جزیئات فاجعه تلخ 66 زن در عروسی زنجان

مجموعه : اخبار حوادث
جزیئات فاجعه تلخ 66 زن در عروسی زنجان

اتفاق تلخی که برای 66 زن در یک مجلسی عروسی در زنجان اتفاق افتاد …

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان، از مسمومیت 66 زن در یک مراسم عروسی خبر داده است و گفته است: رعایت نکردن اصول ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز خطر گازگرفتگی را به‌دنبال دارد و باید به این نکته به شدت توجه شود. سرهنگ «ایرج خانی‌پور» گفت: به‌دنبال کسب خبری مبنی بر گازگرفتگی 66 خانم در یک مراسم عروسی در شهر زنجان، مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 

وی افزوده است: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد 66 نفر از مهمانان عروسی دچار گازگرفتگی شده‌اند که 43 نفر آنان به بیمارستان امام حسین(ع)، هفت نفر به بیمارستان ولی‌عصر(عج)، پنج نفر به درمانگاه شهدای گمنام و 11 نفر به بیمارستان موسوی منتقل شده‌اند.

 

به گزارش نازوب این مقام انتظامی با اشاره به این‌که حال عمومی همه مصدومان رضایت‌بخش می باشد، خاطرنشان کرده است: هنگام استفاده از شیرآلات گاز خانگی خود، از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کرده و برای جلوگیری از گازگرفتگی از تهویه و یا باز گذاشتن پنجره برای ورود هوا به داخل منزل استفاده کنند تا شاهد این‌گونه حوادث ناگوار نباشیم.

 

خانی‌پور ادامه داد: از قرار دادن لوله‌های تبدیل که باعث کاهش قطر لوله بخاری می‌شود، جداً خودداری کرده و قطر لوله بخاری نباید کوچک‌تر از قطر لوله خروجی دستگاه گازسوز باشد و تحت هرشرایطی عمل تهویه هوا را تسهیل کنید و هرگز دریچه‌های کولر را نپوشانید.

 

وی گفت: از نصب هرگونه وسیله گازسوز در حمام، رخت‌کن، سرویس‌های بهداشتی و محوطه سونا، استخر و جکوزی جداً خودداری و همواره محل اتصال دودکش به‌وسایل گازسوز و محل اتصال دودکش به دیوار را بازرسی و از محکم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.خانی‌پور خاطرنشان کرد: لوله دودکش باید به‌طور کامل به خارج از خانه و در هوای آزاد هدایت شود تا دود حاصل از احتراق وسیله گازسوز را به کلی از محل دور کرده، بنابراین در این زمینه دقت و تدابیر لازم را بیندیشید و از گذاشتن لوله بخاری در ظرف آب جداً خودداری کنید.

 

مطالب مرتبط

 

تلخ ترین حادثه امروز در استان گلستان

مرگ تلخ پسر بچه رامسر در حین بازی فوتبال

سرنوشت تلخ دختر جوان و مرگ او در کانال آب!

تلخ ترین اتفاقات سال 93 به روایت تصویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان