ramazan
ramazan

گرانترین غذای دنیا 600 میلیون تومان ! عکس

گرانترین غذای دنیا 600 میلیون تومان ! عکس

معرفی گران ترین غذای دنیا که حدود 600 میلیون تومان آب می خورد!!

 

 

کریسمس اتفاقیست که برای مردم پرکار امروز بزرگترین رخداد سالیانه عمرشان به شمار میرود .در این شب زیبا و جشن بزرگ ، همه ی خانواده میتوانند دور هم جمع بشوند و این برای زندگیهای صنعتی امروزی که تمام وقت افراد را کار میگیرد شاید یکی از بهترین و نایاب ترین فرصتها باشد تا به گزارش نازوب لحظات جذاب و دل پذیری را با خانواده گذراند . برای همین خیلیها حاضرند میلیونها تومان خرج لذت بردن از این شب زیبا آن هم در کنار خانواده ی خود بکنند .

 

برای همین یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است اغراق آمیز نیست اگر آن را معجزه نوئل(كریسمس) بنامیم اما فراموش نشود در هر حال معجزه هم خرج دارد. بن اسپالدینگ سرآشپز بریتانیایی منویی شامی را برای شب نوئل پیشنهاد كرده كه گرانترین شام جهان محسوب می شود.

 

 

گرانترین غذای دنیا 600 میلیون تومان ! عکس

 

قیمت این منو 153861 یورو معادل 203250 دلار است. در واقع، این منو شامل چهار غذا برای چهار نفر است.سرآشپز رستوران “جان سالت” لندن هر یك از خوراكی های به كار رفته در این شام را با دقت زیادی انتخاب كرده است. به عنوان مثال قیمت خربزه های دسر بیش از 4000 دلار است.همچنین سركه بالزام 150 ساله به كار رفته قیمتش كمتر از 1675 دلار نیست.

 

این شام پرهزینه انتقادهای بسیاری را در بریتانیا كه با بحران اقتصادی مواجه است و تدابیر ریاضتی را به مورد اجرا گذاشته برانگیخته است. سرآشپز برای دفاع از خود می گوید: حرفی نیست كه قیمت این شام گران است اما 80 درصد درآمد حاصل از این شام صرف امور خیریه خواهد شد.

 

مارسل نابیل كه آگهی این شام را در سایت خود منتشر كرده است، به نوبه خود می گوید:‌ درست است كه ما در دوره بحران اقتصادی به سر می بریم و برخی پس از انتشار آگهی این شام به آن شاخ و برگ داده اند ، بنا براین برای دلخوشی آنها اعلام می كنم هنوز هیچ فردی برای این شام نام نویسی نكرده است.

 

مطالب مرتبط

 

راز تهیه گرانترین قهوه جهان با مدفوع این حیوان !!

گرانترین رستوران جهان فقط با 12 صندلی!!! +(عکس)

غذای بسیار گران قیمت تزیین شده با طلای 24 عیار (عکس)

طرز تهیه ی ترافل با گران ترین خشکبار جهان!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان