فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 30 دی 94

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 30 دی 94

و چـه زیباست رسـیدن دوباره بـه روز زیبای آفـرینش …
و چـه اندازه عجیب است روز ابـتدای بودن …
و چه اندازه شیرین است امروز ،
روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی …
” میلادت مبارک “

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز در خانه خود منتظر فعالیت های بسیار باشید. ممکن است گروه نسبتا بزرگی از مهمان هایی که شما یا یکی دیگر از اعضای خانواده به خانه تان دعوت کرده اید به منزلتان آمده و بحث های جنجالی زیادی بین شما در بگیرد. این کار به شما انرژی زیادی خواهد داد و نسبت به برخی احساسات خود آگاهی پیدا خواهید کرد. امشب رویای سفر به جاهای دور و عجیب و غریب را در سر خواهید داشت. چرا حرفی که در دل دارید را به زبان نمی آورید؟ خوردن حرف هایتان تنها باعث ایجاد فاصله بین شما و عشقتان خواهد شد. امروز می توانید احساساتتان را به وضوح بیان کنید و از باری که بر سینه تان سنگینی میکند خلاص شوید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

حالیا مصلحت وقت در آن می بینم***که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینم

جام می گیرم و از اهل ریا دور شوم***یعنی از اهل جهان پاکدلی بگزینم

تعبیر: بسیار انسان آزاده و نترسی هستید. هیچ وقت کاری نمی کنید که باعث سرافکندگیتان شود. همیشه در صدد رفع عیوب و اشکالات خودتن می باشید. غمی در دل دارید که بسیار سنگین است فقط از خدا بخواهید تا ستم هایی که به شما روا شده فراموش گردد و دلتان دوباره مالامال از مهر و دوستی شود.

*************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

آیا آزادانه پرواز می کنید و یا اجازه می دهید نگرانی هایتان جلوی شما را بگیرند؟ وقت آن رسیده است که با ترس هایی که شما را از رسیدن به رویاهایتان باز می دارند مواجه شوید. از چه ریسک هایی برای حفظ امنیت خود دوری کرده اید؟ آیا کسی هست که باید ببخشید؟ تا زمانی که این چیزها ذهن شما را درگیر می کنند هیچگاه اوج نخواهید گرفت. خودتان را برای یک بعدازظهر پر از فعالیت که می تواند نقطه عطفی برای شما باشد آماده کنید. امشب می تواند برای رابطه شما بسیار مثبت و یا منفی باشد و این بستگی به این مسئله دارد که آیا نقطه تاریکی در رابطه های پیشین شما وجود دارد یا خیر. از فرصت استفاده کنید و حرف بزنید و پرونده گذشته را برای همیشه ببندید. یادتان باشد که با دید مثبت جلو بروید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید***عمر بگذشته به پیرانه سرم بازآید

دارم امید بر این اشک چو باران که دگر***برق دولت که برفت از نظرم بازآید

تعبیر: فکر می کنی روزگار روی بد خود را به تو نشان می دهد و کسی دیگر به تو اعتماد ندارد و احترام نمی گذارد. می خواهی باز هم دولت از دست رفته را بازگردانی. حاضری برای رسیدن به دولت جان خود را هم فدا کنی. راه سخت است اما با همت تو همه ی کارها آسان می شود.

*************************************

فال روز متولدین خرداد:

احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دیدار شد میسر و بوس و کنار هم***از بخت شکر دارم و از روزگار هم

زاهد برو که طالع اگر طالع من است***جامم به دست باشد و زلف نگار هم

تعبیر: به زودی به هدف و آرزوی خود خواهی رسید و روزگار سعادت و نیکبختی فرا می رسد. بدخواهی و حسادت دیگران تأثیری در اراده تو نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کن. عشق و محبت را سرلوحه ی کار خود قرار بده

*************************************

فال روز متولدین تیر:

شما می خواهید کارها و فعالیت های تازه ای را ﺁغاز نمایید اما برای این کارها جرات و جسارت لازم را ندارید. بهتر است بدانید تمام افرادی که موفق شده اند ﺁنها نیز مثل شما روزی جرات شروع و استارت کارهای را نداشتند و با این که می دانستند در خلا هستند و از ﺁینده شان خبری نداشتند، اما این کارها را ﺁغاز کردند. صحبت هایی را که در قلب خود دارید و فقط مختص به شما می شوند زیرا این مسائل فوق العاده خصوصی هستند را نباید با اشخاص دیگر در میان بگذارید زیرا به ضرر شما تمام می شود.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

روزگاریست که ما را نگران می داری***مخلصان را نه به وضع دگران می داری

گوشه چشم رضایی به منت باز نشد***این چنین عزت صاحب نظران می داری

تعبیر:  آنقدر بی تابید که دیگران از وضع شما نگران و ناراحت هستند. در این زمان است که نباید از یاد خدا غافل باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که شما از آن بی خبرید. هم شما را دوست دارند از تجربه های خودتان استفاده کنید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و روزهای خوش جوانیتان را با غم نگذرانید و توقع خودتان را کم کنید.

*************************************

 فال روز متولدین مرداد:

امروز یکی از دوستان یا آشنایانتان از راه دور با شما تماس گرفته و به شما می گوید که قرار است به دیدنتان بیاید. این موضوع اکنون برای شما زیاد راحت نخواهد بود و شاید بد نباشد بهانه ای بتراشید، البته این کاملا به میزان اهمیتی که این فرد برای شما دارد بستگی خواهد داشت. چنانچه کاری که دلتان می خواسته انجام شود اتفاق نیفتاد به این قضیه اصلا با دید منفی نگاه نکنید. طی چند روز آینده خواهید دید که این موضوع به نفع شما بوده است. امروز اطلاعاتی به دست خواهید آورد که بعدها خیلی به کارتان خواهند آمد. به غیبت ها توجه نکنید، اما بحث های اقتصادی را به دقت دنبال کنید. عشقتان فکر می کند که این روزها زیاد به او اهمیت نمی دهید، به او نشان دهید که اشتباه فکر می کند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم***زلف سنبل چه کشم عارض سوسن چه کنم

آه کز طعنه بدخواه ندیدم رویت***نیست چون آینه ام روی ز آهن چه کنم

تعبیر: از طعنه و زخم زبان مردم خسته شده اید. مدام از شما ایراد می گیرند و کسی قدر زحمتتان را نمی داند. هنرتان را رو کنید تا آنهایی که رقیب و حسود هستند شکست بخورند. بلند شوید و لباس رزم بر تن کنید. شکست ناپذیر باشید تا بتوانید ویرانه ی دلتان را آباد نمائید و به آرزویتان برسید.

*************************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید، کمی گیج و بی حوصله هستید. خیلی سخت از رختخواب بیرون می آیید و حتی شاید حس گریه کردن داشته بشید. اما اینها برای صبح است و بعدازظهر همه چیز تغییر خواهد کرد. از این روز تعطیل برای شاد بودن در کنار عشقتان استفاده کنید. با او برنامه تفریح و بیرون بگذارید. هیجان و انرژی زیادی داشته باشید و از انرژی های خود اطرافیان استفاده کنید. دوستانی را حس خوب به آنها دارید را دور خود جمع کنید تا همیشه زندگی و افکار مثبتی داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف***گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف

طرف کرم ز کس نبست این دل پرامید من***گر چه سخن همی برد قصه من به هر طرف

تعبیر: فکر می کنی تا حالا عمرت را به هدر داده ای به همه چیز و همه کس شک داری. دلت را پاک کن و برای رضای حق به مردم خوبی کن. کمی حوصله و صبر داشته باش و به همه ی کسانی که خوبی کرده ای جواب خوبی تو را می دهند و اگر هم جفا کنند چیزی از تو کم نمی شود.

*************************************

فال روز متولدین مهر:

مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممکن است امروز شما بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، برای اینکه شما می توانید قدرت احساسات خود را درک کنید. اگر توانایی های شما سیر نزولی پیدا کرده از اینکه از دیگران درخواست کمک کنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل کار نیاز دارند که به درخواست شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید***که بوی خیر ز زهد ریا نمی آید

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق***من آن کنم که خداوندگار فرماید

تعبیر: اگر از دستور خدا عتاب کنی و به بندگان خدا ریا کنی همه کس و همه چیز از تو دور می شوند. طمع به مال مردم نکن که اگر مردم تو را ببخشند خدا تو را نمی بخشد پس با خدا باش. حلقه ی در خانه ی خدا را بگیر تا خدا تو را به حلقه ی یار برساند و از بلاها رهایی یابی و دل خسته ات آرام گیرد.

*************************************

فال روز متولدین آبان:

امروز در حالیکه آدرنالین تان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز داری پیدا می کنید، شما خیلی عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در فکر این هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر می کنند شما را خوب می شناسد را شگفت زده کنید. الان وقت این است که تمام فرضیه ها در مورد خودتان را باطل کرده و پیش داوری هایی که تنبل جلوه تان می دهند را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم می دانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

در سرای مغان رفته بود و آب زده***نشسته پیر و صلایی به شیخ و شاب زده

سبوکشان همه در بندگیش بسته کمر***ولی ز ترک کله چتر بر سحاب زده

تعبیر: خانه شما به زودی مجلس بزم و عروسی خواهد شد و همه به شوق این وصال کمر همت بسته اند. وصلت فرخنده ای است. مواظب عده ی باشید که می خواهند همه چیز را خراب کنند. از چیز نترسید دولت بخت با شماست و دعاهایتان مستجاب شده با کمی عقل و خرد همه کارهایتان نیز رو به راه می شود.

*************************************

فال روز متولدین آذر:

با شخصی آشنا خواهید شد که ایده هایش راجع به زندگی خیلی به شما شبیه هستند و می توانید دوست های خیلی خوبی برای هم باشید، پس این رابطه را حفظ کرده و ادامه دهید. بین عقل و احساستان دوگانگی به وجود آمده است و نمی دانید باید به حرف کدام یک گوش بدهید. با وجود این جدال درونی به زودی خواهید توانست این دو را با هم ترکیب کرده و بین آنها تعادل ایجاد کنید. حالا دیگر متوجه شده اید از زندگی چه می خواهید. در حال حاضر زندگی شخصیتان برایتان در اولویت نیست و می دانید که باید برای رسیدن به موفقیت در زمینه کاری و ایجاد تغییرات مورد نیاز باید توجهتان را به این مسائل منعکس کنید، هرچند همسرتان زیاد از این کار شما خوشش نخواهد آمد، اما او نیز از نتایجی که خواهید گرفت خوشحال خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

زهی خجسته زمانی که یار بازآید***به کام غمزدگان غمگسار بازآید

به پیش خیل خیالش کشیدم ابلق چشم***بدان امید که آن شهسوار بازآید

تعبیر: خوشحال باش. روزی فرخنده که منتظرش بودی رسیده است و این به خاطر صبر و امیدواری خود توست. دلت آرام می گیرد. ستم هایی که به تو کرده اند فراموش کن که تو به مرادت رسیده ای. این کار قضا و جزئی از سرنوشت تو بود.

*************************************

فال روز متولدین دی:

یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم تر است.

فال حافظ امروز متولدین دی :

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

*************************************

فال روز متولدین بهمن:

شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد . اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می شود.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می خسبد و همخانه کیست

تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

*************************************

 

فال روز متولدین اسفند:

امتحان کردن فرضیه های شما در مورد کار و تفریح امروز می تواند یکی از ارتباطات مهم را روشن کند. اگر شما عضوی از یک گروه اجتماعی هستید، شاید وقت این باشد که بین نیازهای شخصی و اهداف افراد گروه تعادل ایجاد کنید. از بحث کردن با دوستتان در مورد چیزهایی که شما در این مراحل یاد گرفته اید، نهراسید، این کار می تواند شما را به یکدیگر نزدیکتر کند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر: روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جیتجوی چیزی هیتی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان