با نیروی عقل بسنجید و مزایا و معایب آنها را در بیاورید. باید صبور باشید و به طور ناگهانی، تصمیم گیری نکنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم***بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد***مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم

تعبیر: بسیار انسان باوفایی هستید هر چند که روزگار و دوستانتان به شما جفا می کنند ولی باز هم مرام خودتان را حفظ کرده و برای رسیدن به اهداف خودتان کوشش و اهتمام زیادی می کنید. مراقب باشید گول شیطان را نخورید و به جای بهشت سر از جهنم در نیاورید. خوب می دانید که دنیا فانی است پس ارزش گناه کردن را ندارد.

**************************************

فال روز متولدین آبان:

امروز شما باید شادی خود را نشان دهید. شاید زبان بدنتان چیز دیگری بگوید، اما تا می توانید روی زیبایی ها و اتفاق های مهم تاکید و تمرکز داشته باشید. اگر کاری را دوست دارید آن را انجام دهید. اگر فرصت کافی برای انجام آن ندارید، برنامه های خود را دستکاری کنید تا بتوانید زمانی را نیز به علایق و زندگی شخصی خود اختصاص دهید. استراحت و ورزش را نیز در برنامه های امروز خود بگنجانید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

بعد از این دست من و دامن آن سرو بلند***که به بالای چمان از بن و بیخم برکند

حاجت مطرب و می نیست تو برقع بگشا***که به رقص آوردم آتش رویت چو سپند

تعبیر: به قول هایی که داده ای عمل کن. به جای اینکه همه چیز را درست کنی همه را خراب تر کرده ای. دیگر روی برگشتن نداری. اسرارت فاش شده است. بی قراری، کار را از آنچه که هست بدتر نکن. رو به سوی خدا کن تا تو را از سرگردانی نجات دهد.

 

 

**************************************

فال روز متولدین آذر:

دیر آغاز کردن بهتر از هرگز آغاز کردن است. امروز بهتر است در کلاس های وزشی ثبت نام کنید. عادت های ناسالم زندگی را کنار بگذارید از همین فصل زیبای بهار الهام بگیرید و زندگی خود را از نو و سالم تر آغاز کنید. اگر اضافه وزن دارید حتما به پزشک تغذیه مراجعه کنید. امروز یک فرصت کاری به طور شانسی به شما روی می آورد و تا دو هغته آینده نیز اوضاع عالی خواهد بود. از این وقت برای ارتقا موقعیت خود بهره بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی***خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی

دل که آیینه شاهیست غباری دارد***از خدا می طلبم صحبت روشن رایی

تعبیر: بسیار دلتنگ هستید و به دنبال کسی می گردید که درد دلتان را به او بگوئید ولی کسی را پیدا نمی کنید از غصه مثل شمع اب می شوید بدون اینکه پروانه ای پیش رویتان باشد. شاید یار از شما دور باشد ولی خدا با شماست و ندایی در دلتان می گوید که فردایتان حتما” از امروزتان می باشد.

 

 

**************************************

فال روز متولدین دی:

امروز اطرافیان جذب کاریزما و جاذبه شما می شوند. از این فرصت برای جلب توجه فرد دلخواه خود استفاده کنید. امروز سرشار از ایده های خلاقانه برای شما خواهد بود. اما پیش از اجرایی کردنشان حتما درست به آنها فکر کنید. ارتباط های شما هم امروز خوب هستند و خیلی خوب می توانید اطرافیان را درک کنید. این همه هیجان مثبت کمک می کند تا همه کارهای عقب افتاده را خیلی راحت انجام دهید. یا حتی برای تمیز و مرتب کردن خانه وقت بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

نقدها را بود آیا که عیاری گیرند***تا همه صومعه داران پی کاری گیرند

مصلحت دید من آن است که یاران همه کار***بگذارند و خم طره یاری گیرند

تعبیر: مصلحت در این است که به کمک یار بشتابید. خودتان را کنترل کنید. فعلا” باید از صحبت کردن پرهیز کنید تا بتوانید یار را از بند نجات دهید. عده ای می خواهند به شما آسیب برسانند از آنها دوری کنید.

 

 

 

**************************************

فال روز متولدین بهمن:

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حداقل کاری را که می توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

گر می فروش حاجت رندان روا کند***ایزد گنه ببخشد و دفع بلا کند

ساقی به جام عدل بده باده تا گدا***غیرت نیاورد که جهان پربلا کند

تعبیر: وجدانت ناراحت است. در پی این باش تا گناهت را جبران کنی خداوند نیز تو را می بخشد و نجاتت می دهد. خبر خوبی در راه است که فرصتی دوباره به تو داده می شود تا به عهد خود وفا کنی. عمرت به بطالت می گذرد. عقل و دانش خودت را اضافه کن تا این چند صباح را بتوانی با آرامش زندگی کنی.

 

 

 

**************************************

فال روز متولدین اسفند:

شما دوستانی که باید داشته باشید را دارید. مهم این است که چگونه با آنها رفتار کنید و آنها را برای خود نگه دارید. امروز باید بیشتر روی کارها و حرف های خود توجه داشته باشید. البته احتمال اینکه کمی عصبی باشید زیاد است. اما این به این مفهوم نیست که نتوانید از زیبایی ها و خوبی ها ی امروز لذت ببرید. خوشبختانه این شانس را دارید تا با عشقتان در مورد رابطه خود بیشتر حرف بزنید و آن رابهتر از قبل کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک***حق نگه دار که من می روم الله معک

تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس***ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک

تعبیر: دینی که بر گردنت می باشد ادا کن و حق مردم را بجا بیاور تا هم در این دنیا و هم دنیای باقی انس و ملک ذکر و خیرت را بگویند. به هر چیزی که شک داری محک بزن تا شکت برطرف شود. خوشحال باش و حرف آخر را بزن که مرادت میسر شده است.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان