فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز روی زمین بودن و تمرکز بر کارهایتان برای شما کار آسانی نخواهد بود. دلتان می خواهد خودتان را به رویا پردازی مشغول کرده و بازیگوشی کنید، از طرفی نیز یک حس مسئولیت از درون شما را به تلاش و تمرکز وا می دارد. بهتر است امروز را بیخیال موبایل و رسانه های اجتماعی و این چیزها شوید تا بتوانید به کارهایتان برسید. بدون بالا و پایین کردن عکس های اینستاگرام هم زنده خواهید ماند. روابطتان را با همکارهایتان حفظ کنید و گول حرف های دیگران را نخورید. امروز با عشقتان راجع به رویاهای مشترک و کارهایی که دوست دارید انجام دهید حرف بزنید، سپس منطقی بودن یا نیودن آنها را بررسی کرده و اگر امکانپذیر هستند برای آنها برنامه ریزی کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

یاری اندر کس نمی بینیم یاران را چه شد***دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد

آب حیوان تیره گون شد خضر فرخ پی کجاست***خون چکید از شاخ گل باد بهاران را چه شد

تعبیر: از وضعی که دارید خسته شده اید و کسی یاریتان نمی کند. همگی شما را فراموش کرده اند به هر کسی که خوبی کردید بدی دیده اید. در انتظار رحمت الهی بی قراری می کنید. شانس به شما رو می کند ولی آن را پس می زنید. در هر حال هر چه تقدیر الهی باشد همان است.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما امروز فکر می کنید که به آخر خط رسیده اید؛ در حالیکه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا کرده است و وسوسه شده اید که همه چیز را به حال خود رها کرده و فرار کنید. اما فرار کردن راه حل مناسبی نیست. برای اینکه اگر امروز از این مشکلات فرار کنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید***عمر بگذشته به پیرانه سرم بازآید

دارم امید بر این اشک چو باران که دگر***برق دولت که برفت از نظرم بازآید

تعبیر: فکر می کنی روزگار روی بد خود را به تو نشان می دهد و کسی دیگر به تو اعتماد ندارد و احترام نمی گذارد. می خواهی باز هم دولت از دست رفته را بازگردانی. حاضری برای رسیدن به دولت جان خود را هم فدا کنی. راه سخت است اما با همت تو همه ی کارها آسان می شود.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

فال روز متولدین خرداد:

امروز مواظب حرف هایتان باشید، چرا که از آن روزهایی است که نمی توانید جلوی دهانتان را بگیرید و ممکن است حرف هایی بزنید که ناراحت کننده و یا دردسر ساز باشند. کلمات را به دقت انتخاب کنبد تا مبادا ایجاد سوءتفاهم کنند و سعی کنید دل کسی را نشکنید. هرچقدر بیشتر روی کارتان تمرکز کنید نتایج بهتری خواهید گرفت و در پایان روز لایق دریافت پاداش کارتان خواهید بود. دلتان می خواهد همراه با عشقتان تجربه هایی جدید داشته باشید. هر چقدر هم که در ظاهر نشان دهید که از اوضاع و امنیت رابطه خود راضی هستید، در درون دلتان چیزهای تازه و جدید می خواهد و نیاز به تنوع دارید. پس خوب فکر کرده و راهی برای آن بیابید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی ارزد***به می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی ارزد

به کوی می فروشانش به جامی بر نمی گیرند***زهی سجاده تقوا که یک ساغر نمی ارزد

تعبیر: دنیا و تمام آنچه که در آن است نمی ارزد که بخواهی به خاطرش اشک بریزی و غصه بخوری. گول بعضی از افراد را نخور که می خواهند تو را از ایمانت جدا کنند و به راه کج بکشانند. سجاده ی تقوی خویش را به خواندن نماز رنگین کن. اگر به حرف دوستانت گوش کنی پشیمان می شوی. قناعت پیشه کن تا اینکه تاج سلطنت روی سرت بگذارند.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

امروز، روز خوبی برای سرو سامان دادن به کارهایتان است. شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. به حرف هایی که اطرافیانتان درباره شما می زنند، گوش ندهید و نگذارید دیگران با حرف هایشان خوشی شما را نابود کنند. کلام تان متفاوت از حرف تان است. مدتی است می خواهید با فرد مورد علاقه زندگی تان گفتگو کنید اما نمی توانید. این را بدانید، پنهان کردن احساسات تنها مسائل را پیچیده و دشوارتر می کند. برای بهبود حال تان کمی به موسیقی گوش دهید و شعر بخوانید. اگر امروز بحث درباره موضوعی برایتان دشوار است، آن را به روز دیگری موکول کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دوش رفتم به در میکده خواب آلوده***خرقه تردامن و سجاده شراب آلوده

آمد افسوس کنان مغبچه باده فروش***گفت بیدار شو ای ره رو خواب آلوده

تعبیر:  از خواب غفلت بیدار شو که بسیار دیر شده و عقب مانده ای رخوت و کسالت را کنار بگذار و جوهر خویش را که همانا همت و مردانگی است نشان بده. توبه را برای زمان پیری نگذار در جوانی پاک بودن هنر است. هیچ کس بی عیب نیست و خرده نگیر.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

شما در این روزها از بیکاری و یا شاید کم کاری که انجام می دادید رها شده اید و به شدت سخت کوش و فعال شده اید به همین دلیل خداوند نیز شما را یاری می کند و در مقام اجتماعی تان به شدت پیش رفت خواهید کرد و بیش از پیش سرتان شلوغ خواهد شد.خوشبختانه به دلیل روحیه بالا و انعطاف پذیری که دارید حتی اگر در محیط کار برایتان مشکلی پیش اید به سادگی مشکلات را کنار می گذارید و از پس انها بر می اید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش***که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می رفتند***هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تعبیر: رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید، برای اینکه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر کنید. برنامه شما شاید یک برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد که بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده کنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام کردن آنچه که امروز شروع کرده اید فردایی هم وجود دارد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تعبیر: به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

امروز قبل از حرف زدن حسابی به چیزهایی که می خواهید بگویید فکر کنید، چرا که حرفی که از دهان بیرون می آید همچون مرغی است که از قفس بپرد. معمولا حواستان به حرف هایی که می زنید هست، اما امروز ممکن است بلند بلند فکر کنید و نا خواسته اطرافیانتان را برنجانید. پس با دقت حرف بزنید که اگر دلی شکسته شد پشیمانی دیگر سودی ندارد. هیچ جای دنیا مثل خانه آدم نمی شود. شما هم امروز اصلا دلتان نمی خواهد خانه را ترک کنید. ترجیح می دهید در خانه بمانید و سریال های مورد علاقه تان را ببینید. بهترین حالت این است که با همسرتان یک فنجان چای داغ بنوشید و تلویزیون نگاه کنید. مطمئن باشید این کار امروز برایتان از هر تفریح دیگری لذت بخش تر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای نور چشم من سخنی هست گوش کن***چون ساغرت پر است بنوشان و نوش کن

در راه عشق وسوسه اهرمن بسیست***پیش آی و گوش دل به پیام سروش کن

تعبیر: کار امروزتان را به فردا موکول نکنید. گاهی هوی نفس و شیطان بر شما غلبه کرده و از راه راست دور می شوید. ذکر و تسبیح خدا راریاد به جای آورید. در کاری که می خواهید انجام بدهید اول همت کنید و اراده داشته باشید. از تجربه ی پیران استفاده کنید در ایم صورت است که از مال و ثروت بی بهره نمی مانید. چشم عنایت خداوند به شماست.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

فال روز متولدین آبان:

اگر دیروز پا را از گلیمتان درازتر کرده باشید امروز لازم است تلاشی مضاعف کرده تا امواج منفی باقیمانده را از ذهنتان بیرون کنید. مطمئناً شما نمی خواهید اوضاع بدتر شود، بنابراین باید رفتارتان آرام تر شود، انگار که دارید روی پوسته تخم مرغ راه می روید. لازم نیست گذشته را جبران کنید؛ فقط قبل از اینکه شروع به کار کردن کنید، نسبت به احساسات و عواطف مردم دیگر آگاهی حاصل کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

انت روائح رند الحمی و زاد غرامی***فدای خاک در دوست باد جان گرامی

پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت***من المبلغ عنی الی سعاد سلامی

تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

گاهی اوقات دوست دارید قانون شکنی کنید. هیچ کس نمی تواند مانع شما شود. سعی کنید احساساتتان را پنهان نکنید زیرا همسرتان ناراحت می شود.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

هزار جهد بکردم که یار من باشی***مرادبخش دل بی قرار من باشی

چراغ دیده شب زنده دار من گردی***انیس خاطر امیدوار من باشی

تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید پس ناراحت نباشید و از بخت خودتان گله نکنید. از نظر شما همه چیز به آخر رسیده و زندگی تان تیره و تار گردیده است. او به عهد خود وفا نکرده و شما خوبی خودتان را ثابت کرده اید ولی باز هم امیدوارید و این رمز موفقیت شماست.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

برای این که به خانواده خود نزدیک شوید باید با آنها ارتباط برقرار کنید حتی اگر از آنها دور باشید. همانطور که خودتان هم به خوبی می دانید دوست داشتن تنها به حرف زدن نیست، پس محبت خود را در عمل نشان دهید. امروز را برای خودتان روز ارتباط با عزیزان بنامید. از لحاظ اقتصادی شما توانایی اینکه درآمد بیشتری داشته باشید را دارید. آن برنامه تجاری که در سر دارید را شروع کنید و به استقلال و آزادی اقتصادی برسید. یادتان باشد، این که بنشینید تا اوضاع خودش درست شود برای شما هیچ نتیجه ای نخواهد داشت، از شما حرکت، از خدا برکت! مطمئن باشید اگر زمان و انرژی کافی بگذارید نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. احساساتتان را خودتان به کسی که دوست دارید بگویید و کسی را واسطه نکنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

فال روز متولدین بهمن:

اغلب مسائل جزیی می توانند یک موقعیت بزرگ را تحت تاثیر قرار دهند. بخاطر همین، مطمئن شوید که براحتی از هر مسئله ای نگذرید. حتی اگر وسوسه شدید که از موضوعی صرف نظر کنید، به این فکر کنید که شاید این غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگی شوند. مشارکت و همکاری با دیگران خیلی خوب است، اما اول مطمئن شوید که بر همه جوانب کار مسلط هستید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم***از بد حادثه این جا به پناه آمده ایم

ره رو منزل عشقیم و ز سرحد عدم***تا به اقلیم وجود این همه راه آمده ایم

تعبیر: دست تقدیر مسیر زندیگتان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده ید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حالتان می شود. آبروی کشانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 20 بهمن 94

فال روز متولدین اسفند:

روزی عجیب اما فوق العاده در پیش دارید. پس از این که کار روزمره تان به پایان برسد دلتان می خواهد امروز را با یک نوشته، عکس و یا نقاشی جاودانه کنید. نتایج تغییراتی که اخیرا در درونتان به وجود آمده اند شروع به نشان دادن خود کرده اند و شما به دنبال راهی برای بیان کردن آنها می گردید، تغییراتی که شاید پیدا کردن کلمات کافی برای بیان آنها سخت باشد. ممکن است برنامه یک شب دو نفره همراه با عشقتان را داشته باشید، اما مهمان های نا خوانده و یا مسائل دیگر خانوادگی این اجازه را به شما نخواهند داد. ناراحت نشوید، فردا هم روز خداست.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع***شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع

برکشد آینه از جیب افق چرخ و در آن***بنماید رخ گیتی به هزاران انواع

 تعبیر: اوضاع به این صورتی که هست نمی ماند. فردای روشنی هم در پیش است. مراقب دنیای پر از نیرنگ و فریب اطرافت باش و از کنار آنها بگذر. هر چه می خواهی از خدا بخواه چرا که فقط اوست که مظهر لطف است و حیله ندارد و می تواند تو را به مقصد برساند.

 

مطالب مرتبط

 

طالع بینی کامل سال میمون سال 1395


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان