فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

دستانم تشنه دستان تو
شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت
به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم
بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم
چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت
عزیزم سالروز تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می کنید، اما خوش بین بودن بی حساب زیاد به کارتان نخواهد آمد. از سوی دیگر، داشتن اعتقادی سالم کافی است تا شک و تردید شما از بین رفته و دوباره به سمت آرزوهای تان حرکت کنید. به خاطر داشته باشید، اکنون که عطارد به عقب برگشته است انتظار می رود که تأخیر در رسیدن به آرزوهایتان به وجود آید بنابراین شما نباید با شرایط موجود بجنگید.برای این که بتوانید روابط تان را با دیگران مدیریت کنید باید بیشتر از قبل دقت و ملاحظه به خرج دهید. اما هر لحظه منتظر یک اتفاق شگفت انگیز باشید، شاید این اتفاق همه چیز را زیر و رو کند. بهتر است تصمیمات بزرگ را به روز دیگری موکول کنید، زیرا امروز نمی توانید درست تصمیم بگیرید. در این مدت سعی کنید نسبت به خواسته های دیگران توجه نشان دهید. همین طور که در مسیرتان پیش می روید اجازه دهید که افکارتان هدایت مسیر را به دست بگیرند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

طفیل هستی عشقند آدمی و پری***ارادتی بنما تا سعادتی ببری

بکوش خواجه و از عشق بی نصیب مباش***که بنده را نخرد کس به عیب بی هنری

تعبیر:به مقصود خود می رسی اگر سختی ها و مرارتهای راه را تحمل کرده و بر خداوند توکل داشته باشی هرگز امید خود را ازدست مده از تو حرکت و از خدا برکت

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

آیا به مذاکره و صحبت نیاز دارید؟ اگر قرار است با شریک خود در مورد مسایل کاری صحبت کنید، سعی کنید آرام باشید و خونسردی خود را حفظ کنید. احتمال اینکه از کوره در بروید و حرف هایی بزنید که در شان شما نیستند، زیاد است. بنابراین، پیش از هر واکنشی یک نفس عمیق بکشید و به وجهه اجتماعی خود فکر کنید. در زندگی شخص نیز لازم است با عشقتان محدودیت هایی برای خود تعریف کنید تا رضایت هر دو طرف تامین شود.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

کنون که بر کف گل جام باده صاف است***به صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است

بخواه دفتر اشعار و راه صحرا گیر***چه وقت مدرسه و بحث کشف کشاف است

تعبیر: آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

فال روز متولدین خرداد:

امروز زیاد حال و حوصله کار گروهی را ندارید و ترجیح می دهید به تنهایی روی پروژه هایتان کار کنید. اما برای همفکری و یا گرفتن اطلاعات مجبور خواهید شد از لاک تنهایی خود خارج شوید. سعی کنید با همسر و فرزندانتان بداخلاقی نکنید، آنها دلیل این رفتار شما را درک نخواهند کرد. شما معمولا بیشتر با احساس عمل می کنید تا منطق، اما امروز از آن روزهایی است که می توانید بین عقل و احساس خود به راحتی تعادل برقرار کنید. شما می حواهید وارد ماجراهای بزرگ شوید که زندگیتان را تغییر دهند، و می توانید و باید این کار را بکنید، خوب فکر کرده و طوری برنامه ریزی کنید که روی شغل و پس انداز شما تاثیر نگذارد. به فکر یک سفر به مکانی شگفت انگیز همراه با عشقتان باشید

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

هر نکته ای که گفتم در وصف آن شمایل***هر کو شنید گفتا لله در قائل

تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول***آخر بسوخت جانم در کسب این فضایل

تعبیر: پشیمانی سودی ندارد. راهی را ک رفته ای تا آخر باید بروی هر چند که راهی سخت می باشد به تجربه اش می ارزد. کناره نگی کسی به تو کمک نمی کند. الان وقت فکر کردن و عمل کردن است. انسان با اراده ای هستی و اگر بخواهی کاری را انجام دهی طوفان به پا می کنی.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

شما اکنون به روابط تان امیدوار هستید اما ممکن است هنوز احساسات تان در نوسان باشد چرا که ماه به هفتمین خانه از “شرکا” شما وارد می شود. شما احتمالا بیش از حد نسبت به نتایج دل کندن و رها سازی حساس هستید. بنابراین اگر شخصی کاری انجام داد و شما را در آن دخالت نداد موضوع را بیش از حد شخصی نکنید و تصمیم نگیرید که دوستی تان را بهم بزنید. به دوستان تان آزادی دهید و در عین حال به آنها اعتماد داشته باشید همانطور که دوست دارید آنها نسبت به شما همین رفتار را داشته باشند.

 فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای پیک راستان خبر یار ما بگو***احوال گل به بلبل دستان سرا بگو

ما محرمان خلوت انسیم غم مخور***با یار آشنا سخن آشنا بگو

تعبیر:  خوش به حال شما که دوستان و اطرافیانتان واقعا همراه و محرم رازتان می باشند. پس چرا ناراحتید و همه را نگران کرده اید. کسی از شما عنایت و یاری دارد در حق او کوتاهی نکنید که چند برابر بخشش تان در جایی دیگر جبران می شود.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

امروز اگر رابطه ای را آغاز کنید، بسیار گرم خواهد بود و هیجان و شور زیادی به قلب شما جاری خواهد کرد. امروز باید انسان های اشتباهی را از زندگی خود حذف کنید. اطراف خود را با کسانی پر کنید که با هم تفاهم دارید یا دست کم از نظر فکری و فرهنگی به هم شبیه هستید. انسان های منفی با استرس های زیاد، شما را از مسیر موفقیت دور خواهند کرد. ممکن است امروز کمی استرس داشته بشاید، اما رفتار خودتان را کنترل کنید و نگذارید هر حرفی از دهانتان خارج شود.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

عشق تو نهال حیرت آمد***وصل تو کمال حیرت آمد

بس غرقه حال وصل کآخر***هم بر سر حال حیرت آمد

تعبیر: با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار جهانی را زیر و رو می کنی که همگان در حیرت می مانند. توسل به خدا کن و همت داشته باش.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

امروز علاقه و عشق بسیاری به خواب دارید. به طور کلی خواب آلوده هستید و دوست دارید همه روز را در رختخواب باشید. اما از طرفی هم کار و مسوولیت های کاری و اجتماعی هم دارید. تضاد این دو مساله کمی شما را دچار کلافگی می کند. اما نه به خودتان خیلی فشار بیاورید و نه زیادی تنبل باشید. کلید آرامش شما ایجاد تعادل است. کارهای مهمی که به توجه و دقت زیاد نیاز دارند را امروز انجام ندهید. تغذیه سالم و نوشیدنی های سبز را نیز در برنامه های امروز خود قرار دهید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد***عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد***چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

تعبیر: تغییر و تحولات بسیار زیادی در زندگیت رخ می دهد. دوباره دلت جوان می شود. قدر سلامتی خود و اطرافیانت را بدان. ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای دعا و رسیدن به حاجات. بسیار خوش هستی چون همه چیز برایت آفریده شده است.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

دوست عزیزی که ۸ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! کودک درون شما امسال همبازی های زیادی پیدا خواهد کرد! اگر هم خیلی اهل معاشرت نباشید امسال از داشتن اطرافیانتان بسیار خوشحال خواهید بود. در چند ماه اول پر انرژی و جاه طلب باشید و خودتان را برای تجربه چیزهای تازه آماده کنید. با تلاش زیاد در این چند ماه موفقیت مورد نظرتان را به دست خواهید آورد و ثمره زحماتتان را خواهید چشید. مسئله خانوادگی که در مرداد ماه برایتان پیش می آید به خیر و خوشی ختم خواهد شد. در اواخر شهریور ماه از همراهی با دوستان و تفریح با آنها لذت ببرید. در آذر ماه خوشحال باشید و نگذارید هیچ چیز مانع شادیتان شود. یک مسئله کاری در بهمن برایتان پیش خواهد آمد، مواظب باشید گول نخورید. وقتی شک دارید سوال بپرسید و با احتیاط گام بردارید. تمام سال دوست داشته خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند***همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند

دی گله ای ز طره اش کردم و از سر فسوس***گفت که این سیاه کج گوش به من نمی کند

تعبیر: دست روی دست گذاشته و منتظری بخت خودش به سراغت بیاید ولی این طور نیست خودت هم همت داشته باش وگرنه هر چه ساخته ای خراب می شود و به حاجت خود نخواهی رسید. امیدوار باش، فکر بی وفایی نکن ابرهای رحمت به سویت روانه اند. به نصیحت بزرگان گوش کن.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

فال روز متولدین آبان:

اگر امروز تعطیل نیستید اجازه ندهید در محل کار جر و بحث ها از کنترل خارج شوند. یک نفر که به شما حسادت می کند سعی دارد شما را مجبور به عکس العمل نشان دادن بکند، این کار برای شما اصلا خوب نخواهد بود، آگاه باشید و اجازه ندهید آنها به مقصود خود برسند. امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که وقتتان را همراه با خانواده و دوستان بگذرانید. یک مهمانی ناگهانی راه بیندازید و یا همراه با اعضای خانواده به پیک نیک بروید. از این ایده خوشتان نیامد؟ پس همراه با عشقتان در خانه بمانید، یک شام جدید که تا به حال نخورده اید را با همکاری همدیگر بپزید و یک شب رمانتیک را باهم بگذرانید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

چرا نه در پی عزم دیار خود باشم***چرا نه خاک سر کوی یار خود باشم

غم غریبی و غربت چو بر نمی تابم***به شهر خود روم و شهریار خود باشم

تعبیر: از دست غریبی و بی کسی گله و شکایت نداشته باش این این تصمیمی است که خودت گرفته ای. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است از راهی که رفته ای برگرد. حادثه ای در پیش است که شما را از بی سامانی نجات می دهد. راه راست را پیشه ی خود کن. خداوند باز هم به تو لطف کرده است.

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

اغلب برای آنکه بتوانید بعضی از مسائل در رابطه خود را کنترل کنید سکوت اختیار می کنید. امروز نباید در اولین قرارتان با یک فرد این کار بکنید، زیرا او این رفتار را دوست ندارد و این قبل از شروع رابطه آن را پایان می دهد.امروز حساب بانکی خود را چک کنید زیرا امروز ممکن است سورپرایزهایی در انتظارتان باشد. بدانید که چقدر پول دارید. سورپرایزها یا اختلافاتی در مورد اموال مشترک، مالیات و بدهی ممکن است پیش بیاید. بدین دلیل شاید برنامه ریزی های بلندمدت انجام دهید که استوار و حمایت کننده باشند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس***زین چمن سایه آن سرو روان ما را بس

من و همصحبتی اهل ریا دورم باد***از گرانان جهان رطل گران ما را بس

تعبیر: تو همه چیز داری بیش از این طمع نکن. یار و ثروت و مقام یکجا به سراغت آمده است، پس قدر این نعمات را بدان از دوستی که در حق تو ریا می کند پرهیز کن. با داشتن دوستی صادق به بهشت برین دست پیدا می کنی. بی انصافی است اگر گله و شکایتی داشته باشی

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

امروز آن قدر فرصت نخواهید داشت که به نیازهای شخصی خود بپردازید، زیرا شرایطی پیش آمده که باید هرچه زودتر راهی برای ثبات زندگی تان پیدا کنید. برای این که در مسیر موفقیت قرار بگیرید باید پایه و اساس انتخاب های تان تزلزل ناپذیر باشد. انجام تعهدات تان را به زمان دیگری موکول نکنید و همین حالا دست به کار شوید. سعی کنید صبح امروز همه ی کارهای تان را به پایان برسانید تا ظهری دل انگیز و سرشار از فراغت داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای دل آن دم که خراب از می گلگون باشی***بی زر و گنج به صد حشمت قارون باشی

در مقامی که صدارت به فقیران بخشند***چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی

تعبیر: دعایتان فقط برای رسیدن به مال و ثروت است ولی بدانید شما ثروتی دارید که شاید دیگران حسرت آن را داشته باشند و آن نعمت سلامتی است. برای رسیدن به مقصود باید خطرها را به جان خرید. زیرک باشید و از اطرافتان غافل نشوید. بیشتر به تکامل روحی خودتان بپردازید و حرص ایام و مادیات را نخورید.

 

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

 

فال روز متولدین بهمن:

اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده اید ساده تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک پشت حرکت خود را آرام می کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می کنند و شما چقدر می توانید کار کنید، نباشید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

پیش از اینت بیش از این اندیشه عشاق بود***مهرورزی تو با ما شهره آفاق بود

یاد باد آن صحبت شب ها که با نوشین لبان***بحث سر عشق و ذکر حلقه عشاق بود

تعبیر: ناراحت و افسرده نباش و اینقدر فکر گذشته را نکن. فکر این باش به عهد و پیمانی که بسته ای عمل کنی. به دنبال کسب روزی باش که خداوند هر آنچه را که بخواهی از مال و دولت به تو می بخشد. فعلا” نمی توانی به عهدی که بسته ای عمل کنی ولی سعی خودت را می کنی. این سعی و کوشش تو را به سر منزل مقصود می رساند.

 

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 4 بهمن 94

فال روز متولدین اسفند:

امروز اگر فردی درمحل کار از شما فاصله بگیرد، ممکن است ناراحت شوید، اما باید بدانید که این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممکن است خجالتی و یا آسیب پذیر باشد و نیاز دارد که از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی که را که تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید که هر طور که دوست دارند رفتار کنند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

خوشا شیراز و وضع بی مثالش***خداوندا نگه دار از زوالش

ز رکن آباد ما صد لوحش الله***که عمر خضر می بخشد زلالش

تعبیر: قدر چیزها و کسانی را که در کنارتان بوده اند ندانسته و حالا بسیار پشیمانید. آنقدر عمرتان طولانی هست که دوباره همه چیز را جبران کنید. از دوستان با عقل و درایت خودتان کمک بگیرید. مال حلال به دست بیاورید چون مال حرام زود از دستتان خارج می شود.

 

مطالب مرتبط

 

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان