فال روزانه Daily Omen شنبه 26 دی 94

فال روزانه Daily Omen شنبه 26 دی 94

تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشق تر ماندنم، بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم: حس بودن دوباره ات مبارک …

 

 

فال روز متولدین فروردین:

بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما امروز بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی***می خواند دوش درس مقامات معنوی

یعنی بیا که آتش موسی نمود گل***تا از درخت نکته توحید بشنوی

تعبیر: پایبند به اصول دنیوی نباش به منویات و روحیات خودت هم بپردازو ایمانت را قویتر کن زیرا همه هر آنچه از مادیات که دارند در این دنیا باقی گذاشته و معنویات و کارهای خوب و بد را با خود به دنیای آخرت می برند. زمانی بخت با تو یار است که فرش زیر پایت حصیر باشد ولی دلت خوش و راحت و آرام باشد.

*********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

شاید از این که مورد بی توجه ای دیگران قرار گرفته اید، ناراحت باشید یا حتی احساس کنید به شما خیانت شده. شما فردی هستید که هر چه بی مهری بیشتری ببینید، دیگران را از خود دورتر می کنید. اما بهتر است به جای نشستن و غصه خوردن، به دنبال لذت و شادی های زندگی خود بروید. در این صورت خواهید دید که روز شما چگونه به بهترین شکل تغییر خواهد کرد. آخر هفته خوبی در پیش دارید طوری که انرژی کافی برای انجام کارها را پیدا خواهید کرد. بهتر است وقت خود را صرف کارهای عقب مانده نکنید، به جای آن بر کارهایی که به آنها واقعا علاقه دارید تمرکز کنید. احتمالا فرد خاصی را ملاقات خواهید کرد. بنابراین زمانی که بیرون از خانه هستید، بهترین لباس خود را به تن کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

بالابلند عشوه گر نقش باز من***کوتاه کرد قصه زهد دراز من

دیدی دلا که آخر پیری و زهد و علم***با من چه کرد دیده معشوقه باز من

تعبیر: یکان تصمیم نادست تان باعث یک عمر پشیمانی شما شده است. به ایمان خویش تکیه کنید با گریه و زتری کردن کاری از پیش نمی برید. از چیزی نترسید دوباره یا علی گفته و شروع کنید. با داشتن قدم اول نسیم پیروزی وزیدن می کند تا حالا فکر می کردید نقشه هایتان عملی نیست ولی با کمی تدبیر به حقیقت می پیوندد.

*********************************

فال روز متولدین خرداد:

شما اکنون نمی توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست دشته باشید که در خوشی هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن، اگر فکر می کنی که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

زهی خجسته زمانی که یار بازآید***به کام غمزدگان غمگسار بازآید

به پیش خیل خیالش کشیدم ابلق چشم***بدان امید که آن شهسوار بازآید

تعبیر: خوشحال باش. روزی فرخنده که منتظرش بودی رسیده است و این به خاطر صبر و امیدواری خود توست. دلت آرام می گیرد. ستم هایی که به تو کرده اند فراموش کن که تو به مرادت رسیده ای. این کار قضا و جزئی از سرنوشت تو بود.

*********************************

فال روز متولدین تیر:

شما امروز نسبت به خود حس خوبی دارید و همین اعتماد به نفس بالا دلیل خوبی است که شما بخشی از پولتان را برای خرید اشیاء خاص اختصاص بدهید. شما نسبت به آینده خود فوق العاده خوش بین هستید، این موضوع باعث می شود که به فکر تهیه کردن یک زندگی لوکس برای خود بیفتید. ولی بهتان توصیه می کنیم قبل از اینکه برای خودتان هزینه های اضافی بتراشید چند روزی صبر کرده تا ببینید که آن موقع چه نظری خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

عیشم مدام است از لعل دلخواه***کارم به کام است الحمدلله

ای بخت سرکش تنگش به بر کش***گه جام زر کش گه لعل دلخواه

تعبیر:  فکر می کنید همه اشتباه می کنند و فقط شما هستید که راست می گوئید. فکر می کنید بخت با شما یار است ولی سخت در اشتباهید. شما از هر انچه که باعث خوشبختی تان می شود دورید پس تلاش کنید. عبادت و دعا کنید تا به خوشبختی حقیقی برسید. راه پر فراز و نشیب است تحمل کنید.

*********************************

 فال روز متولدین مرداد:

با وجود اینکه بعد از کامل شدن ماه کشش و بحران شروع به کاهش یافتن کرده است، شما هنوز نمی توانید برای مشکل غیر قابل حل بر سر دو راهی قرار گرفتن راه حلی سریع پیدا کنید. مسئولتهای شما در خانه و خانواده تان تکمیل کردن کارهایتان در محل کار را برایتان مشکل کرده است. اگر همه این وظایف به این زودی با هم به توافق نرسیدند نگران نباشید، برای اینکه شما زمان کافی برای تشخیص دادن آن دارید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

مرا می بینی و هر دم زیادت می کنی دردم***تو را می بینم و میلم زیادت می شود هر دم

به سامانم نمی پرسی نمی دانم چه سر داری***به درمانم نمی کوشی نمی دانی مگر دردم

تعبیر: جلوی هواهای نفسانی خویش را بگیرید. هر چند که به وصال یار فکر می کنید ولی مطمئن نیستید که او هم مثل شما فکر می کند یا نه. حاضرید سر و جان خودتان را فدای یار کنید و گاهی هم از سربی قراری می خواهید دل به دیا زده و همه چیز را به او بگوئید. کمی صبر کنید دست تقدیر همه چیز را بر وفق مرادتان درست می کند.

*********************************

فال روز متولدین شهریور:

شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می رفته به خوبی انجام نداده اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو***جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو

غلام چشم آن ترکم که در خواب خوش مستی***نگارین گلشنش روی است و مشکین سایبان ابرو

تعبیر: به خاطر مسائل مادی از خداوند دور شده اید. هر چند که تلاش کرده اید اما به جای اینکه به هدف نزدیکتر شوید از آن دور شده اید و این نشانه ی سستشدن ایمانتان است. باز هم به خدا توکل کنید. راه راست برایتان روشن می شود و حسودان و رقیبان شکست می خورند.

*********************************

فال روز متولدین مهر:

ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده اند، اما دل شما چیز دیگری می گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی کند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

نقد صوفی نه همه صافی بی غش باشد***ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد

صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی***شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد

تعبیر: تو مورد اعتماد دیگرانی. اگر در کار خود غل و غش داشته باشی هم خودت را ازبین می بری هم دیگران را پس از تجربه ی خودت استفاده کن و دست دیگران را هم بگیر. حیف از توست که با حیله و ریا بخواهی زندگی کنی. ذات تو مثل یک سجاده پاک و بی ریاست. مراقب شیطان باش.

*********************************

فال روز متولدین آبان:

امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط می توانید توانایی های هر چیزی که دیگران ممکن است به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده اید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

بر سر آنم که گر ز دست برآید***دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد***دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.

 

 

*********************************

فال روز متولدین آذر:

امروز تصمیم گرفته اید که برای به دست آوردن اهداف تان با پشتکار عمل کنید، شاید حتی مجبور شوید که در این مسیر کمی ریخت و پاش کنید. اگرچه دیگران ممکن است در برابر تلاش های تان مقاومت نشان دهند، اما شما هیچ علاقه ای ندارید که واکنش منفی آن ها را بپذیرید و دست از کار بکشید. همین طور که چشم به هدف تان دوخته اید سعی کنید تغییراتی را که لازم است انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست***ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست

هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار***کس را وقوف نیست که انجام کار چیست

تعبیر: از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

 

*********************************

فال روز متولدین دی:

امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است.

*********************************

فال روز متولدین بهمن:

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده اید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ای که با سلسله زلف دراز آمده ای***فرصتت باد که دیوانه نواز آمده ای

ساعتی ناز مفرما و بگردان عادت***چون به پرسیدن ارباب نیاز آمده ای

تعبیر: آفرین بر شما که هر کاری را حتی نیت کردن در دل را از بهر ثواب انجام می دهید و هیچ لذتی را بالاتر از خواندن نماز نمی دانید. بسیار صبور هستید و با همه کس کنار می ْئید. نیازتان را جز خدا به احدی نگفته اید. رازتان را هم به کسی نگوئید که هدف نزدیک و مرادتان در راه است.

 

 

*********************************

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز شما می توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می کنید توصیه می شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد***هلال عید به دور قدح اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کس برد***که خاک میکده عشق را زیارت کرد

تعبیر: کسب و کارتان پررونق می شود و به سود کلانی دست پیدا می کنید. در حال معامله زهد و تقوی را کنار نگذارید چون برکت مالتان از بین می رود. به زیارت مکه ی مکرمه می روید. به کسی به چشم حقارت نگاه نکنید تا همیشه مقام و منزلت داشته باشید.

 

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان