عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

عکس نوشته و خصوصیات های متولدین بهمن ماه در قالب تصویر

 

تولد همه ی اما انسانها با توجه به ماه و روز تولد ویژگی های خاص خود را به همراه دارد. همانطور که هر لحظه از 24 ساعت روز یک درجه از درخشش خورشید، گردش زمین به دور خود و خورشید را نشان می دهد منجمان و ستاره نویسان ویژگی های افراد را بر اساس این گردش زیبا و زمان تولد ما انسانها بیان کرده اند!

 

 

عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

 

بهمنی ها حساس و نکته سنج اند دقت کنید!

 

عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

 

بهمنی ها

از غرورشون می گذرن!

یه بهمنی رو خواستی باس با غرورش بخوای!

البته غرورشون هم جذابه!

کسی هست قبول نداشته باشه؟

 

عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

 

من یه بهمنی ام

بخوام شاد باشم و بخندم هیچ چیزی نمی تونه جلودارم باشه

حتی غروب جمعه!!

 

عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

 

خصوصیات اخلاقی متولدین مرد بهمن ماه

 

مردان بهمن ماهی دارای دوستان زیادی می باشند و آن ها از اقرار کردن به نقطه های ضعف های خود منزجر هستند. متولدین مرد این ماه حسود نمی باشند و دارای هارت و پورت و هیاهو هستند.

مردان بهمن ماهی اغلب دیر ازدواج می کنند و در بیماری افرادی وسواس می باشند همچنین آن ها ذاتا اجتماعی هستند و افکاری را در سر خود می پرورانند که اصلا عملی نمی باشد.

 

 

عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

 

یک مرد بهمن ماهی عشق اول خود را تا پایان عمر در خاطرش نگه می دارد. مردان بهمن ماهی اغلب افرادی خوشرو و خوش قلب و خیرخواه می باشند و این افراد اغلب هنرمند هستند یا به هنر علاقه زیادی دارند.
بهمن ماهی ها از والدین و فرزندان خود نفع زیادی را می برند و اغلب سفرهای دور را از وطن در طالع آن ها می باشد. بهمن ماهی گاهی فرصت های معنوی و روحی خوبی نصیب شان می شود و اغلب آن ها در مقابل بدخواهان شان مظلوم واقع می شوند.

اغلب مردان بهمن ماهی به رنگ سبز علاقه زیادی دارند همچنین در طالع آن ها سفر حج دیده می شود و اغلب این افراد تمایل دارند دو همسر داشته باشند ولی به یکی از آن ها دلبستگی زیادی خواهند داشت.

 

عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

 

 

خصوصیات اخلاقی متولدین زن بهمن ماه

 

زنان بهمن ماهی غافلگیر کننده، سریع الانتقال، کنجکاو، دارای حس پیشگویی، رفیق باز، کم علاقه به آداب و رسم های سنتی هستند و آن ها در عشق جدی و وفادار می باشند ولی قادر به ابراز آن نمی باشند.

زن بهمن ماهی متعلق به همه جا همه کس می باشد ولی در عین حال نیز از آن هیچ فردی نیست همچنین آن ها زنانی خوش طبع و نیک سیرت و شوهر دوست می باشند و عاشق دوستی و صداقت هستند.

 

 

عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

 

والدین زنان بهمن ماهی آن ها را بسیار دوست دارند و اغلب آن ها به پر سفید حساس می باشند و برخی از آن ها نیز رفتارهایی را از خود برور می دهند که گاه این رفتارها آن ها را در نظر دیگران لوس جلوه می دهد.

بهمن ماهی زیرک و دانا می باشند ولی گاه راز نگهدار نیستند همچنین اغلب آن ها در صورت دارای نشانی هستند که علامت تمایل آن ها به خوشگذرانی می باشد.

 

عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

 

زنان بهمن ماهی گاه چرب زبان هستند و از حسادت نیز لذت زیادی می برند همچنین اگر آن ها از سن 14 سالگی به سلامتی عبور کنند عمری طبیعی خواهند داشت همچنین در زندگی سه خطر آن ها را تهدید می کند که می توانند با توسل به خدا و دادن صدقه این خطرها را رفع نمایند.

زنان بهمن ماهی یک بار سر رشته زندگی خود را از دست می دهند ولی دوباره بر امور مسلط خواهند شد و اغلب این زنان مراد و آرزویی دارند که در نهایت آن خواهند رسید همچنین انگشتر عقیق برای زنان بهمن ماهی مناسب می باشد.

 

با تفاسیر ویژگی های بهمن ماه یا متولد هر ماه دیگه، و حقیقت این خصوصیات همچنان برخی از ویژگی های اخلاقی و شخصیتی ماه ها صد درصد نیست و به طور کلی شخصیت ماه ها را به ما معرفی می کند. پس زیاد درگیر خلقیات ریز نشین!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان