ramazan
ramazan

این زن با صدای مخملی پسران را فریب می دهد!

مجموعه : جالب ترین ها
این زن با صدای مخملی پسران را فریب می دهد!

ماجرای داغ پسرانی که فریب یک زن 49 ساله را تنها بخاطر صدای مخملی او خوردند!!!

 

 

پسران عاشق پيشه در دام زن 49 ساله افتادند. این زن با صدای مخملی و زیبایش پسران را فریب می داد و از آن ها اخاذی می کرد.

 

پسر عاشق پیشه تصور نمیکرد دختر جوانی که زمزمه های عاشقانه اش در فضای مجازی ، او را سرمست احساس میکرد ، در واقع زن 49 ساله ای باشد که با سوء استفاده از عکسهای دختران زیبا او را فریبفته است! زني شياد که با معرفي خود به عنوان دختري جوان در يکي از شبکه هاي اجتماعي بيش از 47 ميليون ريال از جوان مشهدي کلاهبرداري کرده بود شناسايي و دستگير شد.

 

ماجرا ازین قرار بود که  به گزارش نازوب سرهنگ جواد جهانشيري رئيس پليس فتا استان خراسان رضوي اظهار داشت: با دريافت مرجوعه قضايي مبني بر کلاهبرداري از مردي جوان در يکي از شبکه هاي اجتماعي تيمي از کارشناسان پليس فتا براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

 

وي افزود: در بررسي اظهارات شاکي پرونده مشخص شد اين فرد از طريق يکي از شبكه هاي اجتماعي با خانمي با نام مستعار مهلا که خود را مامور و مدير يک مهد كودك در شهر مشهد معرفي کرده آشنا شده است.

 

سرهنگ جهانشيري ادامه داد: پس از جلب اعتماد و وعده ازدواج؛ اين زن شياد به بهانه عزيمت به سفر مبلغي حدود 40ميليون ريال وجه نقد و يك دستگاه تلفن همراه هوشمند به همراه يک سيم کارت به مبلغ 7 ميليون ريال از مرد جوان کلاهبرداري و متواري شده است.

 

وي بيان کرد: کارشناسان پليس فتا با استفاده از مهندسي اجتماعي متهم 49 ساله به نام مريم را که با گذاشتن تصوير دختري جوان در پروفايلش اقدام به کلاهبرداري از شاکي پرونده کرده بود را در يکي از مناطق شهر مشهد شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير کردند.

 

سرهنگ جهانشيري با اشاره به معرفي متهم به مقام قضايي گفت: جعل عنوان همانطور که در فضاي واقعي جرم محسوب مي شود در فضاي سايبري نيز جرم بوده و علاوه بر شاکي خصوصي قانون نيز مدعي خواهد بود


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان