ramazan
ramazan

دختر حیرت انگیزی که چشمانش اشعه ایکس دارد! عکس

مجموعه : جالب ترین ها
دختر حیرت انگیزی که چشمانش اشعه ایکس دارد! عکس

معرفی و آشنایی با دختری حیرت انگیز که چشم های او همانند سونوگرافی عمل می کند!! به گزارش نازوب این دختر می گوید من می‌توانم برای چند ثانیه اندام‌های درونی بدن انسان ها را به صورت رنگی ببینم و حتی وضعیت آنها را تحلیل کنم.

 

ماجرای خواندنی و عجیب دختری با اشعه جشمانش!

 

در دنیای سینما با به کارگیری جلوه‌های ویژه، انواع و اقسام شخصیتهای ایکس من و نامرئی و دارای امکانات خارق العاده فراوانند اما در دنیای واقعی دختری به نام ناتاشا هست که چشم‌هایش ظاهراً توانایی و قدرت اشعه ایکس را دارند و او می‌تواند بدون هیچ وسیله دیگری اعضای درونی بدن دیگران را ببیند و از وجود بیماری یا شکستگی در آن‌ها خبر دهد.

 

به گزارش نازوب، یک دختر روس ادعا می‌کند با اشعه‌ای که در چشمانش وجود دارد به راحتی می‌تواند اعضای داخلی بدن انسان‌ها را ببیند و گاهی بهتر از خود پژشکان بیماران را تشخیص دهد. دختری روسی به نام ناتاشا در سال 1987 به دنیا آمده و هم‌اکنون در مرکز بیماری‌های خاص بیمارستان مسکو مشغول کار است.

 

 

دختر حیرت انگیزی که چشمانش اشعه ایکس دارد! عکس

 

او در برابر نگاه‌های ده‌ها پزشک متخصص و دانشمند ماهر که برای مشاهد توانایی او به روسیه رفته بودند، گفت:‌«کنار مادرم در خانه نشسته بودم که ناگهان فهمیدم چشمانم جور دیگری می‌بیند. در کمال حیرت متوجه شدم می‌توانم اعضای داخلی بدن مادرم را ببینم. بعد هم بلافاصله به او گفتم که اعضای بدنش در چه حالتی هستند و چطور کار می‌کنند.

 

از آن به بعد دیگر چشم‌های من به حالت عادی بدن‌ انسان‌ها را نمی‌بیند، چون می‌توانم برای چند ثانیه اندام‌های درونی بدن آنها را به صورت رنگی ببینم و حتی وضعیت آنها را تحلیل کنم.

 

من خودم نام این نوع نگاهی که دارم، دید پزشکی گذاشته‌‌ام.» ناتاشا دمکینا در سال 2003 به لندن دعوت شد و در پی آن به نیویورک و توکیو هم سفر کرد.

 

 

دختر حیرت انگیزی که چشمانش اشعه ایکس دارد! عکس

 

برای اثبات درستی گفته‌های ناتاشا، جمعی از پزشکان روسیه تصمیم گرفتند آزمایش‌هایی روی او انجام دهند. آنها از این دختر خواستند تا هرچه در معده یکی از پزشکان حاضر می‌بیند، روی کاغذ نقاشی کند.

چیزهایی که ناتاشا در این آزمایش می‌کشید و ادعاهایی که می‌کرد، بسیار حیرت‌آور بود.

 

او در نقاشی جای زخم معده دکتر را به‌خوبی نشان داده بود و در جواب پزشکی که اصرار داشت یکی از افراد حاضر به مبتلا به سرطان معده است، پاسخ داد که فقط چیزی شبیه یک کیست را در معده او مشاهده می‌کند. البته همیشه هم تشخیص‌های این دختر نوجوان درست از آب در نمی‌آید.

 

این هم از جالبترین خبر از ماجرای دختری که چشمانش اشعه دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان