فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

گفتی اسیر عشقمی نگاه من مال خودت، قلبمو هدیه می کنم واسه شب تولدت

 

 

فال روز متولدین فروردین:

وقت آن رسیده است که کمی به خودتان استراحت بدهید و بگذارید دیگران کارهای سخت را انجام دهند، قرار نیست که همیشه شما دیگران را حمایت کنید، گاهی هم به خودتان استراحت بدهید. هیچ کس شکست را دوست ندارد ، اما این تنفر از شکست در شما بیش از هر کس دیگری است، تا حدی که برای این که مبادا خودتان را به این خطر بیندازید زیادی محتاطانه عمل می کنید و موقعیت هایی که ممکن است زندگیتان را تغییر دهند را از دست می دهید. وقت آن رسیده است که به خودتان اعتماد کرده و از فرصت ها استفاده کنید. عشقتان احساس می کند که به اندازه گذشته مورد توجه شما نیست، امروز را با او بگذراند و او را غرق محبت کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ما بی غمان مست دل از دست داده ایم***همراز عشق و همنفس جام باده ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند***تا کار خود ز ابروی جانان گشاده ایم

تعبیر: دل به دریا زده اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به حاجات خودتان برسید.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

امرزو تلاش می کنید تا احساسات واقعی خود و ناراحتی هایتان را مخفی کنید. اما در این امر موفق نخواهید بود. اطرافیان خیلی خوب تشخیص می دهند که چندان اوکی نیستید. غباری از ابهام و ابرهای تیره روی آسمان ذهن شما را پوشانده که نمی توانید دید درستی به مسایل اطراف داشته باشید. اما به جای عصبانیت یا جنگدین با اطرافیان، باید برای حل آنها راهی پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام***خیر مقدم چه خبر دوست کجا راه کدام

یا رب این قافله را لطف ازل بدرقه باد***که از او خصم به دام آمد و معشوقه به کام

تعبیر: یک دیدر غیر منتظره دارید که بسیار خوشحالتان می کند و پیام خوشی به شما می دهد. به سفری می روید که جز معنویت چیزی سوغات ندارد. همه روزی به دنیای باقی می روند پس این چند صباح عمر را خوبی کنید و چیزی را که برای خودتان نمی پسندید برای دیگران هم مپسندید. به کس ترحم نکنید بلکه مخلصانه کار انجام دهید.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

فال روز متولدین خرداد:

امروز ناگهان در یک لحظه شما از آینده ای که همیشه از شما دوری می کرد باخبر می شوید و به شما می گوید که آن کلید راهنمایی که شما همیشه بدنبالش می گشتید و پیدایش نمی کردید، ناگهان پیدا می شود و به نظر می رسد که همیشه همان جا بوده است. دیدگاه جدید شما احتمالا با تغییرات همگام می شوند، پس آماده باشید برای ترقی یک موقعیت دلسرد کننده را مدیریت کنید و آن را به جلو پیش بروید. وقتی که ببینید در راهی که قدم برداشته بودید در حال پیشرفت هستید احساس بهتری خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

من که از آتش دل چون خم می در جوشم***مهر بر لب زده خون می خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن***تو مرا بین که در این کار به جان می کوشم

تعبیر: فعلا” نمی توانی حرفی بزنی پس همان بهتر که خاموشی و رازت را فاش نمی کنی. برای رسیدن به مال دنیا بسیار تلاش می کنی چون خوشبختی را در ثروت می بینی ولی به همین مالی که داری قانع باش. هرگز ایمانت را پای پول نفروش زیرا بار گناهانت زیاد می شود. راه راست را پیش بگیر تا موفق شوی. انشاالله

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

شما باید کارها و فعالیت های تازه ای را ﺁغاز کنید، فرصت ها و اتفاقات تازه ای برایتان پیش می ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمی گیرد***ز هر در می دهم پندش ولیکن در نمی گیرد

خدا را ای نصیحتگو حدیث ساغر و می گو***که نقشی در خیال ما از این خوشتر نمی گیرد

تعبیر:  چرا کاری را که فقط خودت دوست داری انجام می دهی و به نظر دیگران احترام نمی گذاری. با این کار عاقبت خوشی نخواهی داشت. راه راست را پیش بگیر. ریا و تزویر نکن. با حکم خداوند نجنگ تا راه های موفقیت در مقابل دیدگانت روشن شود.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

از امروز تا سه هفته دیگر، زندگی شما روی غلتک خواهد بود و همه جانبه از مزایای زندگی بهره مند خواهید شد. ارتباط های حضوری و آنلاین خود را بیشتر کنید. برای دوستان ایمیل بزنید یا با همکاران جلسه های کاری تشکیل دهید. انرژی های گروهی شادی مضاعفی به قلب شما جاری می کند که خودتان هم هیجان زده خواهید شد. درک و مهربانی زیادی دارید و این مساله کمک می کند تا با شریک عاطفی خود لحظه خاطره انگیزی خلق کنید. این را به یاد داشته باشید که همه لحظه ها، فرصتی برای پیشرفت هستند. پس از ثانیه های زندگی استفاده کنید.

 فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش***بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

از بس که دست می گزم و آه می کشم***آتش زدم چو گل به تن لخت لخت خویش

تعبیر: هیچکدام از راه هایی را که انتخاب کرده ای به هدف نرسیده است. باز هم تلاش کن بالاخره روزگار روی خوش خود را به تو نشان می دهد و دلت شاد می شود. زندگی را هر طور که بگیری می گذرد ولی یادت باشد با کسانی که به عهد خود پای بند نیستند پیمان نبند. رسیدن به مقصود برای تو دور نیست و مقامت نیز بالا می رود

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

امروز با وجود اینکه هفته جدیدی شروع شده است هنوز در حال و هوای آخر هفته هستید و دلتان می خواهد از یک مهمانی به مهمانی دیگر بروید و تفریح کنید و لذت ببرید. اما بهتر است امروز روی کارتان تمرکز کنید. با کمی تلاش از آنچه که فکرش را می کنید هم بهتر عمل خواهید کرد، به شرط آنکه خودتان را دست کم نگیرید. ممکن است وظایف شما در محل کارتان به صورت ناگهانی تغییر کنند، خودتان را با شرایط وفق بدهید و کنترل اوضاع را به دست بگیرید. بهتر است با حرف زدن بدون فکر به رابطه عاطفی خود آسیب وارد نکنید. قبل از قضاوت و یا اظهار نظر، حرفتان را در دهانتان خوب بچرخانید، حرفی که از دهان خارج شد را نمی توان پس گرفت، اگر لازم است سکوت کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

به کوی میکده یا رب سحر چه مشغله بود***که جوش شاهد و ساقی و شمع و مشعله بود

حدیث عشق که از حرف و صوت مستغنیست***به ناله دف و نی در خروش و ولوله بود

تعبیر: خودت را با دیگری مقایسه نکن و گله از بخت خود نداشته باش. تمام مشغله و کارهای درهم تو سر و سامان پیدا می کند، مانعی پیش پای تو است که با فکر و تدبیر خودت برداشته می شود. درد تو درمان پذیر است، کمی حوصله داشته باش.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

شما امروز حس تازه ای درباره اهدافتان دارید اما آن به جای اینکه یک ایده محسوس و معقول باشد مبتنی بر احساسات غیر شفاف است. شما می دانید که چه چیزی به نظر خوب می رسد با این حال مطمئن نیستید که چگونه می توانید رویاهای خود را عملی کنید.خوشبختانه نیازی نیست که با فشار و اجبار رویا و تصورات خود را محقق سازید. از شادی های موجود لذت ببرید و اجازه دهید آنها شما را به هر کجا میخواهند ببرند. اکنون این کافی است؛ شما همیشه می توانید یک برنامه واقعی بسازید که دیدگاه های شما را منعکس کند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

صبح است و ژاله می چکد از ابر بهمنی***برگ صبوح ساز و بده جام یک منی

در بحر مایی و منی افتاده ام بیار***می تا خلاص بخشدم از مایی و منی

تعبیر: دچار کبر و غرور شده اید سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دور کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغتاتن می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست است که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

فال روز متولدین آبان:

درست است که امروز تعطیل است، اما ذهنتان آمادگی بسیار خوبی برای برنامه ریزی کاری دارد و در صورت تفکر جدی، برنامه هایی که امروز بچینید به رسیدن شما به هدف های مورد نظرتان و موفقیت کمک خواهند کرد. اگر می خواهید در کنار کار تفریح هم بکنید می توانید با شریکتان در کافی شاپ یا رستوران مورد علاقه تان قرار گذاشته و صحبت کنید. امروز نسبت به موضوعی که مدتی است بین شما و عشقتان امواج منفی ایجاد کرده است ذهن بازتری خواهید داشت. انسان جایزالخطاست، حالا که به اشتباه خود پی برده اید در مورد آن با طرف مقابلتان حرف بزنید و در صورت لزوم عذرخواهی کنید. مجردها بهتر است منطقی باشند و به انتظار فرد کاملی که در رویاهایشان هست ننشینند، این فقط فرصت های فعلی را از آنها خواهد گرفت.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد***یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد

از لعل تو گر یابم انگشتری زنهار***صد ملک سلیمانم در زیر نگین باشد

تعبیر: تا زمانی که غمگین و ناراحت باشی، نی توانی تصمیم درست بگیری. با طعنه ی حسودان میدان را خالی نکن به روی خودت نیاور و خودت را مترل کن. از خداوند کمک بخواه. فعلا” اوضاع همین است باید بسازی ولی دست بدخواهان رو می شود و تو دوباره نامت بر سر زبان ها افتد و روزگارت از گذشته بهتر می شود.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده اند و بنابراین شما نمی توانید در محل کار به راحتی حواستان را روی کارتان تمرکز کنید. عجیب است که اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها کشیده شده و حتی پیدا کردن راه درست برای شما سخت می شود. سعی نکنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل کار عذاب بدهید، بلکه در عوض امروز را دست از کار کردن شسته و به تفریح کردن بپردازید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند***چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس***توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند

تعبیر: مشکلی داری به جای اینکه آن را حل کنی کاری می کنی که اوضاع بدتر شود. با دغل بازی و دروغ کاری از پیش نمی بری. عقلت را به کار نمی اندازی. به عبادت بپرداز و کمی فکر کن تا دلت قوی شود. تو حسن های زیادی داری که پنهان مانده اند ذات تو خوب است ولی ظاهرا” خود را بد نشان می دهی.

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

تصورات درونی شما اکنون بسیار قوی شده اند، اما آنها از تفسیر شدن سر باز می زنند. و این موضوع می تواند فاصله عمیقی بین شما و آن کس که دوست دارید ایجاد کند. به جای اینکه خودتان را ناامید کنید، از نعمت های زود گذری که به دستتان رسیده قبل از اینکه تمام شود استفاده کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم***هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم

شکر خدا که هر چه طلب کردم از خدا***بر منتهای همت خود کامران شدم

تعبیر: هر چه داری از دسترنج خودت می باشد. گاهی فک می کنی بسیار خسته و ناتوان شده ای اما وقتی که می بینی خدا با توست همه چیز را فراموش می کنی هر چه که سرنوشت برایت رقم زده همان می شود. در زندگی به آنچه که آرزو کنی می رسی. فقط مواظب فتنه ی دیگران باش، منتظر خبر خوش باش.

 

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم***خاک می بوسم و عذر قدمش می خواهم

من نه آنم که ز جور تو بنالم حاشا***بنده معتقد و چاکر دولتخواهم

تعبیر: بسیار انسان با گذشتی هستید هر چند که به شما جفا کرده اند و ستم روا داشته اند اما باز هم به همه چیز پایبند و معتقد هستید. خوبی ها و حسن های شما زبانزد مردم است. به مال و ثروت زیادی می رسید ولی باز هم از یاد خدا غافل نمی شوید و به خاطر ذره ذره ی چیزهایی که خدا به شما داده شاکر هستید.

 

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 7 بهمن 94

فال روز متولدین اسفند:

شما امروز حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت ها امری غیر ممکن است، اما بهتان توصیه می کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه های تاتاریست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

مطالب مرتبط

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان