فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

فال روز متولدین فروردین:

ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ما بی غمان مست دل از دست داده ایم***همراز عشق و همنفس جام باده ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند***تا کار خود ز ابروی جانان گشاده ایم

تعبیر: دل به دریا زده اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به حاجات خودتان برسید.

 

فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می کنید؛ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

حال خونین دلان که گوید باز***و از فلک خون خم که جوید باز

شرمش از چشم می پرستان باد***نرگس مست اگر بروید باز

تعبیر: شما جواب بدی را با خوبی بدهید تا دیگران ار رفتار خودشان شرمنده شوند. ناراحت و غمگین نباشید و به خداوند توکل کنید. خودتان یاعلی بگویید و مطمئن باشید موفق می شوید. انشاالله به زیارت کعبه ی مکرمه مشرف می شوید.

فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

فال روز متولدین خرداد:

شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای خونبهای نافه چین خاک راه تو***خورشید سایه پرور طرف کلاه تو

نرگس کرشمه می برد از حد برون خرام***ای من فدای شیوه چشم سیاه تو

تعبیر: از سر جنگ بذ خواسته اید و با خوبی ها می جنگید. از راه خویش برگردید. شما مرد جنگ و خونریزی نیستید. درونتان مملو از آرامش .و آشتی است و همه از شما تقلید می کنند. در حسرت چیزی هستید می خواهید دوباره همه را به دور هم جمع کنید. رسیدن به مقصود در یک قدمی شماست کمی صبر کنید.

فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

نقش وکیل مدافع همه را بازی کردن می تواند آغازگر یک بحث سالم باشد، اما امروز این کار به شما اصلا توصیه نمی شود. اگر دلتان می خواهد برای تنوع کمی بحث و گفتگو داشته باشید یادتان باشد که همه امروز کمی داخلاق هستند، مواظب باشید حرف اشتباهی نزده و مورد خشم کسی قرار نگیرید. اگر موضوعی ضروری برای بحث وجود ندارد بهتر است امروز از بحث های داغ دوری کنید. چنانچه خیلی هیجان لازم دارید یک فیلم اکشن ببینید. از امروز تا مرداد ماه اوضاع مالیتان روبراه خواهد بود، بد نیست کمی خرج خودتان و عشقتان بکنید. این هفته رسیدگی به خودتان و عزیزانتان را باید در اولویت قرار دهید. به یاد داشته باشید که زمانی که سخاوتمند باشید عشق به سوی شما آغوش خواهد گشود.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

کرشمه ای کن و بازار ساحری بشکن***به غمزه رونق و ناموس سامری بشکن

به باد ده سر و دستار عالمی یعنی***کلاه گوشه به آیین سروری بشکن

تعبیر:  کارهایتان به لطف خدا رونق می گیرد به شرط اینکه آئین راستی را پیشه کنید. شما در عمل خوب و بیغش از همه پیشی می گیرید و پاداش خودتان را از حوریان و پریان بهشتی می گیرید. صید خودتان را به دست می آورید و درهای ناامیدی را یکی پس از دیگری می شکنید. قدر یار خودتان را بدانید که در این راه کمک بسار به شما کرده است.

فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

شما باید انتخابی را انجام دهید اما در این انتخاب مردد هستید و نمی دانید که کدام انتخاب از سایر انتخاب ها متمایز است، کمی صبر داشته باشید راه حل و انتخاب درست به زودی نمایان خواهد شد . هیجانات و روحیات فعال شما به تازگی فروکش کرده است، به دلیل کارهای زیاد از خود غافل شده اید، اما به این قسمت از احساسات و فکر خود بیش تر اهمیت بدهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

در سرای مغان رفته بود و آب زده***نشسته پیر و صلایی به شیخ و شاب زده

سبوکشان همه در بندگیش بسته کمر***ولی ز ترک کله چتر بر سحاب زده

تعبیر: خانه شما به زودی مجلس بزم و عروسی خواهد شد و همه به شوق این وصال کمر همت بسته اند. وصلت فرخنده ای است. مواظب عده ی باشید که می خواهند همه چیز را خراب کنند. از چیز نترسید دولت بخت با شماست و دعاهایتان مستجاب شده با کمی عقل و خرد همه کارهایتان نیز رو به راه می شود.

فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است که مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

چرا نه در پی عزم دیار خود باشم***چرا نه خاک سر کوی یار خود باشم

غم غریبی و غربت چو بر نمی تابم***به شهر خود روم و شهریار خود باشم

تعبیر: از دست غریبی و بی کسی گله و شکایت نداشته باش این تصمیمی است که خودت گرفته ای. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است از راهی که رفته ای برگرد. حادثه ای در پیش است که شما را از بی سامانی نجات می دهد. راه راست را پیشه ی خود کن. خداوند باز هم به تو لطف کرده است

فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

درحالیکه ذهن شما پر از ایده های خلاقانه و تصورات خیالی می شود و آنها به اندازه ونوس که در خانه پنجم شما همتراز با اورنوس، ستاره بخت شما، قرار دارد مطبوع هستند، امروز می تواند روزی کاملاً هیجان انگیز باشد. اگر شما به استراحت نیاز دارید، فکرتان را با دیدن فیلمی تخیلی یا خواندن کتاب کلاسیکی عشقی تغذیه کنید. به یاد داشته باشید به حقیقت پیوستن رویاهایتان بسیار رضایت بخش خواهد بود.نسیم ملایمی در زندگی تان وزیدن گرفته است، اما باید دریچه ی قلب تان را باز کنید تا بتوانید وزش نسیم را حس کنید. امروز ممکن است هر چیزی به نظرتان جالب و مفرح باشد، پس حواس تان را جمع کنید تا در موضوعات احساسی عجولانه تصمیم نگیرید. تصمیم گرفته اید که امروز خودتان را وارد موضوعات پیچیده نکنید، اما می توانید صدای امواج متلاطم را در دوردست بشنوید. به جای این که نگران فردا باشید بهتر است از امروزتان لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

گر دست رسد در سر زلفین تو بازم***چون گوی چه سرها که به چوگان تو بازم

زلف تو مرا عمر دراز است ولی نیست***در دست سر مویی از آن عمر درازم

تعبیر: برای رسیدن به مقاصد خود و دیگران را فدا نکنید تا به هدف های متعالی برسید. ریاو تزویر نداشته باشید، یکرنگی راز موفقیت تان می باشد. همه ی نقشه های شما برای آینده زمانی محقق می شود که سودای طمع را کنار بگذارید و رازتان را فاش نکنید. عاقبت کارتان خیر است.

فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

فال روز متولدین آبان:

امروز مسایل مالی برایتان خوب پیش خواهند رفت. اما در مسایل عاطفی با عشقتان مشکل دارید. زبان همدیگر را نمی فهمید. اما خوشبختانه در انتهای روز بالاخره می توانید بیشتر به هم نزدیک شوید و درک درستی از نیازهای همدیگر داشته باشید. با حرف همه مکشلات را برطرف کنید. بدون شک یک سبه نمی توان کدورت ها را دور ریخت، اما از همین امروز سعی کنید مسایل بیهوده و منفی که واقعا ارزشی ندارند را دور بریزید و همه تمرکز خود را روی شادی و منطق بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

کسی که حسن و خط دوست در نظر دارد****محقق است که او حاصل بصر دارد

چو خامه در ره فرمان او سر طاعت***نهاده ایم مگر او به تیغ بردارد

تعبیر: به هر کسی که ظاهر عالی و خوب داشت اعتماد نکنید. حرف های زیبا و با ادب او شما را تحت تاثیر قرار ندهد. در اصل طبل توخالیست. به حرف و نصیحت کسی گوش کنید که واقعا” برایتان دل می سوزاند و با تجربه تر از شماست. دلتان می خواهد به یک سفر بروید برایتان خوب است.

فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

امروز حس خوش بینی دارید و باعث می شود تا در ارتباط های خود موفق تر باشید و از این فرصت برای توسعه دایره دوستان استفاده کنید. برای عشقتان برنامه های هیجان انگیز ترتیب دهید تا موجب خوشحالی او شود. یا به روشی تازه و متفاوت در مورد علاقه خود با او حرف بزنید. امروز در جمع های دوستانه می توانید همانند ستاره بدرخشید. حس دست و دل بازی مالی که دارید نیز در این امر بی تاثیر نیست. دوستان خود را دعوت می کنید و آنها نیز توجه بیشتری به شما خواهند داشت.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

احمد الله علی معدله السلطان***احمد شیخ اویس حسن ایلخانی

خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد***آن که می زیبد اگر جان جهانش خوانی

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود.

فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

وقت آن رسیده است که منطقه امن خود را ترک کرده و همراه با کمی ریسک پذیری شانستان را امتحان کنید. کنترل شور و هیجانتان کاری دشوار خواهد بود و می خواهید ایده های تازه ای که شما را به وجد آورده اند را با همه در میان بگذارید. به طور معمول احساسات خود را به سادگی بیان نمی کنید، اما امروز دلتان می خواهد به روی بام رفته و با صدای بلند آنها را فریاد بزنید. به خواب هایی که دیده اید فکر کنید، آنها می توانند ایده هایی جدید را در ذهن شما زنده کنند و همچنین احساساتی که اطرافیان نسبت به شما دارند را به شما نشان دهند. در زمانی بسیار مناسب برای یافتن عشق زندگی خود هستید، تنها کافی است حرف بزنید و خواسته هایتان را بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر: خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.

فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

فال روز متولدین بهمن:

امروز دلتان می خواهد یک پروژه جدید را شروع کنید و برای این کار شور و هیجان بسیاری دارید. اما یادتان باشد که هر چیزی زمان خودش را دارد و باید زمینه سازی های لازم انجام شده باشد، در غیر این صورت نتیجه خوبی برای شما در بر نخواهد داشت. متولدین ماه بهمن هزاران آشنا دارند اما تنها افراد بسیار اندکی نزدیکان مورد اعتماد آنها هستند. امروز به اینکه دوستان حقیقیتان چه کسانی هستند خوب فکر کنید. گاهی این نزدیکان انگار از روز نخست برای بودن در کنار شما و همراهی با شما در زمان سختی به دنیا آمده اند. امروز توجه بیشتری به دوستان و نزدیکانتان داشته باشید و به آنها نشان دهید که بودنشان برای شما چقدر مهم است. افراد زیادی در زندگی شما آمده اند و رفته اند، اما این دوستان همیشگیتان هستند که در روزهای سختی در کنارتان خواهند بود.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی***چون نیک بدیدم به حقیقت به از آنی

شیرینتر از آنی به شکرخنده که گویم***ای خسرو خوبان که تو شیرین زمانی

تعبیر: حسن و صفات ظاهری و باطنی شما بسیار است. گناه نمی کنید و هر سخنتان به شیرنی شکر است که همه از آن فیض می برند. مرادی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید ولی آنقدر مقاوم و پابرا هستید که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را ناامید کند، پیش کسی گریه نکنید زیرا دشمنانتان شاد می شوند.

فال روزانه Daily Omen شنبه 17 بهمن 94

فال روز متولدین اسفند:

شروع کردن روزتان همراه با شور و شادی واقعا لذت بخش است، اینطور نیست؟ درست است که زندگی هیچ وقت کامل و بی نقص نیست، اما با ذهن خود می توانید خوشبختی و سعادت بیشتری را به زندگی خود جذب کنید. اگر از شغلتان راضی نیستید یادتان باشد که این نارضایتی می تواند مانع رسیدن به اهدافتان باشد. اگر احساس کسالت و بی حوصلگی می کنید و از سرگرمی های فعلی خود خسته شده اید، اکنون بهترین زمان برای شروع یک سرگرمی جدید است. اگر احساس نیاز به یک مسافرت خوب را دارید الان زمان مناسبی برای برنامه ریزی سفر است. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که پیوندتان را جدی تر کنید و اگر مجرد هستید بهتر است در در محیط های مورد علاقه تان دنبال نیمه گمشده خود بگردید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

دل ما به دور رویت ز چمن فراغ دارد***که چو سرو پایبند است و چو لاله داغ دارد

سر ما فرونیاید به کمان ابروی کس***که درون گوشه گیران ز جهان فراغ دارد

تعبیر: چاره ای غیر از سکوت ندارید. راهتان را گم کرده اید. بسیار بی تاب هستید. همه تو را دست کم می گیرند نسبت به این موضوع بی تفاوت باشید. کسانی با تو هم صحبت هستند که در ظاهر نصیحت ولی در باطن و پشت سر با تو دشمنی می کنند.

 

مطالب مرتبط

 

طالع بینی کامل سال میمون سال 1395


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان