ramazan
ramazan

دختر پسرهای عجیب (عکس)

دختر پسرهای عجیب (عکس)

دختر پسرهای عجیب (عکس)

 

تعجب برانگیزترین خبر و عکس های دیدنی دختر و پسرهای عجیب این خانواده !

 

 

پدر یک خانواده آمریکایی عاشق مارها است و اجازه می‌دهد تا پسر و دو دخترش، علیرغم چند بار آسیب دیدن با مار پیتون خانگی بازی کنند.

 

 
به گزارش نازوب، اریک لوبلانک پافشاری می‌کند که همیشه حواسش به فرزندانش هست و همچنین معتقد است که فرزندانش می‌دانند چگونه با این مار خطرناک بازی کنند.

 

دختر پسرهای عجیب (عکس)

 
این پدر عجیب و غریب به راحتی اجازه می‌دهد تا فرزندانش با مار شش متری و همچنین کلکسیون خانواده مارمولک‌هایش سرگرم شوند. اریک لوبلانک شیفته خزندگان بوده و صدها مارمولک و مار دارد. او صاحب مغازه نگهداری و فروش خزندگان است و به دلیل آتش سوزی اخیر و آسیب دیدن برخی از حیواناتش، مجبور شده تا بسیاری از آن‌ها را به خانه خودش ببرد.

 

دختر پسرهای عجیب (عکس)

 
علیرغم تهدید جانی که متوجه فرزندانش است، اریک تصمیم ندارد تا آن‌ها را از خانه به بیرون ببرد. سه فرزند اریک به نام‌های اریکا، سه ساله، لری، چهار ساله، و کیتی، هفت ساله، با این جانوران بازی می‌کنند.

 

دختر پسرهای عجیب (عکس)

اریک می‌گوید: «اژدهای ریشو (Bearded Dragon) بیشترین آسیب را به دخترم رساند… مار پیتون توپی پیشانی پسرم را گاز گرفت. آن موقع پسرم دو سالش بود.

 

دختر پسرهای عجیب (عکس)

 
اریک 43 ساله در حال تعمیر مغازه‌اش است و قصد از این کار این است که فرزندانش از خزندگان ترسی نداشته باشند. اریک می‌گوید: «خزندگان حیوانات خانگی بسیار دوست داشتنی هستند. آن‌ها کک ندارند و هزینه نگهداری‌شان نیز پایین است.

 

شما حتی مجبور نیستید تا خزندگان را مثل سگ و گربه برای پیاده روی بیرون ببرید. من یک پیتون شش متری به نام شِلبی دارم. این مارها هر چقدر بزرگتر شوند، دندان‌هایشان هم بزرگتر می‌شود؛ بنابراین خطرناک‌تر می‌شوند.»

 

دختر پسرهای عجیب (عکس)

 

 
نازوب، اریک می‌گوید که در دوران کودکی خودش هم با مارها، سگ‌ها، مارمولک‌ها و سوسمارها زیاد بازی می‌کرده و چندین بار توسط آن‌ها مورد حمله قرار گرفته است. او در ادامه می‌گوید که به بچه‌هایش آموزش داده تا چگونه باید نزدیک مارها و سوسمارها شوند.

 

کیتی می‌گوید: «مارها را دوست دارم، چون خیلی مهربان و آرام هستند. مارها سعی نمی‌کنند تا شما را خفه کنند. اما مهم است که آن‌ها را آزاد بگذارید. باید کاملا خونسرد باشید و بدانید که مار با شما کاری ندارد.»

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان