فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

نگاهی بر فال و طالع بینی امروز دوشنبه 26 بهمن و پیش بینی کائنات برای شما

 

 

فال روز متولدین فروردین:

بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید، اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی کنند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد***که تاب من به جهان طره فلانی داد

دلم خزانه اسرار بود و دست قضا***درش ببست و کلیدش به دلستانی داد

تعبیر: مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که اینبار هم سرمایه ی تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای خودت حفظ کن.

 

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

سیاره بخت شما به خانه *کار* بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می شود راحت کنار می آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ما درس سحر در ره میخانه نهادیم***محصول دعا در ره جانانه نهادیم

در خرمن صد زاهد عاقل زند آتش***این داغ که ما بر دل دیوانه نهادیم

تعبیر: هنز در اول داهید. عجله نکنید. به مرحله ی بالای زهد و عقل نرسیده اید پس صبر کنید تا کارها خراب نشود و غم به دلتان راه پیدا نکند. مواظب دوستان خودتان باشید که گرگ هستند در لباس میش. آنها می خواهند بنیادتان را از بین ببرند و دل و دینتان را بگیرند و نگذارند به مقصود برسید پس عاقل باشید.

 

 

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین خرداد:

پیش از اینکه حرف بزنید حتما به آن فکر کنید. بدون فکر هیچ قولی ندهید یا حتی حرف های ساده را هم به زبان نیاورید. شما به طور ذاتی دوست دارید دیگران را جذب خود کنید. اما با حرف زدن نمی توانید این کار را انجام دهید. ممکن است کارهایی انجام دهید یا حرف هایی بزنید که نتیجه خوبی نداشته باشد یا اثرات منفی آن به خودتان باز گردد. بهتر است خیلی در مورد سوال های ذهنی خود با اطرافیان حرف نزنید و اگر مساله ای دارید، با مطالعه و تحقیق آن را برطرف کنید نه با مشورت!

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

مژده وصل تو کو کز سر جان برخیزم***طایر قدسم و از دام جهان برخیزم

به ولای تو که گر بنده خویشم خوانی***از سر خواجگی کون و مکان برخیزم

تعبیر: به خاطر ایمان قوی و تقوی از بندگان مقرب الهی هستی. اراده کنی خداوند همه چیز به تو می دهد ولی همیشه دیگران را مقدم دانستی و برای آنها دعا می کنی فقط از خدا می خواهی بهشت را نصیب بگرداند. به آرزویت می رسی هم در این دنیا و هم در جهان آخرت.

 

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

 

فال روز متولدین تیر:

شما فعالیت ها یا صحبت هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه تان قرار می گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت های روزمره تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

به حسن و خلق و وفا کس به یار ما نرسد***تو را در این سخن انکار کار ما نرسد

اگر چه حسن فروشان به جلوه آمده اند***کسی به حسن و ملاحت به یار ما نرسد

تعبیر:  در انتخابی که کرده اید شک نکنید . ائ ار هر جهت لایق است. رازدار و با ایمان و با اصل و نسب است. نگذارید وقت بگذرد ممکن است حسودان کارها را خراب کنند و شما در رسیدن به مقصود عمری را در پی او بگردید.

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

به این فکر کنید که اکنون در چه جایگاهی قرار دارید و آیا به آن موقعیتی که آرزو داشته اید، رسیده اید؟ یادآوری گذشته این مزیت را دارد که از اشتباه های خود درس می گیرید و دیگر آنها را تکرار نمی کنید. اما نباید در گذشته غرق شوید و از برنامه های آینده خود جا بمانید. امروز سرشار از هیجان هستید اما این کافی نیست. باید آن را بیشتر کنید. امروز روی مسایلی متمرکز شوید که شما را در مسیرهای تازه ای از زندگی قرار می دهند. فرصت هایی که پیش رویتان قرار دارند را ببینید و در هوا بقاپید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

اگر روم ز پی اش فتنه ها برانگیزد***ور از طلب بنشینم به کینه برخیزد

و گر به رهگذری یک دم از وفاداری***چو گرد در پی اش افتم چو باد بگریزد

تعبیر: همیشه همه ی کارها بر وفق مراد نیست. خیلی هم تلاش نکن و آنچه برایت مقدر ضده به تو می رسد بی خود خود را به زمین و زمان نزن. کمی تامل کن. صبر داشته باش. دلت را قوی کن تا بتوانی فراز و نشیب زندگی را طی کنی. هر چند که زندگی تو را به بازی گرفته است. تسلیم خداوند باش نه دل خود.

 

 

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین شهریور:

این هفته را با دیدی مثبت و امید به موفقیت شروع کرده اید. اگر اوضاع آنطور که انتظار داشته اید پیش نمی روند ناراحت نباشید؛ می دانید که همیشه می توانید روی کمک خانواده و دوستانتان حساب کنید، شما تلاش خودتان را بکنید، در صورت نیاز آنها به شما کمک خواهند کرد. اگر یکی از نردیکانتان بدون شما کاری کرده است، نگذارید احساس حسادت و یا حس کنار گذاشته شدن به شما غلبه کند، بیخیال این افکار شوید. اگر هر ارتباط حل نشده ای اعم از رابطه عشقی ، شراکت، دوستی و یا هر چیز دیگری داشته اید که باعث شده است حرف هایتان در دلتان بماند و ذهن شما هنوز به آن مشغول است، ماهی که پیش رو دارید بهترین زمان برای حرف زدن راجع به آن و اتمام کامل این رابطه می تواند باشد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

به آب روشن می عارفی طهارت کرد***علی الصباح که میخانه را زیارت کرد

همین که ساغر زرین خور نهان گردید***هلال عید به دور قدح اشارت کرد

تعبیر: رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید.

 

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین مهر:

امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می خواهند!

فال حافظ امروز متولدین مهر :

غم زمانه که هیچش کران نمی بینم***دواش جز می چون ارغوان نمی بینم

به ترک خدمت پیر مغان نخواهم گفت***چرا که مصلحت خود در آن نمی بینم

تعبیر: چرا فکر می کنید غم دلتان را پایانی نیست دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز کردن با خداوند از درد دلتن می کاهد. افسوس گذشته را می خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده اید. راهتان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآئید و خودتان مشکلاتتان را حل کنید. انشاالله

 

 

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین آبان:

گفته شده که علامت میزان به وجود آورنده تعادل در دنیای شماست. اگر این گفته حقیقت داشته باشد پس امروز می توان پیشنهاد جدیدی به شما داد، برای اینکه این عدم توازنی که اخیراً برایتان ایجاد شده به شما اجازه استراحت کردن نمی دهد. در یک لحظه شما به سمت موضوعی جدید کشیده می شوید. لحظه بعد شما کنار کشیده و از خلوت خود بیرون نمی آیید. اگرچه هماهنگی ای که در نهایت به وجود می آید زودگذر است، با این حال اگر شما عملکردهای افراطی تان را متعادل کنید احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

 

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین آذر:

امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می دهید شما را بیشتر تحسین می کنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفکر می تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

 

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

 

 

 

فال روز متولدین دی:

برخی چیزها را در رابطه با گذشته باید فراموش کرد اما به یاد داشته باشید کجای کار اشتباه کرده اید تا مبادا اشتباهات گذشته خود را تکرار کنید. با درس گرفتن از اشتباهات گذشته حال و آینده خود را بسازید؛ به ویژه در زمینه تربیت بچه ها و شروع شراکت های تازه با نگاه به گذشته درس های خوبی می توانید بگیرید. اما در گذشته غرق نشوید، خودتان را هم سرزنش نکنید، فقط از آن درس بگیرید. آخرین باری که رزومه تان را به روز رسانی کرده اید چه زمانی بوده است؟ امروز وقت آن است که با انرژی تمام و دقت به جزئیات رزومه خود را بازنویسی کنید. فشار های کاری و روانی خود را بر سر عشقتان تخلیه نکنید. مطمئن باشید چیزی جز عذاب وجدان برای شما به همراه نخاهد داشت

فال حافظ امروز متولدین دی :

غلام نرگس مست تو تاجدارانند***خراب باده لعل تو هوشیارانند

تو را صبا و مرا آب دیده شد غماز***و گر نه عاشق و معشوق رازدارانند

تعبیر: خواهان بیشمار داری که از نظر مقام و منزلت حتی از تو بالاترند. گاهی در بعضی موارد مدعی هستی وای خودت می دانی که هنوز دست چپ و راستت را نمی شناسی. هنوز اول راهی، از فراز و نشیب نترس. آینده ی بسیار مبارک و خوبی داری هر چند که گاهی گناه می کنی.

 

 

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین بهمن:

از امروز تا سه هفته دیگر، زندگی شما روی غلتک خواهد بود و همه جانبه از مزایای زندگی بهره مند خواهید شد. ارتباط های حضوری و آنلاین خود را بیشتر کنید. برای دوستان ایمیل بزنید یا با همکاران جلسه های کاری تشکیل دهید. انرژی های گروهی شادی مضاعفی به قلب شما جاری می کند که خودتان هم هیجان زده خواهید شد. درک و مهربانی زیادی دارید و این مساله کمک می کند تا با شریک عاطفی خود لحظه خاطره انگیزی خلق کنید. این را به یاد داشته باشید که همه لحظه ها، فرصتی برای پیشرفت هستند. پس از ثانیه های زندگی استفاده کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست

چون چشم تو دل می برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست

تعبیر: دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

 

 

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 26 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین اسفند:

انرژی های امروز به گونه ای هستند که ارتباط های اجتماعی بسیار خوبی خواهید داشت و خیلی راحت می توانید دوستان تازه برای خود دست و پا کنید. امروز خاصیت اسفنج گونه ای دارید و در کنار هر تیپ آدمی که باشید، مشابه او خواهید شد. پس از افراد غمگین و منفی گرا دوری کنید و همه تمرکز خود را روی افرادی بگذارید که بار علمی یا هنری بالایی دارند و می توانند موجب شادی شما بشوند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن***منم که دیده نیالودم به بد دیدن

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم***که در طریقت ما کافریست رنجیدن

تعبیر: به دنبال راه نجاتی هستید. دیگر خسته شده اید. اطرافیانتان فقط عیوب شما را به رختان می کشند و هنرتان را نمی بینند ولی شما مهد خوبی ها هستید. با شهامت به مراد دلتان می رسید. چشم امیدتان خداست، بی طاقت نشوید، حرفی که می زنید عل کنید شما خوبی را ه اطرافیانتان یاد دهید. مواظب باشید خطا نکنید تا همه کارهایتان به باد فنا نرود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان