ramazan
ramazan

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

عکس هایی از جدیدترین طراحی و ایده های جالب مدل تختخواب اتاق کودک

 

 

برای طراحی تخت خواب کودکان می توان ایده های جالب و خلاقانه ای را یافت این ایده ها بر گرفته از داستان ها و سلیقه و علایق کودک است. یک تخت خواب به کودک این فرصت را می دهد که به رویا پردازی در دنیای کودکانه خود بپردازد. توجه به محیطی که کودک بیشترین زمان خود را در آن سپری می کند در رشد و شکوفایی کودک موثر است. کودکان با طراحی های از این دست که در پایین به چند نمونه از آن اشاره شده است می توانند به تجربیات خود بیافزایند و از دنیای کودکی خود لذت ببرند.

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب کودک با طرح کشتی

در این طراحی بسیار زیبا و چشم گیر از ایده ای بسیار جذاب استفاده شده است. طراح در دکوراسیون این اتاق خواب از کشتی برای طراحی تخت خواب الهام گرفته است. در این طراحی برای محیط خواب کودک به نکات ظریفی در طراحی تخت خواب و دیگر عناصر اتاق خواب توجه شده است.

 

 برای هر کودکی قرار گیری در این اتاق خواب و بازی در آن می تواند هیجان آور باشد. رنگی که برای دیوار اتاق خواب در نظر گرفته شده است نیز متناسب با طرح تخت خواب کودک می باشد.

 

در طراحی دکوراسیون این اتاق خواب به شکلی فوق العاده و منحصر به فرد یک ایده ی جذاب برای تخت خواب در نظر گرفته شده است. این تخت مانند یک مخفی گاه دنج و یا همچون یک غار طراحی شده است و کودک می تواند در دنیای کودکی خود به کنکاش و رویا بافی بپردازد.

 

 قرار گیری در این اتاق خواب و بازی در آن برای کودک رمز آمیز و سرشار از هیجان است. این اتاق در عین سادگی بسیار خاص و زیبا طراحی شده است. توجه به دوران کودکی و مراحل رشد و پرورش کودک از مسائل مهمی است که والدین باید به آن توجه نشان دهند.

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

 

تخت خواب اتاق کودک

در این طراحی برای تخت خواب اتاق کودک از ایده ی فوتبالی بهره گرفته شده است. اما همان طور که می بینید توجه به سلایق کودک از وظایف والدین در ایجاد محیطی مناسب برای کودک است تا بتوان با کمک ایده های از این دست به شکلی ملموس به روحیات کودکی فرزند خود توجه نشان بدهند و به کودک این فرصت داده شود تا در این طراحی شریک شود و از ایده اجرا شده برای اتاق خود لذت ببرد.

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک با طرح توپ فوتبال

در این اتاق خواب برای تخت خواب کودک از ایده ی کامیون استفاده شده است که بسیار منحصر به فرد و خاص است. این طراحی بسایر خلاقانه انجام شده است.

 

 کودک با قرار گیری در این اتاق خواب سرگرم می شود و از محیط لذت می برد و ساعت های متمادی را می تواند بدون احساس خستگی و کسالت در این محیط سپری نماید. به کلیه عناصر نیز به میزان کافی دقت شده است . در طراحی پنجره نیز یک ایده خاص و زیبا صورت گرفته است.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک با طرح کامیون

در این طرح که برای اتاق خواب کودک انجام گرفته شده است تخت خواب به گونه ای اجرا شده است که کودک تصور می کند در منطقه جنگی است. محیط خواب به شکلی منحصر به فرد سبب استتار تخت خواب شده است.

 

حتی برای طراحی پرده اتاق خواب نیز از طرح های ارتشی الهام گرفته شده است. این طراحی کودک را به هیجان می آورد و برای کودک تجربه خاص از اتاق خواب خواهد بود که از آن لذت می برد.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک ارتشی

در طراحی این تخت خواب برای دکوراسیون اتاق کودک از ماشین مسابقه الهام گرفته شده است. این طراحی به وفور مورد استقبال کودکان قرار گرفته است. جذابیت این تخت خواب به کودک این امکان را می دهد که زمان زیادی را صرف بازی در اتاق خواب نماید

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

 

 

تخت خواب اتاق کودک با طرح ماشین مسابقه

در طراحی تخت خواب این اتاق کودک نیز از ایده ی ماشین استفاده شده است که برای هر کودکی دارای جذابیت است. در کنار این تخت نیز دیوار پوشی طراحی شده است که مناسب با طراحی تخت خواب کودک است.

 

سعی شده است از شلوغی بیشتر اتاق برای جلوگیری از کلافگی کودک پرهیز شود تا محیطی متعادل و زیبا ایجاد گردد. طراحی کف پوش به شکل چرخ ماشین نیز قابل توجه است.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک با طرح ماشین

در طراحی این اتاق خواب برای کودک از داستان مرد عنکبوتی الهام گرفته شده است که از داستان هایی است که کودکان بسیاری با آن ارتباط بر قرار کرده اند. از این رو استفاده از این ایده برای تخت خواب و دیگر عناصر موجود در دکوراسیون اتاق کودک بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است.

 

 کودک با این طراحی می تواند خود را به جای نقش اصلی و قهرمان این داستان قرار بدهد و به خیال بافی بپردازند. این گونه طرح ها الگوهای جالبی برای اتاق خواب کودک هستند.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک با طرح مرد عنکبوتی

طراحی دکوراسیون این اتاق خواب بر اساس ایده ی محل کار انجام گرفته شده است. همان طور که قبلا نیز اشاره شد این طرح ها برای تخت خواب می تواند از سلیقه فردی کودک ایجاد شود. کودک خود دارای ایده های جالبی برای اتاق خواب و محل خواب خود است و از این رو استفاده از ایده های کودک برای ایجاد حس اعتماد به نفس و در شکوفایی خلاقیت کودک موثر خواهد بود.

 

 در این ایده نیز برای تخت خواب از محیط کار بهره گرفته شده است. این ایده کودک را برای قرار گیری در این محیط و ارتباط با آن آماده می کند.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک

در این طراحی که برای تخت خواب در اتاق کودک صورت گرفته است از ایده ی بسیار زیبا برای طراحی استفاده شده است. در این ایده برای تاثیر بیشتر تخت خواب نوزاد که به شکل یک خانه ی روستایی اجرا شده است از طراحی دیواری بسیار زیبایی با ایده ی مزرعه استفاده شده که این اتاق خواب را بسیار خاص و چشم گیر کرده است.

 

این اتاق برای نوزاد و ولادین وی هنگامی که در این محیط قرار می گیرند جذاب و بسیار دلنشین است. آن چه مهم است این است که بر اساس تحقیقات انجام گرفته شده محققان معتقدند که نوزاد توانایی درک محیط پیرامون خود را دارد و از این رو توجه به محیط زیست نوزاد و کودک و ایجاد اتاق خوابی مناسب و زیبا با در نظر گرفتن این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک با طرح خانه روستایی

در این اتاق خواب از ایده ی بسیار خلاقانه ای برای تخت خواب کودک استفاده شده است که برای کودک جالب و مهیج است. تخت خواب الهام گرفته شده از یک وانت فورد که بر پایه ی علایق کودک طراحی شده است. طراحی تخت خواب کودک با الهام از علایق و سلیقه ی کودک بسیار جذاب و خیره کننده به چشم می آیند و محیط را برای کودک سرگرم کننده و مطبوع می کنند.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک با طرح وانت

طراحی دیگری که برای تخت خواب کودکان صورت پذیرفته است و بر گرفته از شکل عمارت می باشد و با آن چه که در طراحی های دیگر صورت پذیرفته متفاوت است. برای طراحی این تخت خواب از ایده ای زیبا و خاص استفاده شده است که برای کودکان هیجان آور است.

 

 رنگ های استفاده در آن نیز بسیار مناسب برای دکوراسیون اتاق کودک می باشند. رنگ نارنجی نماد اعتماد و شادی و انرژی است و رنگ آبی نیز به کودک حس آرامش را القا می کند. این طرح به نظر می آید با الهام از تاج محل صورت گرفته باشد.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک با طرح عمارت

در طراحی تخت خواب کودک برای این اتاق خواب از قایق الهام گرفته شده است که بسیار زیبا نیز اجرا شده است. طراحی صورت گرفته برای دیوار اتاق خواب، کودک را در تجسم محیط ساحل و دریا یاری می دهد و رنگ و طرح اتاق خواب در کودک ایجاد حس آرامش و امنیت را به وجود می آورد. این طراحی بسیار چشم گیر با کمک طراح دیواری آن بسیار زیبا و خاص ایجاد شده است.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک با طرح قایق

طرحی که برای تخت خواب این اتاق خواب کودکانه در نظر گرفته شده است، طرفداران بسیاری را در بین کودکان و به خصوص پسران دارد. تخت خوابی که به شکل ماشین طراحی می شود برای کودکان بسیار جذاب است.

 

همان طور که قبلا نیز گفته شد رنگ قرمز برای اتاق خواب کودک مناسب است و انرژی زیادی به کودک منتقل می کند. در قسمت بالای تخت خواب نیز یک اتاق بازی ایجاد شده است و برای زمانی که کودک به بازی می پردازد مهیج و سرگرم کننده است.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک با طرح اتومبیل رالی

در طراحی این تخت خواب از خانه الهام گرفته شده است. اجرا این دکوراسیون بسیار زیبا صورت پذیرفته و سعی شده است که به کلیه ظریف کاری ها و عناصر به دقت توجه شود. این طرح برای تخت خواب به کودک این حس امنیت را انتقال می دهد که یک فضای خصوصی و یا یک محیط همچون خانه در اختیار دارد.

 

 کودک قادر است با این طرح ارتباط بر قرار کند و از آن بودن در این اتاق و تخت خواب لذت ببرد. در بالای تخت نیز فضایی ایجاد شده است که کودک به بازی بپردازد و یا زمانی را در یک گوشه دنج و آرام سپری کند.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک با طرح خانه

در این دو طرح برای تخت خواب اتاق کودک از دو ایده که قبلا به آن ها اشاره شد استفاده گردیده است . تخت خوابی به شکل کشتی و یا خانه که برای هر کودکی جذاب است . در طرح تخت خواب به شکل خانه نیز در بالای آن فضایی برای بازی کودک فراهم شده است تا سرگرم شود و از محیطی که برایش ایجاد شده است لذت ببرد.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک

در این طراحی نیز ایده ای بسیار جالب برای تخت خواب کودک در نظر گرفته شده است تا کودک در این اتاق خواب به راحتی از طبقه بالا تخت به پایین بیایید. سرسره ایجاد شده برای بازی کودک نیز ایجاد است. به دلیل کوچکی فضایی که کودک در اختیار دارد این موضوع به خوبی اجرا شده است . فضای پایین این تخت نیز فضایی برای بازی کودک و انجام فعالیت هایی که کودک به آن علاقه دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک با طراحی خلاقانه

در طراحی این اتاق کودک، تخت خواب به شکلی زیبا ایجاد شده است و سعی شده است تمامی عناصر برای کودکان به یک شکل وجود داشته باشد. این امکان به هر یک از کودکان داده شده است که هر کدام اتاق خواب خود را به سلیقه و بر اساس علایق خود طراحی نمایند و از بودن در این محیط لذت ببرند و حتی می توان به چشم یک محیط بازی کوچک نیز به آن نگاه کرد که کودکان در آن به بازی مشغول می شوند و در آن لذت می برند.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب دو طبقه اتاق کودک

در این اتاق خواب نیز یک ایده ی دخترانه بسیار زیبا برای اتاق کودک در نظرگرفته شده است. الهام از کاسکه برای تخت خواب این اتاق خواب بسیار خلاقانه و جذاب است.

 

این طراحی خیره کننده برای تخت خواب برای کودک محیطی رویایی را فراهم می کند تا در آرامش به استراحت بپردازد و این تخت متناسب با دیگر عناصر طراحی شده در اتاق خواب است.

 

 طراحی این اتاق خواب به کودک این حس را منتقل می کند که پرنسس است که در یک قصر شگفت انگیز زندگی می کند. نقطه ی عطف این طراحی تخت خوابی است که در اتاق اجرا شده است.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب دخترانه اتاق کودک با طرح کالسکه

در دکوراسیون این اتاق کودک از طراحی بی نظیری برای تخت خواب ها استفاده شده است. برای تخت خواب ها از ایده کشتی بهره گرفته شده است که برای هر کودک جالب است. این طراحی زیبا و تحسین بر انگیز است.

 

این اتاق خواب برای ۲ تخت خواب طراحی شده است و برای طبقات بالا این امکان ایجاد شده است که محلی برای بازی کودکان فراهم شده است در بالای این مکان کودک می تواند در محلی دنج سرگرم می شود و از محیط اتاق لذت می برد.

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون تختخواب اتاق کودک

تخت خواب اتاق کودک با طرح کشتی

 

مطالب مرتبط

 

دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه ها (تصاویر)

مدل های جدید تختخواب های کودکان (دکوراسیون)

دکوراسیون خلاقانه از مبلمان و تختخواب

بهترین ایده ها برای چیدمان اتاق های کوچک (تصاویر)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان