ramazan
ramazan

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

باهفتا آسمون پر از گل یاس و میخک
باصد تا دریا پر از عشق و اشتیاق و پولک
یه قلب عاشق بایه احساس بی قرار و کوچک
فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک

 

 

فال روز متولدین فروردین:

درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش بینی شما می تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.امروز همین طور بی دلیل بسیار حساس شده اید. اما نکته ی مهم این است که نباید به چیزهای منفی فکر کنید، زیرا وضعیت کنونی آن قدرها هم که به نظر می رسد بد نیست. از همه مهم تر این که صادق باشید، هر گونه دور زدن حقیقت نتیجه ی معکوس خواهد داشت. می توانید احساس تان را با دوستی که مورد اعتماد شماست در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که که رویاهای تان را از واقعیت ها جدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم***محتسب داند که من این کارها کمتر کنم

من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها***توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم

تعبیر: سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف نمائید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه ی کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

در حال حاضر به شما توصیه می شود که مرخصی نگیرید و به مسافرت هم نروید، به ویژه اگر وظایفی دارید که نا تمام مانده اند، چرا که این کار تنها مشکلات شما را دوچندان خواهد کرد و انرژی منفی ناشی از نگرانی وظایف رها شده نیز نخواهد گذاشت از تعطیلات خود لذت ببرید. بهتر است فعلا تا جایی که می توانید تلاش کرده و کارهای نیمه تمامتان را به پایان برسانید و بعد از آن به برنامه ریزی برای تعطیلات بپردازید. به این صورت ذهنتان نیز آرامش بیشتری خواهد داشت. انگیزه و هیجانی که به آن معروف هستید به شما بازگشته و دیگر به آنچه دیگران فکر می کنند و ظاهر قضایا اهمیت نمی دهید و بر آنچه فکر می کنید درست است متمرکز شده اید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

فال روز متولدین خرداد:

امروز در مسایل شراکتی دچار شک و تردید می شوید. تضاد و عدم تفاهم در طالع شما نوشته شده است. بنابراین، هیچ جلسه، همفکری یا توافقی با فرد مورد علاقه یا شریک کاری خود نداشته باشید. ممکن است شما کارهای ارزشمندی زیادی انجام داده شده باشید اما زیاد مورد توجه و قدردانی قرار نگرفته باشند. این مساله کمی ناراحتتان می کند. اگر از کسی ناراحت یا عصبانی هستید، حتما اول آن را اول بنویسید و بخوانید تا به این ترتیب حس های عصبی خود را کنترل کنید و از بین ببرید. حس های حسادت را نیز امروز کنار بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

نماز شام غریبان چو گریه آغازم***به مویه های غریبانه قصه پردازم

به یاد یار و دیار آن چنان بگریم زار***که از جهان ره و رسم سفر براندازم

تعبیر: با گریه و زاری کردن و تنهایی دست به کار شدن کاری از پیش نخواهی برد. خداوند کمکت می کند به عقل پیران اعتماد کن. خودت نیز همتی کن تا هرچه زودتر به نیتت برسی به هر کس خوبی کردی نتیجه ی بد دیدی. به خدا توکل کن صبح امید نزدیک است.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می کنید و از طرف دیگر فعالیت هایی را که انجام می دهید سعی می کنید با با کمی نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای که با سلسله زلف دراز آمده ای***فرصتت باد که دیوانه نواز آمده ای

ساعتی ناز مفرما و بگردان عادت***چون به پرسیدن ارباب نیاز آمده ای

تعبیر:  آفرین بر شما که هر کاری را حتی نیت کردن در دل را از بهر ثواب انجام می دهید و هیچ لذتی را بالاتر از خواندن نماز نمی دانید. بسیار صبور هستید و با همه کس کنار می ْئید. نیازتان را جز خدا به احدی نگفته اید. رازتان را هم به کسی نگوئید که هدف نزدیک و مرادتان در راه است.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

امروز روز بسیار خوبی است برای این که به بدن خودتان رسیدگی کنید. با گفتن اینکه کمر دردتان و یا درد زانویتان به زودی خوب می شود خودتان را گول نزنید. تلفن را بردارید و از دکترتان وقتی برای ملاقات بگیرید. اگر یک روز برای خودتان وقت بگذارید به جایی بر نمی خورد. امروز در انتخاب هایتان دچار مشکل خواهید شد. از طرفی دلتان می خواهد همه چیز صحیح و عادلانه باشد، از طرفی دیگر نیز جاه طلبی شما باعث می شود تمایل داشته باشید خودتان را در اولویت قرار دهید. اما حتی اگر این کار را می کنید سعی کنید با مهربانی همراه باشد. چنانچه کسی را دوست دارید امروز فرصت مناسبی است که تصمیمات جدی در مورد رابطه خود بگیرید و تکلیف خودتان را معلوم کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم***تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود***مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

تعبیر: برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج

دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

امروز ممکن است مسئولیتی به عهده تان گذاشته شود که به نظرتان مانند خالی کردن آب دریا با قاشق بیاید، اما با کمک گرفتن از دیگران نه تنها خواهید توانست آن را به انجام برسانید، بلکه نتایجی فوق العاده نیز به دست خواهید آورد. از لحاظ جسمی خودتان را سرشار از قدرت و توانایی و قادر به جابجا کردن کوهها احساس می کنید. کتانی هایتان را بپوشید و به تمرین بروید. ممکن است عشق زیادی که به همسرتان دارید باعث شده باشد زیادی به او بچسبید و او را تحت فشار قرار بدهید. این جمله را یادتان باشد: اگر کسی را دوست دارید او را رها کنید، اگر بازگشت یعنی مال شما بوده است وگرنه هیچ گاه مال شما نبوده است.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

بیا و کشتی ما در شط شراب انداز***خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز

مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی***که گفته اند نکویی کن و در آب انداز

تعبیر: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

فال روز متولدین آبان:

اگر امروز شخصی با یک ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کنید، با دید منفی ذهنتان را کاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال کردن فکرهای جدید تلف کنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل که اخیراً درگیر یک نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فکر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

جوزا سحر نهاد حمایل برابرم***یعنی غلام شاهم و سوگند می خورم

ساقی بیا که از مدد بخت کارساز***کامی که خواستم ز خدا شد میسرم

تعبیر: بخت و اقبال با تو همراه است و روزگار روی خوش را به تو نشان می دهد. خداوند را سپاسگزار باش تا نعمات خود را از تو دریغ نکند. به عهد و پیمان خود پایبند و وفادار باش تا حق دوستی را به جای آورده باشی.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

مأموریت امروز شما این است که به اوضاع سلامت خود از همه لحاظ رسیدگی کنید. در نظر داشته باشید که حفظ سلامت شما باعث می شود راحتتر بتوانید استرس را در خود کنترل کنید و در نتیجه در زمینه کاری مؤثرتر عمل کنید. امروز فرصت مناسبی است برای اینکه بالاخره ورزش را شروع کرده و در جهت رسیدن به تناسب اندام تلاش کنید. فرد جدید و جالبی، شاید از شهر یا کشوری دور، امروز وارد زندگی شما خواهد شد که می توانید ساعت ها با او صحبت کنید و ازین مصاحبت لذت ببرید. به زندگی خصوصیتان نیز توجه کنید و شریک زندگیتان را از عشقی که به او دارید مطمئن کنید. یک شام خوشمزه بپزید و از زمانی که همراه با همسرتان می گذرانید لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث

تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

امروز در ارتباط عاطفی خود باید آهسته و پیوسته قدم بردارید. اول با خودتان صادق باشید و بدانید دقیقا چه می خواهید و انتظارتان از طرف مقابل چیست، سپس در مورد آنها با او حرف بزنید. شاید ارتباط برقرار کردن برایتان دشوار باشد اما باید تمرکز و آرامش خود را حفظ کنید. هنگامی که دچار تردید می شوید، ساکت باشید زیرا ممکن است حرفی بزنید که چندان خوشایند نباشد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه های تو بست

مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست

تعبیر: به مراد دل خود می رسی و این از برای دعاهای سحریت می باشد. فکر نکن همه کارها را تنها انجام داده ای بلکه بقیه نیز سبب ساز بوده اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب ساز باش.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز یکی از دوستان یا آشنایانتان از راه دور با شما تماس گرفته و به شما می گوید که قرار است به دیدنتان بیاید. این موضوع اکنون برای شما زیاد راحت نخواهد بود و شاید بد نباشد بهانه ای بتراشید، البته این کاملا به میزان اهمیتی که این فرد برای شما دارد بستگی خواهد داشت. چنانچه کاری که دلتان می خواسته انجام شود اتفاق نیفتاد به این قضیه اصلا با دید منفی نگاه نکنید. طی چند روز آینده خواهید دید که این موضوع به نفع شما بوده است. امروز اطلاعاتی به دست خواهید آورد که بعدها خیلی به کارتان خواهند آمد. به غیبت ها توجه نکنید، اما بحث های اقتصادی را به دقت دنبال کنید. عشقتان فکر می کند که این روزها زیاد به او اهمیت نمی دهید، به او نشان دهید که اشتباه فکر می کند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش***به هر شکسته که پیوست تازه شد جانش

کجاست همنفسی تا به شرح عرضه دهم***که دل چه می کشد از روزگار هجرانش

تعبیر: به دنبال دوستی می گردید که بتوانید درد دل خودتان را به او بگویید. با خجالت و گوشه نشینی آینده ی خوبی نخواهید داشت. بهانه و عذرها را کنار بگذارید تا دلتان زنده و جوان شود. شما به نیتتان می رسید زیرا نشانه هایی از آن به نظرتان رسیده است.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 13 بهمن 94

فال روز متولدین اسفند:

به خانه خود یک نگاه دقیق بیندازید. اگر محل زندگیتان با آنچه واقعا شایسته آن هستید همخوانی ندارد، آن را تغییر دهید. یا دست کم در دکوراسیون خانه خود تغییر ایجاد کنید. اگر بودجه ندارید، با همان وسایل حاضر تغییراتی در ظاهر خانه ایجاد کنید تا بیشتر به شخصیت شما شباهت داشته باشد. امروز حس های هنری و خلاقیت زیادی دارد و این امر در این کار بسیار به شما کمک خواهد کرد. در مسایل ارتباطی و عاطفی هم روز خوبی در پیش دارید. از آنجا که روحیه تان خوب است، دیگران از معاشرت با شما لذت خواهند برد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود***سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است***بر همانیم که بودیم و همان خواهد بود

تعبیر: فکر می کنید وضعیت شما تغییر ناپذیر است و این مسئله باعث دل سردیتان شده است. از یکنواختی خسته شده اید . می ترسید که آینده را نتوانید بسازید. ناامید نباشید این کار به دست خودتان حل می شود. همت کنید و زندگیتان را بسازید.

 

مطالب مرتبط

طالع بینی کامل سال میمون سال 1395


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان