فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 28بهمن 94

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 28بهمن 94

فال روز متولدین فروردین:

آن اعتماد به نفسی که همه را شیفته شما می کند کجا رفته است؟ اگر چیزی آنطور که دلتان می خواسته پیش نرفته است و یا شخصی را آنگونه که دلتان می خواسته تحت تأثیر قرار نداده اید دلیل نمی شود که کوتاه بیایید و بیخیال شوید. این جمله را با طلا بنویسید و جلوی چشمتان بگذارید: « استعداد یک درصد و تلاش نود و نه درصد تاثیرگذار است»! فرصتی بی نظیر برای پرورش خودتان به دست آورده اید. به آنچه می خواهید بچسبید و برای به دست آوردنش تلاش کنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد، چطور عادلانه تر خواهد بود و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید***وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

صفیر مرغ برآمد بط شراب کجاست***فغان فتاد به بلبل نقاب گل که کشید

تعبیر: شکایت و غصه را کنار بگذار. بدون زحمت و تلاش به جایی نمی رسی. به وضیفه ات عمل کن در این صورت است که مژده ی رسیدن به مراد را به تو می دهند. امروز سعی و تلاش کن فردا به بوستان آرزویت می رسی. پس وقت را تلف نکن که عمر مثل باد می گذرد.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما دوست ندارید در یک جنگ مغلوبه پیکار کنید اما ممکن است قادر نباشید که خود را از این موقعیت عقب بکشید حتی اگر بدانید که باید این کار را بکنید. امروز سیاره شما مریخ انرژی بالایی را از پلوتون دریافت می کند و همه نیروهای دنیا نیز نمی توانند شما را از رسیدن به اهداف تان بازدارند. خوشبختانه شما می توانید از این شدت انرژی به نفع خود استفاده کنید. به جای اینکه کار جدیدی را شروع کنید از چیزهایی که اکنون دارید محافظت کنید و آنها را به اتمام برسانید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین خرداد:

وقت آن رسیده است که از خطاها و اشتباهات دیگران درس عبرت بگیرید. اگر رفتاری در دیگران می بینید که شما را اذیت می کند بد نیست نگاهی به خودتان هم بیندازید و ببینید آیا این رفتار در شما وجود ندارد؟ کمک کردن به دیگران لزوما به معنای انجام آنچه از شما می خواهند نیست. به عنوان مثال اگر کسی از شما پول قرض می خواهد به جای این که به او ماهی بدهید ماهی گرفتن به او یاد بدهید. این به نفع هردوی شما خواهد بود. ممکن است به خاطر مسائل اقتصادی با همسرتان درگیر شوید، بهتر است کنترل خودتان را حفظ کنید. این هفته از جنگ و دعوا تا لحظه هایی سرشار از عشق را همراه با شریک زندگی خود تجربه خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می خورم خون است

تعبیر: روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین تیر:

امروز برای شما به معنای واقعی کلمه روز عمل خواهد بود. اگر می دانید چه می خواهید و رویای خواسته هایتان را در سرتان پرورانده اید امروز وقت آن است که دست به کار شوید و در جهت جامه عمل پوشاندن به آنها تلاش کنید. چنانچه احساس کردید که کارتان گیر کرده است از کسانی که روزی در جایگاه امروز شما بوده اند کمک بخواهید و مطمئن باشید که آنها با روی باز به شما کمک کرده و شما را راهنمایی خواهند کرد. چند روز گذشته به اندازه کافی تفریح کرده اید، حالا وقتش رسیده که آستین ها را بالا بزنید. وقت بازی تمام شده است. چه کسی در رابطه شما قدرت را در دست دارد؟ سعی کنید در مورد مرزها در رابطه تان با عشقتان حرف بزنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله ای و آهی نیست

تعبیر:  از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

 فال روز متولدین مرداد:

نماد ماه آبان، کژدم است. امروز باید مراقب باشید که کجا را نیش می زنید! ارتباط های شما امروز سیر نزولی پیدا می کنند و ممکن است با اطرافیان نتوانید خیلی خوب رفتار کنید. اما خیلی زود باید متوجه این امر بشوید تا ادامه نداشته باشد. احتمال اینکه کسی با شما روی دنده لج بیفتد و دایم مزاحمتان شود زیاد است. اما کنترل خود را از دست ندهید. با حفظ آرامش با او رفتار کنید و به هیچ عنوان واکنش منفی نشان ندهید. از امروز تا آخر تابستان بهتر است بیشتر سرتان به کار خودتان باشد و خیلی به کسی نزدیک نشوید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش***حریف خانه و گرمابه و گلستان باش

شکنج زلف پریشان به دست باد مده***مگو که خاطر عشاق گو پریشان باش

تعبیر: از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می کنی و به فر انتقام هستی ولی همگی را به خدایشان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی، دل و زبانت یکی باشد. عمرتان طولانی است

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز انرژی های بسیار خوب و مثبتی دارید. از آن برای معاشرت با انسان های جدید و آشنایی با آنها استفاده کنید. به جای اینکه بعدازظهر را در خانه بمانید، بیرون و به میان جمع دوستان بروید. شما نمی دانید دنیا برایتان چه می خواهد. امروز مسایل خوشایندی برای شما به وجود خواهد آمد. مثلا ممکن است در میان خنده و شوخی های دوستانه با کسی آشنا شوید که همه آینده شما را تغییر دهد. از کنار قرارهای کاری به راحتی رد نشوید. این را بدانید فشار کار موجب از بین رفتن خلاقیت می شود.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ای که دایم به خویش مغروری***گر تو را عشق نیست معذوری

گرد دیوانگان عشق مگرد***که به عقل عقیله مشهوری

تعبیر: خود را از بقیه جدا می دانی و به خودت مغرور شده ای. فکر می کنی از تو عاقل تر کسی دیگر نیست، اگر به خدا نزدیک شوی عشق به حق تعالی تو را از بندهای غرور و ریا جدا می کند و از غم ها و دردهای دنیوی خلاص می شوی و نامت به نیکی همه جا یاد می شود و به حاجات خودت می رسی

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین مهر:

شما اکنون نمی توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست دشته باشید که در خوشی هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن، اگر فکر می کنی که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

شراب بی غش و ساقی خوش دو دام رهند***که زیرکان جهان از کمندشان نرهند

من ار چه عاشقم و رند و مست و نامه سیاه***هزار شکر که یاران شهر بی گنهند

تعبیر: یاران خوبی داری که همگی وفا می کنند و راه راست می روند هر چند که فقیرند ولی در عین تنگدستی کمکت می کنند. کاری نکن که این یاران ترکت کنند و تنها شوی آنها با تو یکرنگ هستند تو هم با آنها یکرنگ باش. همت کن تا پیروز شوی که یاران همراه تو هستند.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین آبان:

امروز در مسایل کاری خود موقعیت های خوبی خواهید داشت. تلاش و سخت کوشی شما زیاد خواهد بود و می توانید حرکت های بزرگی در زندگی ایجاد کنید. امروز حس رقابتی دارید و همین باعث می شوید بیشتر تلاش کنید و بیشتر هم در چشم خواهید بود. اگر راه های خوبی برای مدیریت کارها دارید، حتما پیشنهاد دهید. این مسایل کمک می کنند تا آینده خود را تا اندازه زیادی تضمین کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

درآ که در دل خسته توان درآید باز***بیا که در تن مرده روان درآید باز

بیا که فرقت تو چشم من چنان در بست***که فتح باب وصالت مگر گشاید باز

تعبیر: دل تنگ هستی و روح و روان خسته ای داری مه همگی درمان می شود درهای وصال باز می شوند و شادی به رویت لبخند می زند خیالات را کنار بگذار و منتظر اتفاقات باش که همگی از خوبی و شادی می باشند.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

فال روز متولدین آذر:

امروز بالاخره پس از چهار ماه از تنبلی و بی انگیزه بودن دست بر می دارید و برنامه هایی که در ذهنتان هست را می توانید اجرایی کنید. ارتباط های اجتماعی خود را بیشتر کنید. دایره دوستانتان را توسعه دهید و با افراد بیشتری تعامل و گفت وگو داشته باشید. این کار باعث می شود تا از هر انسانی چیز تازه ای یاد بگیرید. در ضمن، نوعی تفریح و سرگرمی تازه هم برای خودتان دست و پا کرده اید که بسیار دلچسب خواهد بود. سعی کنید بیشتر نیمه پر لیوان را ببینید و از منفی گرایی دوری کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور***کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن***وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی و روزگار پر درد و رنجت تبدیل به خوشبختی می شود. بد به دل خود راه نده. اگر امروز به مراد نرسی فردا حتما” نشانه هایی از پایان غم خواهی دید چون با خدا هستی همیشه از بلایا نجات پیدا می کنی. باز هم در خلوت قرآن بخوان تا برای رسیدن به مقصد راهت را گم نکنی.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهد شد، تلفن هایی که قطع می شوند، کسانی که اشتباه گرفته اند و دوستانی که یادشان نمی آید برای چه زنگ زده اند. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف هایتان سوء برداشت شود. دروغ هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد. احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دارید خیلی از خودتان مایه می گذارید اما در مقابل آنچه که می خواهید را به دست نمی آورید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

مسلمانان مرا وقتی دلی بود***که با وی گفتمی گر مشکلی بود

به گردابی چو می افتادم از غم***به تدبیرش امید ساحلی بود

تعبیر: فکر می کنی کسی حرفت را نمی شنود و از مشکلت خبر ندارد. کسی تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد. اما همه ی این ها مصلحت الهی است و تو مورد امتحان قرار گرفته ای باز هم رحمت خدا شامل حالت می شود و کاردانی تو را نجات می دهد بدان همه ی این مصائب به خاطر جهالت خودت بوده است.

 

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

 

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز بهتر است که بین عقل و احساستان تعادلی به وجود بیاید، اما برای شما راحت تر است که با عقل تصمیم گیری کنید تا با احساس. اگر شما احساسات واقعی تان را با حاضر جوابی کنایه دار مخفی کنید، پایه ریزی کردن برای روابط دوستی های مهم سخت تر خواهد شد. از طرف دیگر اگر اکنون آنچه را که می خواهید با دیگران تقسیم کنید ، شاید سرعت رسیدن به آروزهای تان بییشتر شود.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر***زار و بیمار غمم راحت جانی به من آر

قلب بی حاصل ما را بزن اکسیر مراد***یعنی از خاک در دوست نشانی به من آر

تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای و نمی دانی کدام راه را باید انتخاب کنی. تنها هستی و دل گرفته ای داری. احساس پیری می کنی زیرا همه چیز را از خود قطع کرده ای حتی خوشی را ولی بدان آنچه سرنوشت تو باشد پیش خواهد آمد. امیدوار باش. غم را کنار بگذار تا به وصال یار برسی.

 

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 27 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین اسفند:

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه تان می باشد در حال حرکت است، و می تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی تان برسید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند:

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان