فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 24 دی 94

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 24 دی 94

زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو می کنم … تولدت مبارک عزیزم

 

 

فال روز متولدین فروردین:

بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث می شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی تامل کنید تا فرصت هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر: قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی.

**********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

در حال حاضر به شما توصیه می شود که مرخصی نگیرید و به مسافرت هم نروید، به ویژه اگر وظایفی دارید که نا تمام مانده اند، چرا که این کار تنها مشکلات شما را دوچندان خواهد کرد و انرژی منفی ناشی از نگرانی وظایف رها شده نیز نخواهد گذاشت از تعطیلات خود لذت ببرید. بهتر است فعلا تا جایی که می توانید تلاش کرده و کارهای نیمه تمامتان را به پایان برسانید و بعد از آن به برنامه ریزی برای تعطیلات بپردازید. به این صورت ذهنتان نیز آرامش بیشتری خواهد داشت. انگیزه و هیجانی که به آن معروف هستید به شما بازگشته و دیگر به آنچه دیگران فکر می کنند و ظاهر قضایا اهمیت نمی دهید و بر آنچه فکر می کنید درست است متمرکز شده اید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

گفتم کی ام دهان و لبت کامران کنند***گفتا به چشم هر چه تو گویی چنان کنند

گفتم خراج مصر طلب می کند لبت***گفتا در این معامله کمتر زیان کنند

تعبیر: اراده ای بسیار قوی و راسخ داری که هر چه بخواهی به دست می آوری. پس یا علی بگو تا دنیا را تسخیر کنی. دل ها را شاد کن. با خدا باش و قرآن بخوان تا غم ها از دلت پاک شود و راه دین را پیدا کنی تا با سرعت هر چه تمام تر به قله ی موفقیت صعود نمایی که در هفت آسمان همه تو را دعا کنند.

**********************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز می توانید ریسک های بزرگی در زندگی انجام دهید. به طور مثال، می توانید روی املاک سرمایه گذاری کنید. یا پول هایتان را در حساب بانکی جدیدی پس انداز کنید که به آن سود خوبی تعلق می گیرد. در رابطه های خود سعی کنید شفاف و صادق باشید. اگر لازم است، به عشقتان یادآوری کنید تا چه اندازه به او علاقه دارید. البته پیش از هر گونه تصمیم گیری در مورد آن درست فکر کنید و نتیجه آن را حدس بزنید. از خودتان سوال بپرسید و ببینید آیا در همان جایگاهی قرار دارید که دوست داشته اید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

یاری اندر کس نمی بینیم یاران را چه شد***دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد

آب حیوان تیره گون شد خضر فرخ پی کجاست***خون چکید از شاخ گل باد بهاران را چه شد

تعبیر: از وضعی که دارید خسته شده اید و کسی یاریتان نمی کند. همگی شما را فراموش کرده اند به هر کسی که خوبی کردید بدی دیده اید. در انتظار رحمت الهی بی قراری می کنید. شانس به شما رو می کند ولی آن را پس می زنید. در هر حال هر چه تقدیر الهی باشد همان است.

**********************************

فال روز متولدین تیر:

امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت های شما باعث می شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دلم رمیده شد و غافلم من درویش***که آن شکاری سرگشته را چه آمد پیش

چو بید بر سر ایمان خویش می لرزم***که دل به دست کمان ابروییست کافرکیش

تعبیر:  بر سر دو راهی قرار گرفته ای. همه ی کارها را سخت می گیری و ناامیدی. فکر می کنی تا حالا زنده بودنت بیخود بوده و تلاش هایت هدر رفته و خود را گول زده ای ولی این را بدان که از هر جا شروع کنی با منفعت است. با تجربه ای که به دست آورده ای بهتر تصمیم می گیری و راهت را انتخاب می کنی.

**********************************

 فال روز متولدین مرداد:

شما در مرحله طولانی از زندگی تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می کنند این است که شما تصمیم می گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی***می خواند دوش درس مقامات معنوی

یعنی بیا که آتش موسی نمود گل***تا از درخت نکته توحید بشنوی

تعبیر: پایبند به اصول دنیوی نباش به منویات و روحیات خودت هم بپردازو ایمانت را قویتر کن زیرا همه هر آنچه از مادیات که دارند در این دنیا باقی گذاشته و معنویات و کارهای خوب و بد را با خود به دنیای آخرت می برند. زمانی بخت با تو یار است که فرش زیر پایت حصیر باشد ولی دلت خوش و راحت و آرام باشد.

**********************************

فال روز متولدین شهریور:

مرز باریکی بین قاطعیت و وسواس داشتن وجود دارد، اما زمان کشف کردن این تفاوتها رسیده است. این لزوماً فکری بزرگ نیست زیرا شما نتوانسته اید به روشی خاص دست پیدا کنید. در حقیقت، اگر ترسهای شما اکنون عامل محرک قوی ای هستند، قبل از اینکه بخواهید با توجه به احساساتتان عمل کنید، قدری صبر کنید. به جای اینکه برای چیزهایی که نمی خواهید نقشه بکشید، خوش بین بوده و برای آنچه می خواهید تلاش کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند***واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند***باده از جام تجلی صفاتم دادند

تعبیر: اگر به تمام نیات خودتان می رسید منظور این است که لیاقت داشته و مورد لطف خداوند قرار گرفته اید زیا با تمام وجود خدا را می پرستید و وجود خودتان را از خدا می دانید. صبرتان باعث شد مژدگانی دولت به شما بدهند و جور و جفا را از شما دور کنند.

**********************************

فال روز متولدین مهر:

امروز برای شما هیچ حد وسطی وجود ندارد، همه چیز یا عالی پیش می رود یا افتضاح! بهتر است روی چیزهایی که خوب پیش می روند تمرکز کنید. برخی از تغییراتی که در حال حاضر دارند در زندگی شما پیش می آیند کاملا ناخودآگاه هستند و هیچ نوع آگاهی نسبت به آنها ندارید. اما این امری کاملا طبیعی است، چرا که بیشتر فرآیندهایی که در بدن ما رخ می دهند، مثل نفس کشیدن و رشد مو و غیره، نیز به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتند. مدیتیشن می تواند در آگاه شدن نسبت به خودتان به شما کمک کند و شما را نسبت به تغییراتی که در اثر محیط اطراف در شما به وجود می آیند آگاه کند. خودتان را با دنیای اطرافتان هماهنگ کنید، به حرف های دیگران گوش بسپارید و از آنها درس بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

معاشران گره از زلف یار باز کنید***شبی خوش است بدین قصه اش دراز کنید

حضور خلوت انس است و دوستان جمعند***و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید

تعبیر: روزهای خوشی را سپری می کنید بابت این روزگار خوش بیشتر خدا را عبادت کنید. هر چه بیشتر با خدا باشید زودتر از غم رهایی پیدا می کنید. خداوند شما را بسیار دوست دارد و می خواهد که او را زیاد عبادت کنید. از صحبت با نامحرمان پرهیز کنید. امیدوار باشید که به حاجات خودتان می رسید.

**********************************

فال روز متولدین آبان:

با وجود اینکه شما تعهداتی را به دیگران داده اید که باید آنها را به طور کامل انجام دهید، ولی الا دوست دارید که تا چند هفته دیگر هیچ فعالیت اجتماعی خاصی نداشته باشید. فقط به خاطر اینکه دوست دارید وقتتان را با پرداختن به کارهای شخصی خود بگذرانید، خود را به دردسر نیندازید. درعوض تاجایی که امکان دارد به طور مؤثری وظافتان را انجام دهید و سپس شما همانگونه که دوست داشتید فرصتی خواهید داشت تا در خلوت خودتان به آرامش برسید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد***به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد

آن جوان بخت که می زد رقم خیر و قبول***بنده پیر ندانم ز چه آزاد نکرد

تعبیر: گذشته ها گذشته. کینه ها را فراموش کنید و از خودتان مروت و گذشت نشان بدهید. منتظر جواب نامه ای هستید. امیدوار باشید. جوابش خواهد رسید. شما سرمشق دیگران هستید. کری کنید که دیگران از شما عبرت بگیرند

**********************************

فال روز متولدین آذر:

شما امروز فقط احساس سرحال بودن می کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می توانید از کارتان لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آدر :

مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو***یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو

گفتم ای بخت بخفتیدی و خورشید دمید***گفت با این همه از سابقه نومید مشو

تعبیر: ناامید نباشید. هر آنچه که تلاش کرده اید به زودی نتیجه و مزد آن را دریافت کنید و دوبارهزنده می شوید. تکیه بر شب و تاریکی نکنید. به روزها و خورشید درخشان فکر کنید. نصیحت بزرگان را اویزه ی گوشتان قرار دهید. شتاره ی دولت تان طلوع کرده و چون خوشه ی پروین می درخشد.

**********************************

فال روز متولدین دی:

این روزها شما خیلی به سمت و سوی خیال پردازی کشیده می شوید، برای اینکه وقت هایی که شما زیاد درگیر کار و امور اداری نیستید افکارتان حول و حوش موضوعات خیالی و رویایی دور می زند. با این حال دوستان نزدیک و افراد خانواده تان بهتان اجازه نمی دهند به طور کامل از واقعیت فرار کنید، اما باز هم نمی توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما باید زندگی خیالی خود را با واقعیت های دنیای بیرون تطبیق دهید و منطقی تر رفتار کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

چندان که گفتم غم با طبیبان***درمان نکردند مسکین غریبان

آن گل که هر دم در دست بادیست***گو شرم بادش از عندلیبان

تعبیر: تنها درمان دردتان رهائی از غربت است. باید کمی صبر کنید چون چاره ای غیر از این ندارید. زمانی روی دوست را می بینید که همه ی رقیبان را از میدان به د کرده باشید. شکایت را کار بگذارید، به پند بزرگان توجه کنید. مطمئن باشید گه از وصال یار بی نصیب نخواهید ماند

**********************************

فال روز متولدین بهمن:

شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه ی شادی است که شما به تازگی در درونتان بیدار ساخته اید. فعالیت های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوامم بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی تان شریک سازید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد***سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است***کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد

تعبیر: آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتا می شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.

 

 

**********************************

 

فال روز متولدین اسفند:

شانس همیشه سراغ آدم نمی آید. باید برای قبول آن آمادگی داشته باشید. به همه موقعیت ها و فرصت هایی که برایتان ایجاد می شود، توجه داشته باشید و ساده از کنار آنها رد نشوید. همیشه خوش بین باشید و این را به یاد داشته باشید شما مسافر کائنات هستید و هر چه خداوند برایتان در نظر گرفته باشد، بدون شک بهترین است. شاید گاهی در مشکلات غرق شوید اما شک نکنید که حکمتی در آن است. البته این را هم در نظر بگیرید که همه چیز روی شانس استوار نشده و به تلاش و توجه شما نیز نیاز دارد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

سحر چون خسرو خاور علم بر کوهساران زد***به دست مرحمت یارم در امیدواران زد

چو پیش صبح روشن شد که حال مهر گردون چیست***برآمد خنده خوش بر غرور کامگاران زد

تعبیر: مثل کوه استوار باش. صبح صادق در حال دمیدن است و تو در همین صبح به کام دل می رسی. این فال برای تو دولت و سعادت و مقام را یکجا بشارت می دهد. نکند زمانی که به تمام حاجاتت رسیدی خدا را فراموش کنی و منش و اخلاقت تغییر کند که در این زمان خداوند همه چیز را از تو خواهد گرفت.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان