فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 23 دی 94

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 23 دی 94

تقدیم به مبدا تمامی وجودم (…)جان، سالروز تنفس دوباره مبارک

 

 

فال روز متولدین فروردین:

گاهی اوقات مخفی کردن احساساتتان آسانترین کار دنیا به نظر می آید، اما این بدان معنا نیست که این درست ترین کار ممکن است. امروز به جای بیان کردن احساساتتان انها را در خود فرو می ریزید. اما به یاد داشته باشید که انبار کردن احساسات گاهی در آینده باعث فوران خشم شما خواهد شد، پس بهتر است تا موضوع تازه است آن را مورد بحث قرار داده و احساستان را بیان کنید. چه مجرد باشید و چه متأهل امشب شب خوبی برای بیرون رفتن از خانه نیست. اگر متأهل هستید امشب را در خانه مانده و به امور خانه رسیدگی کنید و به همسرتان نشان دهید برای خانه و خانواده ارزش قائل هستید. اگر هم مجرد هستید پای تلویزیون لم داده و از هر لحظه خود لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دلی که غیب نمای است و جام جم دارد***ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد

به خط و خال گدایان مده خزینه دل***به دست شاهوشی ده که محترم دارد

تعبیر: تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند.

*************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگر اهل کارهای هنری و یا پروژه های خلاقانه و کاردستی هستید فرصتی عالی برای انجام این کار دارید، هم ذهنتان سرشار از ایده های جدید است و هم یک روز تعطیل همیشه وقتی خوب برای انجام کارهای مورد علاقه تان می تواند باشد. با وقت گذراندن با دوستان قدیمی هم لذت ببرید و هم اوضاع ماهی که پشت سر گذاشته اید را مورد صحبت قرار دهید، خودتان هم از آنچه ماه گذشته اتفاق افتاده است متعجب خواهید شد! امروز احساسات عاشقانه تان در اوج است، یک شام رمانتیک دونفره در منزل و یک میز شیک که با نور شمع روشن شده است را تصور کنید، مطمئنا سایر جزئیات را خودتان به خوبی برنامه ریزی خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

در نهانخانه عشرت صنمی خوش دارم***کز سر زلف و رخش نعل در آتش دارم

عاشق و رندم و میخواره به آواز بلند***وین همه منصب از آن حور پریوش دارم

تعبیر: در دلت غمی داری که با آن زندگی می کنی ولی بدان در این دنیا همه چیز فانی است و نمی ارزد که بخواهی زندگیت را تباه کنی. غم دلت را به کسی نگفته ای و در عین غمگینی می خندی. زندگی را هر طوری که بگیری می گذرد. پس امید داشته باش و از نعمات خدا لذت ببر.

*************************************

فال روز متولدین خرداد:

شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می کنید و از طرف دیگر فعالیت هایی را که انجام می دهید سعی می کنید با با کمی نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

آن غالیه خط گر سوی ما نامه نوشتی***گردون ورق هستی ما درننوشتی

هر چند که هجران ثمر وصل برآرد***دهقان جهان کاش که این تخم نکشتی

تعبیر: از کاری که کرده اید سخت پشیمانید هر چند که تلاش زیادی می کنید تا به مقصود برسید ولی نتیجه ی خوبی برایتان ندارد. با گوشه گیری هم کاری از پیش نمی برید. آنقدر عاقل هستید که راهی برای رهایی از غم پیدا کنید. دست تقدیر برایتان اینچنین رقم زده اما چون دل پاکی دارید باز همه چیز درست می شود.

*************************************

فال روز متولدین تیر:

احتیاط برای هر شخصی و در هر مرحله از زندگی که باشد امری اجتناب ناپذیر است. پس به کارهایی که انجام می دهید دقت بیشتری داشته باشید و مدعی نباشید چون که تجربه دارید یا سنی از شما گذشته است دیگر در این کارهای خبره شده اید و به کسی نیازی ندارید. زندگی مانند شطرنج است و باید قبل از هر کاری فکر کنید و بعد

فال حافظ امروز متولدین تیر :

من که از آتش دل چون خم می در جوشم***مهر بر لب زده خون می خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن***تو مرا بین که در این کار به جان می کوشم

تعبیر:  فعلا” نمی توانی حرفی بزنی پس همان بهتر که خاموشی و رازت را فاش نمی کنی. برای رسیدن به مال دنیا بسیار تلاش می کنی چون خوشبختی را در ثروت می بینی ولی به همین مالی که داری قانع باش. هرگز ایمانت را پای پول نفروش زیرا بار گناهانت زیاد می شود. راه راست را پیش بگیر تا موفق شوی. انشاالله

*************************************

 فال روز متولدین مرداد:

تصمیم گرفته اید که راهکارهای جدیدی را به کار ببندید تا شاید اوضاع مالی تان تغییر کند. به نظر می رسد که ایده های اقتصادی جالبی دارید، اما نمی دانید که کدام یک شدنی و ممکن هستند. اعتماد به نفس تان را حفظ کنید و از دیگران بخواهید حمایت تان کنند. به توصیه های کسی که مورد اعتماد شماست توجه کنید تا بتوانید درست ترین و منطقی ترین مسیر را تشخیص دهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

گر چه بر واعظ شهر این سخن آسان نشود***تا ریا ورزد و سالوس مسلمان نشود

رندی آموز و کرم کن که نه چندان هنر است***حیوانی که ننوشد می و انسان نشود

تعبیر: دورنگ نباش و با هر کشی طرح دوستی ریختی رنگ عوض نکن که اینکار هنر نیست. فکر نکن که خیلی زرنگ هستی. برای اینکه اسمت همه جا برده شود دست به هر کاری نزن. عشق ورزیدن و محبت کردن هنر است اگر به حیله های خود ادامه دهی پشیمان می شوی. همت کن و راهت را عوض کن

*************************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط می توانید توانایی های هر چیزی که دیگران ممکن است به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده اید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

به حسن و خلق و وفا کس به یار ما نرسد***تو را در این سخن انکار کار ما نرسد

اگر چه حسن فروشان به جلوه آمده اند***کسی به حسن و ملاحت به یار ما نرسد

تعبیر: در انتخابی که کرده اید شک نکنید . ائ ار هر جهت لایق است. رازدار و با ایمان و با اصل و نسب است. نگذارید وقت بگذرد ممکن است حسودان کارها را خراب کنند و شما در رسیدن به مقصود عمری را در پی او بگردید

*************************************

فال روز متولدین مهر:

شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نمی توانید استراحت کنید. خوشبختانه هم اکنون تمرکز کردن بر روی وظایتان زیاد کار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی تفاوت بودن برقرار کنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می توانید در عین حال که کار می کنید از کارتان لذت هم ببرید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

به غیر از آن که بشد دین و دانش از دستم***بیا بگو که ز عشقت چه طرف بربستم

اگر چه خرمن عمرم غم تو داد به باد***به خاک پای عزیزت که عهد نشکستم

تعبیر: یارتان اگرچه از نظر مادی در مضیغه می باشد ولی بسیار مهربا و وفادار است. به او اعتماد کنید او تمام خوشی ها را بر خود حرام کرده تا بتواند شما را خوشبخت نماید. در رسیدن به حاجات شما هم کمکش کنید هر چند که او می گوید شرمنده است ولی شما باز هم یاری اش دهید.

*************************************

فال روز متولدین آبان:

ارتباط های دوستانه ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه ای که شما مد نظر دارید ختم نمی شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی***تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

در مکتب حقایق پیش ادیب عشق***هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی

تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.

*************************************

فال روز متولدین آذر:

امروز بد نیست کمی توقف کنید و از همه کارهای در دست انجام دست بکشید و به این فکر کنید که عشق یعنی چه؟ شما به چه حسی عشق می گویید و از یک معشوق چه انتظاری دارید؟ پاسخ به این پرسش ها، تغییرات زیادی در زندگی شما ایجاد می کنند. دلیل آن این است که دیدگاه شما به مسایل تغییر خواهد کرد. اگر در زندگی عاطفی کنونی خود چندان موفق نیستید، خوب است از انرژی های امروز برای تغییر روند خود استفاده کنید. اگر می خواهید رابطه درستی داشته باشید، ابتدا باید با خودتان صادق باشید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای پیک راستان خبر یار ما بگو***احوال گل به بلبل دستان سرا بگو

ما محرمان خلوت انسیم غم مخور***با یار آشنا سخن آشنا بگو

تعبیر: خوش به حال شما که دوستان و اطرافیانتان واقعا همراه و محرم رازتان می باشند. پس چرا ناراحتید و همه را نگران کرده اید. کسی از شما عنایت و یاری دارد در حق او کوتاهی نکنید که چند برابر بخشش تان در جایی دیگر جبران می شود.

*************************************

فال روز متولدین دی:

امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی های شما می تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.با این که در تصمیم گیری بسیار مصمم به نظر می رسید، اما واقعیت این است که اکنون در وضعیت دشواری گیر افتاده اید. فکر می کنید که می دانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید و آن چه می خواهید چندان هم پیچیده نیست، اما در واقع افکارتان آشفته اند و اولویت های تان را گم گرده اید. احساس رضایتمندی به این سادگی ها به دست نمی آید، زیرا اهدافی که شما در سر دارید با چیزی که دیگران توانایی عرضه ی اش را دارند زمین تا آسمان فرق می کند. شادی اکنون شما به این بستگی دارد که اهداف تان را اصلاح کنید و آن چه را ممکن و شدنی است در پیش بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن***مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن

خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی***تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن

تعبیر: گمشده ی خویش را خیلی زود شیدا می کنید و قدر آنچه را که پیدا کرده اید بدانید. به شما بشارت پیروزی می دهند و اسمتان آوازه ی خاص و عام خواهد شد و دوستان شیطان صفت شکست خواهند خورد. الان وقت کار و همت است، امتحان کنید عدالت را برپا سازید و در همه ی کارها به عقلتان رجوع کنید.

*************************************

فال روز متولدین بهمن:

ماه گذشته چیزهای زیادی را تجربه کردید؛ غم، شادی، ترس و خشم را در وجود خود حس کردید، اما حالا که خرداد رسیده است اوضاع دارد روز به روز بهتر می شود و به زودی در زندگی خود به ثبات خواهید رسید و زندگی در مسیری خوب پیش خواهد رفت. در این دوره خواهید توانست پیشرفت بسیاری داشته باشید و به اهدافتان برسید. کلید موفقیت شما این است که هر نوع سوء تفاهمی را از بین ببرید و اگر در مورد چیزی صداقت نداشته اید حقیقت را بیان کنید و با وجدانی آرام به جلو بروید. قبل از حل این مسائل حتی یک قدم هم بر ندارید. امروز برنامه ویژه ای تدارک ببینید و به همسرتان نشان دهید که از او به خاطر همراهی با شما در روزهای سختی متشکر هستید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

صبا به تهنیت پیر می فروش آمد***که موسم طرب و عیش و ناز و نوش آمد

هوا مسیح نفس گشت و باد نافه گشای***درخت سبز شد و مرغ در خروش آمد

تعبیر: فردی به کمک تان می شتابد و شما را از ورطه ی درد و فلاکت نجات می بخشد. لباس عافیت بر تنتان می کند. کمی عصبانی هستید سعی کنید بر خودتان مسلط باشید. بین کسی جدایی نیاندازید تا بلایا از شما دور شود.

 

 

*************************************

 

فال روز متولدین اسفند:

اکنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یک رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن کتاب جدیدی درباره فلسفه است، یا اصلا می توانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست برای خود ایجاد کنید یا انگیزه های دینی خود را تقویت کنید. خوشبختانه، شما این توانایی را دارید که ایده های خود را با افکار قدیمی خود تطابق داده و آنها را با هم هماهنگ کنید بدون اینکه بنیادهای عقلانی شما را تهدید کنند. همچنان ذهن خود را برای دریافت ایده های جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان