فال روزانه Daily Omen یکشنبه 25بهمن 94

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 25بهمن 94

یکی از زیباترین لحظه ها

لحظه‌ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه

و میدونی‌ که دلیل اون لبخند تویی

تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز توجه ها به شما جلب خواهد شد و در هر جمعی که حاضر شوید همه چشم ها به شما خواهد بود. باید روی ارتباط های خود کار کنید. به صحبت های کوتاه اکتفا نکنید. موضوعات جالب و ارزشمندی پیدا کنید و در مورد آنها بحث و مکالمه داشته باشید تا حسابی خودتان را در دل شنونده ها خودتان را جا کنید. لبخند را فراموش نکنید. با عشقتان نیز گفت وگوهای مهربانانه و همراه با لبخند داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

درد عشقی کشیده ام که مپرس***زهر هجری چشیده ام که مپرس

گشته ام در جهان و آخر کار***دلبری برگزیده ام که مپرس

تعبیر: یارتان در همه حال با شماست. به او اطمینان کنید حرف های او از صدق و صفا می باشد. به خاطر شما مصائب و مشکلات را هر چند که بسیار سخت است تحمل می کند. او شما را به عرش اعلا می رساند و مقامتان را بالا می برد.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگر امروز خیلی فرصت خودنمایی ندارید، بهتر است روی مسایل مالی و دارایی های خود متمرکز شوید. بهتر است نگاه خود به مسایل زندگی را توسعه دهید. اگر حتی توان تمرکز روی مسایل مهم را ندارید، نقشه های ذهنی خود را یادداشت کنید تا سر فرصت و در یک زمان مناسب در مورد آن فکر و همه جزئیات آنها را بررسی کنید. بد نیست امروز بیشتر شنونده باشید و حرف هایی که دیگران می گویند را بدون هیچ واکنش منفی یا جبهه گرفتن در مقابلشان، قبول کنید. این را به خاطر داشته باشید همیشه از میان حرف های اطرافیان می توان مسایل تازه ای آموخت.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

سال ها پیروی مذهب رندان کردم***تا به فتوی خرد حرص به زندان کردم

من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه***قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم

تعبیر: به هر کسی زود اطمینان می کنید. قسم خورده بودید دیگر کارهای ناشایست انجام ندهید ولی عهد خود را شکسته و بسیار پشیمانید. رو به خدا آورید که شما را هدایت می کند و در زیر سایه ی اوست که به نیت و مقصود خودتان می رسید. صبر داشته باشید، نمازهایتان را به موقع بجا آورید و قرآن بخوانید که هر چه به دست می آورید از دولت قرآن می باشد.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین خرداد:

شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می کنید ممکن است رابطه آشکاری با کارهایی که اخیراً انجام داده اید نداشته باشند. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است که سخت کار کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

مقام امن و می بی غش و رفیق شفیق***گرت مدام میسر شود زهی توفیق

جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است***هزار بار من این نکته کرده ام تحقیق

تعبیر: موفقیت تو به خاطر قاطعیتت می باشد و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. در مورد حاجتی که داری عمیقا” تحقیق کن.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت های بیش از حد به حساب می آمد اکنون می تواند مثل شور و هیجاناتی بی ضرر خیلی هم خوب باشد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر:  کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

هشدار: جنگ قدرت در پیش رو دارید! اصلا دلتان نمی خواهد به هیچکس اجازه بدهید با کارهای احمقانه جلویتان را بگیرد یا شما را محدود کند و با چنین وضعیتی به شدت برخورد خواهید کرد. اما پیش از بیرون کشیدن شمشیرتان خوب به حرف های طرف مقابل گوش کنید، شاید آنها دلیل خوبی برای حرف هایشان داشته باشند، سیاستمندانه رفتار کنید. حالا که تعطیل هستید و وقت دارید بنشینید و کمی به مسائل اقتصادیتان فکر کنید و داشته ها و نداشته هایتان را بسنجید و برای آنها برنامه ریزی کند. امروز هم از لحاظ عاطفی خیلی روز خوبی برای شما نخواهد بود، به ویژه برای شروع یک رابطه پایدار بهتر است کمی دیگر دست نگه دارید. نگذارید شخص سومی بین شما و عشقتان را به هر دلیلی بهم بزند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی***از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

چو گل گر خرده ای داری خدا را صرف عشرت کن***که قارون را غلط ها داد سودای زراندوزی

تعبیر: فکر دنیا و ظواهر و زیبایی آن را رها کن و خوش باش. غم و اندوه را دور بینداز و به آنچه داری قناعت کن. قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر فعلاً دچار شکست و ناکامی شده ای ناراحت و ناامید نباش. روزگار فراز و نشیب بسیار دارد. پایان شب نا امیدی، صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بدان و از آن به نفع خود استفاده کن.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

مروز می توانید روی خواسته های بلندمدت خود تمرکز کنید. برای اینکه همه آنها به مرحله اجرا برسند، کافی است آنها را به بخش های کوچک تقسیم و بر اساس اولویت اجراییشان کنید. امروز خیلی رویاپرداز خواهید شد. خوب است چند ساعتی برای خود و خواسته های خود وقت بگذارید و ببینید تا چه اندازه از رویاهایتان واقعی شده اند! ترجیحا امروز خیلی حرف نزنید. بیشتر شنونده باشید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

تو را که هر چه مراد است در جهان داری***چه غم ز حال ضعیفان ناتوان داری

بخواه جان و دل از بنده و روان بستان***که حکم بر سر آزادگان روان داری

تعبیر: کمی هم به فکر زیردستان باش تو صاحب همه چیز می شوی پس سعی کن انهایی را که در بند غم هستند رهایی دهی. آنچه در توان داری برای خلق خدا صرف کن که هر چه به دست آورده ای از دعای خیر بندگان خدا می باشد. دوستان حسود هم زیاد داری ولی خوشحال باش که یارت همیشه با توست.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می آید، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین آبان:

چرا باید طوری زندگی کنید که مورد تأیید دیگران باشد، در حالی که این شما هستید که دارید زندگی می کنید و باید با عواقب تصمیماتی که می گیرید روبرو شوید؟ کوتاه نیایید و حرف دلتان را بزنید و هرطور دلتان می خواهد تصمیم بگیرید. امروز دلتان می خواهد دوست داشته شوید و برای به دست آوردن محبت و توجه دیگران هر کاری خواهید کرد. اما بدانید که قرار نیست همه شما را دوست داشته باشند و این امری بسیار طبیعی است. مسائل اقتصادی امروز ذهنتان را به خود درگیر کرده اند ولی ذهنتان برعکس همیشه در این زمینه خوب کار نمی کند. یکی دو روز به خودتان وقت بدهید و اوضاع را مثل روز اول خواهید کرد. به عشقتان محبت کنید تا او نیز محبتی که نیاز دارید را به شما بدهد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد***وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است***طلب از گمشدگان لب دریا می کرد

تعبیر: دست نیاز کسی را رد نکنید. اگر مشکلی دارید فقط رو به سوی خدا کنید که او حلال مشکلات است. در همه حال با خدا باشید کسانی هستند که شما را بازیچه قرار می دهند، به آنان اطمینان ننید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و باعث ناراحتی تان می شوند.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

با وجود اینکه بعد از کامل شدن ماه کشش و بحران شروع به کاهش یافتن کرده است، شما هنوز نمی توانید برای مشکل غیر قابل حل بر سر دو راهی قرار گرفتن راه حلی سریع پیدا کنید. مسئولتهای شما در خانه و خانواده تان تکمیل کردن کارهایتان در محل کار را برایتان مشکل کرده است. اگر همه این وظایف به این زودی با هم به توافق نرسیدند نگران نباشید، برای اینکه شما زمان کافی برای تشخیص دادن آن دارید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

آن که از سنبل او غالیه تابی دارد***باز با دلشدگان ناز و عتابی دارد

از سر کشته خود می گذری همچون باد***چه توان کرد که عمر است و شتابی دارد

تعبیر: گذشت داشته باشید. عفو با بزرگان است. لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. عمر مثل باد می گذرد. فرصت را از دستندهید. دل خسته ای را به دست آورید که ثوابی بالاتر از این وجود ندارد.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

اگر خیلی به مسایل عاطفی توجه نداشته باشید، امروز خانه برای شما حکم زندان را خواهد داشت. اما می توانید با تغییر روند و روش های رفتاری خود، همه چیز را تغییر دهید و از هم اکنون تا آخر تابستان شاهد رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. وقتی شما نگاهتان را عوض کنید، خانه و اعضای خانواده خیلی هم دوست داشتنی و مهم خواهند بود. بهتر است در فرصت بیکاری به این فکر کنید دقیقا از دنیا و اطرافیان چه می خواهید و در زندگی به دنبال چه چیزهایی هستید! همین آگاهی ها شما را چند قدم جلوتر از موقعیت کنونی قرار خواهند داد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

میر من خوش می روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت

گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می کنی پیش تقاضا میرمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

 

فال روز متولدین بهمن:

ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری های شما درباره کارتان نگرانی هایی را ایجاد می کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می بینید که در یک تعارض قرار می گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می شود بازنده شوید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین اسفند:

اگر کسی اشتباهات گذشته شما را به رویتان می آورد خونسردیتان را از دست ندهید، به احتمال زیاد این دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند، با این کار تنها آنها را به هدفشان خواهید رساند. بهتر است با لبخندی بی تفاوت به آنها بگویید گذشته ها گذشته و این آینده است که اهمیت دارد. منتظر کسی یا چیزی هستید و این انتظار شما را کلافه کرده است. بهتر است تلفن را بردارید و آن تماسی که همان دیروز باید می گرفتید را همین الان بگیرید. شما معمولا به دلیل عدم اطمینان به دیگران دوست ندارید با کسی شریک شوید، اما کار گروهی همیشه خیلی بهتر از انفرادی جواب می دهد و الان زمانی مناسب برای شروع یک کار جدید با شریکی قابل اعتماد می تواند باشد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

جان بی جمال جانان میل جهان ندارد***هر کس که این ندارد حقا که آن ندارد

با هیچ کس نشانی زان دلستان ندیدم***یا من خبر ندارم یا او نشان ندارد

تعبیر: نامید نشوید. بیشتر جستجو کنید. هر چند که هر چه در پی اش می گردید کمتر نشانی از او پیدا می کنید. از راهنما کمک بگیرید وگرنه هیچ وقت به مقصود نمی رسید. مالی را از دست داده اید که بدون تدبیر و تفکر به دست نخواهید آورد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان