فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

فال روز متولدین فروردین:

ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس ناراحتی کنید. ممکن است دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور می شوید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

عید است و آخر گل و یاران در انتظار***ساقی به روی شاه ببین ماه و می بیار

دل برگرفته بودم از ایام گل ولی***کاری بکرد همت پاکان روزه دار

تعبیر: از همه جا و همه کس ناامید شده ای، حتی همت بلندت نیز کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث عقب افتادن کارهای تو شده اند ولی خداوند حقشان را می شردازد و از گناهانت می گذرد و آنچه را که می خواهی به تو می بخشد.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

احساسات شما در حال حاضر قوی تر هستند و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملاً بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش***حافظ قرابه کش شد و مفتی پیاله نوش

صوفی ز کنج صومعه با پای خم نشست***تا دید محتسب که سبو می کشد به دوش

تعبیر: الان موقع حرف زدن نیست، کمی تال کن. فکری به حال خودت بکن تا از این غم رهایی پیدا کنی. تا جوانی می توانی کاری انجام دهی. نگو فعلا” جوانم و وقت برای توبه زیاد است. برای رسیدن به مراد باید رنج و سختی و انتظار بکشی و اگر عجله کنی همه چیز را بر باد می دهی.

 

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

 

 

 

فال روز متولدین خرداد:

شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد***عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد***چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

تعبیر: تغییر و تحولات بسیار زیادی در زندگیت رخ می دهد. دوباره دلت جوان می شود. قدر سلامتی خود و اطرافیانت را بدان. ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای دعا و رسیدن به حاجات. بسیار خوش هستی چون همه چیز برایت آفریده شده است.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین تیر:

به جای جبران حرفی که قبلا زده اید یا کاری که دیروز کرده اید، ممکن است تنها مشکلات را برای خود عمیق تر کنید. حتی با بهترین تصمیمات و نیت ها، شما می توانید دیگری را سهوا برنجانید. البته، یک معذرت خواهی گرم و صمیمی می تواند خوبی و بزرگواری شما را نشان دهد، اما تنها اگر از ته دل باشد. این درام کوچک ممکن است یک روز دیگر به طول بینجامد تا زندگی شما را دستخوش تغییرات ناخواسته ای کند.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است

جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه ات سحر مبین است

تعبیر:  گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما” مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

 فال روز متولدین مرداد:

احساس نا امنی از لحاظ اقتصادی شما را نگران و عصبی کرده است. وقتی شما برای داشته هایتان شکرگزار نیستید چگونه انتظار دارید چیزی بیش از آن را به دست بیاورید؟ در مورد این نگرانی هایتان با کسی که دوست دارید حرف بزنید، شاید او بتواند شما را آرام کند. شما انسانی سیاستمدار و با تدبیر هستید و برای هر مشکلی می توانید راه حلی بیابید، اما گاهی تنها کاری که می توانید برای دوستانتان انجام دهید این است که به حرف هایشان گوش کنید. امروز بهتر است سکوت کنید و از پاسخ دادن و نصیحت کردن خودداری کنید. دلتان می خواهد کاری جدید و یا رابطه ای تازه را تجربه کنید، اما خویشتن داری و ترس هایی که دارید شما را باز می دارند. احتیاط خوب است اما گاهی بیهوده بازدارنده است

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی***خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

در وهم می نگنجد کاندر تصور عقل***آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز سیاره ی کلیدی شما یعنی مشتری باعث می شود که به ارزش خودتان پی ببرید و نسبت به کارهایی که می خواهید در آینده انجام دهید خوش بین باشید. اکنون زمان آن است که افکار مثبت تان را به واقعیت های دلپذیر تبدیل کنید. اما اول باید حقایق را بررسی کنید تا مبادا از واقعیت دور شوید. امروز سرشار از انرژی هستید، اما حواس تان باشد که غیرمنطقی عمل نکنید، زیرا ممکن است رویاهای تان شما را به جایی ببرند که هرگز هدف تان نبوده است.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

خنک نسیم معنبر شمامه ای دلخواه***که در هوای تو برخاست بامداد پگاه

دلیل راه شو ای طایر خجسته لقا***که دیده آب شد از شوق خاک آن درگاه

تعبیر: آنچه خواسته ای و دلخواه توست به دستت می رسد و چرخ فلک آینده ا بسیار مبارک و عالی برایت رقم زده استو انتظار به سر رسیده، خجالت ر کنار بگذار و از شوق اشک شادی بریز. با علی بگو و برای حفظ حاجت خویش و آینده ای روشن کینه ها را کنار بگذار و حسودان و رقیبان را عفو کن.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین مهر:

آفرین! شما توفان را پشت سر گذاشته اید و از این به بعد فصل جدیدی در کتاب زندگی شما آغاز خواهد شد. از لاک دفاعی خود بیرون بیایید و از امروزتان لذت ببرید. ذهنتان برای برای پذیرش ایده های جدید و شروع کارهای جدید بسیار آماده است؛ نترسید و جنبه خلاق وجود خود را به دنیا نشان دهید. اگر کینه ای در دل دارید و یا شخصی هست که از شما تقاضای بخشش دارد امروز بهترین روز برای بخشیدن آنها و فراموش کردن کینه ها و دشمنی ها می تواند باشد، وقت آشتی فرا رسیده است. متأهل ها میتوانند به فکر تعطیلاتی کوتاه مدت همراه با عشقشان باشند و مجردها هم اگر در جستجوی عشق هستند باید به جاهای تازه بروند، جاهایی که تا به حال نرفته اند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی***دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

دایم گل این بستان شاداب نمی ماند***دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین آبان:

شما برای اینکه متوجه شوید که خط سیر جدیدتان شما را به جایی که می خواهید نمی رساند، شاید نیاز داشته باشید که زمان کافی صبر کنید. با تجدید نظر کردن در آنچه که شما هر روز انجام می دهید، این حس در شما به وجود می آید که این کارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تکامل طبیعی آنها پافشاری کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید***وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

صفیر مرغ برآمد بط شراب کجاست***فغان فتاد به بلبل نقاب گل که کشید

تعبیر: شکایت و غصه را کنار بگذار. بدون زحمت و تلاش به جایی نمی رسی. به وضیفه ات عمل کن در این صورت است که مژده ی رسیدن به مراد را به تو می دهند. امروز سعی و تلاش کن فردا به بوستان آرزویت می رسی. پس وقت را تلف نکن که عمر مثل باد می گذرد.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین آذر:

امروز کائنات هدیه بزرگی برای شما در نظر گرفته است. با مهربانی و منطقی که امروز دارید می توانید نظر اطرافیان به خود جلب کنید. حتی حکم تکیه گاه را برای آنها داشته باشید. دوستانی که به حضور شما نیاز دارند را بی نصیب نگذارید و این حس را به آنها بدهید که تنها نیستند و می توانند روی کمک های شما حساب کنند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

عمر بگذشت به بی حاصلی و بوالهوسی***ای پسر جام می ام ده که به پیری برسی

چه شکرهاست در این شهر که قانع شده اند***شاهبازان طریقت به مقام مگسی

تعبیر: در گذر عمر غافل مانده اید اگر می خواهید به قله های موفقیت صعود کنید از تجربه ی پیران استفاده کنید تا خودتان نیز مانند عمری طولانی و با عزت داشته باشید. خیلی زود گول ظاهر مردم را می خورید و خودتان را کوچک می شمارید. مقامتان بالا می رود و زبانزد خاص و عام می شوید.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین دی:

برنامه ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امکان را می دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می تواند به شما کمک کند پربارتر از قبل عمل کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

زهی خجسته زمانی که یار بازآید***به کام غمزدگان غمگسار بازآید

به پیش خیل خیالش کشیدم ابلق چشم***بدان امید که آن شهسوار بازآید

تعبیر: خوشحال باش. روزی فرخنده که منتظرش بودی رسیده است و این به خاطر صبر و امیدواری خود توست. دلت آرام می گیرد. ستم هایی که به تو کرده اند فراموش کن که تو به مرادت رسیده ای. این کار قضا و جزئی از سرنوشت تو بود.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز فکرتان خیلی درگیر خواهد بود، پس حتما زمانی را به تأمل و جمع کردن افکارتان بپردازید. امروز فکر روی برنامه پیش رفتن را از سرتان بیرون کنید، امروز روز تصمیمات ناگهانی و از آن روزهایی است که سرشار از هیجان هستید و حتی به انجام کارهایی وسوسه می شوید که با شخصیت شما جور در نمی آیند، اما بهتر است از انجام کارهای دیوانه وار دوری کنید. اگر هنوز عاشق نشده اید و عشقتان را در میان دوستان و آشناهایتان نیافته اید، وقت آن رسیده کهراه آن را برای خودتان باز کنید و به خود فرصت عاشق شدن بدهید. حواستان به اطراف باشد

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین اسفند:

اگر این اواخر مشغول برنامه ریزی برای پروژه های کاری بوده اید و نمی توانسته اید درست و ذقیق در مورد آن تصمیم گیری کنید، امروز زمان پاسخ دادن فرارسیده است. گزینه های خود را روی میز بگذارید و در مورد پیشنهادهای خود برای طرف مقابل توضیح دهید. البته احتمال دارد این پروسه باعث عصبانیت شما شود، اما باید صبور باشید و آرامش خود را حفظ کنید. شما به خوبی می دانید راه درست چیست، پس جایی برای استرس وجود ندارد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت

وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان