فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

 

فال روز متولدین فروردین:

حتی اگر نگران خواسته هایت هستی، به خاطر سلامتی ات بهتر است که آنها را بیان کنی تا اینکه پیش خودت حفظشان کنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یکبار امتحان کن. مواظب باش؛ موقعی که شروع می کنی دیگران را در احساسهایت شریک کنی، قطع کردن این روند ممکن است سخت باشد. هرچیزی که به نظر می رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق کن.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم***دل از پی نظر آید به سوی روزن چشم

سزای تکیه گهت منظری نمی بینم***منم ز عالم و این گوشه معین چشم

تعبیر: منتظر کسی هستید که حاضرید به خاطر آن همه چیزتان را فدا کنید ولی فکر می کنید او حتی گوشه ی چشمی هم به شما نمی اندازد بدانید که مورد امتحان الهی قرار گرفته اید تا خون دل نخورید و زجر نکشید رسیدن مژده وصل برایتان خوشایند نخواهد بود. بدانید که دل دردمندتان با این مژده التیام پیدا می کند و چشمتان به قدوم یار روشن می شود.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

با وجود اینکه شما می خواهید که کمی از نظر روحی در انزوا باشید اما به این معنی نیست که بخواهید از حواس پرتی هایی که ناشی از فعالیت های مختلف است جلوگیری کنید. ممکن است ناامید کننده باشد به خاطر اینکه شما میتوانید بدون اینکه زیاد مشغول شوید هر کاری را انجام دهید. روزتان را به خاطر اینکه مشخص کنید چه کار باید بکنید خراب نکنید؛ به جای ان روی اینکه چه احساس می کنید تمرکز کنید. خیلی خوب است که بتوانید بسادگی با تعداد کمی از دوستان تان به استراحت بپردازید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

شراب و عیش نهان چیست کار بی بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما” به تو خواهد رسید.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

فال روز متولدین خرداد:

اگر سرعت اتفاقات اخیر گیج تان کرده و تعادل خود را از دست داده اید، امروز می توانید اطمینان و ثبات از دست رفته ی تان را دوباره به دست آورید. کمی با دوستان و خانواده خوش گذرانی کنید تا بتوانید بیش فعالی خود را تحت کنترل درآورید و رویه ی متعادل تری را در پیش بگیرید. سعی کنید راحت باشید و لذت ببرید و خودتان را به انرژی های مثبت پیرامون تان بسپارید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

هواخواه توام جانا و می دانم که می دانی***که هم نادیده می بینی و هم ننوشته می خوانی

ملامتگو چه دریابد میان عاشق و معشوق***نبیند چشم نابینا خصوص اسرار پنهانی

تعبیر: بزرگان درست گفته ان که دل به دل راه دارد و شما مطمئن باشید که او هم به شما فکر می کند. گره از ابروانتان باز کنید که کارها بر وفق مرادتان پیش می رود. ذات خوبی دارید و ایمانتان قوی است پس فرشتگاه به شما کمک می کنند. شب را به خواب نگذران که وقط خوبی برای عبادت است همراهانتان بیشتر کارها را دشوار می کنند حلقه ی اقبال به سوی شما می آید.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

شما امروز احساس می کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می روند.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

خرم آن روز کز این منزل ویران بروم***راحت جان طلبم و از پی جانان بروم

گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب***من به بوی سر آن زلف پریشان بروم

تعبیر:  آرزویی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید و مدام به خودتان می گوئید که این کار انجام نمی شود. خودتان را بیمار و رنجور کرده اید و غصه می خورید. نذری کرده اید و متوسل به ائمه شده اید. با خود عهدی بسته اید که اگر انجام شود، تولد دیگری می یابید. انسان های مؤمنی به شما کمک می کنند تا غم این ایام را آسان تر تحمل کنید و از این ورطه نجات یابید و به ستاره ی بخت و اقبال خودتان برسید.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

امروز حسابی جذاب شده اید و در هر جمعی حاضر شوید، نگاه ها به سمت شما جذب خواهد شد. دلیل آن نیز انرژی های مثبت و خوبی است که در وجودتان هست و آرامش درونی، زیبایی ظاهری برایتان به ارمغان آورده است. از فرصت امروز برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید، استفاده کنید. اینکه خواسته های خود را به زبان بیاورید خجالت ندارد. تا وقتی چیزی را که می خواهید، نگویید کسی متوجه آن نخواهد شد. پس شهامت داشته باشید. امروز اصلا در خانه نمانید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

به جان او که گرم دسترس به جان بودی***کمینه پیشکش بندگانش آن بودی

بگفتمی که بها چیست خاک پایش را***اگر حیات گران مایه جاودان بودی

تعبیر: جانتان را برای رسیدن به مقصود در طبق اخلاص گذاشته اید و ارزش زیادی برای رسیدن به هدف قائلید. معتقدید در عین سکوت باید حرف زد. کمی خسته شده اید و می خواهید همه چیزرا رها کنید ولی ندائی در دلتان می گوید که باید صبر و تحمل کنید و با خواندن نماز صبح مرادتان را از خدا بطلبید.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

مهم نیست که یک چیزی یا کسی الان چقدر خوب نشان می دهد، چند دلیل عملی وجود دارند برای اینکه شما نتوانید به آنچه می خواهید برسید. خوشبختانه، اراده شما در صبر کردن برای رسیدن به خواسته تان به شما کمک زیادی می کند.عجله ممکن است همه چیز را خراب کند اما اگر قدم به قدم پیش بروید مطمئناً به هدف خود می رسید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

حال خونین دلان که گوید باز***و از فلک خون خم که جوید باز

شرمش از چشم می پرستان باد***نرگس مست اگر بروید باز

تعبیر: شما جواب بدی را با خوبی بدهید تا دیگران ار رفتار خودشان شرمنده شوند. ناراحت و غمگین نباشید و به خداوند توکل کنید. خودتان یاعلی بگویید و مطمئن باشید موفق می شوید. انشاالله به زیارت کعبه ی مکرمه مشرف می شوید.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

شما در مرحله طولانی از زندگی تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می کنند این است که شما تصمیم می گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای که مهجوری عشاق روا می داری***عاشقان را ز بر خویش جدا می داری

تشنه بادیه را هم به زلالی دریاب***به امیدی که در این ره به خدا می داری

تعبیر: چرا با آزار دادن دیگران لذت می برید و می خواهید بندگان خدا را از هم جدا کنید. اگر می خواهید به آب زلال محبت دست پیدا کنید بهتر است برای وصل دیگران کوشش کنید. از دیگران دل می برید ولی جفا می کنید. سعی کنید دل دیگران را هم برای خودتان حفظ کنید. دیگر خودنمایی کافی است اگر غمگینید تقصیر خودتان می باشد.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

فال روز متولدین آبان:

امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی خیزد می تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس گونه نسبت به دنیای درونی تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید***از یار آشنا سخن آشنا شنید

ای شاه حسن چشم به حال گدا فکن***کاین گوش بس حکایت شاه و گدا شنید

تعبیر: تو که سرچشمه ی همه ی خوبی ها و حسن ها هستی نگاهی هم به زیردستان خود بکن. دنبال یک محرم راز بگرد تا بتوانی درد دل کنی. از رسیدن به کسی محروم شده ای اما مرور زمان و وفاداریت باعث رسیدن به مرادت می شود. پند پیران را گوش کن. کار ثواب انجام بده تا همیشه دعای خیر بدرقه ی راهت باشد.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

دوستان، شرکا و اعضای خانواده امروز توجه بسیاری به شما نشان می دهند. خورشید در طالع شما نشسته است و به همین دلیل، ارتباط های شما بسیار خوب خواهد بود. امروز خیلی خوب بقیه را درک می کنید و می توانید خواسته های آنها را برآورده کنید. این مساله موجب می شود تا محبوبیت بیشتری هم میان آنها پیدا کنید. امروز فرصت خوبی برای به روزرسانی ارتباط خود با اطرافیان است.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم***کز بهر جرعه ای همه محتاج این دریم

روز نخست چون دم رندی زدیم و عشق***شرط آن بود که جز ره آن شیوه نسپریم

تعبیر: حاجتی دارید و این حاجت شما مادی نیست بلکه معنوی می باشد. با خودتان شرط کرده اید دیگر غم مادیات را نخورید هر چند که می دایند مال و ثروت لازمه ی زندگیتان می باشد اما دست تقدیر آینده ای روشن برایتان رقم زده علاوه بر اینکه به نیت خودتان می رسید از مال و ثروت و مقام هم بهره مند می شوید.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

عواطف و حساسیت های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب های جدی را به شما می زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس های ناشی از این ماجرا را ندارید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

می دمد صبح و کله بست سحاب***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر: در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

 

 

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

 

فال روز متولدین بهمن:

شما امروز وسوسه شده اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده اند تجربه می کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

حاشا که من به موسم گل ترک می کنم***من لاف عقل می زنم این کار کی کنم

مطرب کجاست تا همه محصول زهد و علم***در کار چنگ و بربط و آواز نی کنم

تعبیر: مرحله جدیدی از زندگیتان را آغاز می کنید و به رشد عقلی رسیده اید. پس ایمان و عملتان را نیز کامل کنید. از تزویر و ریا در اطرافتان ناراحتید. لطف خدا شامل حالتان شده و نامه ای با ارزش شما می دهند که بسیار خوشحال می شوید توشه ای هم برای آخرت خودتان اندوخته کنید.

 

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 1 بهمن 94

 

فال روز متولدین اسفند:

صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می بخشید می تواند برای آنها مشکل ساز باشد. تا جایی که می توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

چندان که گفتم غم با طبیبان***درمان نکردند مسکین غریبان

آن گل که هر دم در دست بادیست***گو شرم بادش از عندلیبان

تعبیر: تنها درمان دردتان رهائی از غربت است. باید کمی صبر کنید چون چاره ای غیر از این ندارید. زمانی روی دوست را می بینید که همه ی رقیبان را از میدان به د کرده باشید. شکایت را کار بگذارید، به پند بزرگان توجه کنید. مطمئن باشید گه از وصال یار بی نصیب نخواهید ماند.

 

مطالب مرتبط

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان