ramazan
ramazan

عکس های خفن از باحال ترین خانم های دنیا

عکس های خفن از باحال ترین خانم های دنیا

خفن ترین خانم های مسن یا به عبارتی مادربزرگ های با حال دنیا را در این بخش جذاب از سایت نازوب بشناسید.

 

با افزایش سن محدودیت در انجام خیلی از کارها برای انسان به وجود می آید. در ادامه با مادربزرگ هایی آشنا خواهید شد که بدون توجه به افزایش سنشان دست به کارهایی بسیار جالب زده اند.

 

مادربزرگی با دندان های آهنی

“ونگ ژیوبی” مادربزرگی از چین است که دست به کارهای بسیار عجیب می زند. معمولا کهنسالان دندان های محکمی ندارند اما این مادربزرگ با همه متفاوت است زیرا او می تواند یک خودرو را با دندان هایش بکشد. او در سال 2006 و زمانی که 72 سال سن داشت یک خودروی 4تنی را با دندان کشید و دقیقا سال بعدش دو خودرو که جمعا 5 تن وزن داشتند را کشید.

 

عکس های خفن از باحال ترین خانم های دنیا

مادر بزرگ چترباز

“پت اواکس” خانم 93 ساله ای است که این روزها رکورددار کهنسال ترین چترباز دنیا را در اختیار دارد. این خانم سال گذشته توانست رکورد قبلی که در دست یک خانم 60 ساله بود جا به جا کند. این مادربزرگ در حالی این کار عجیب را انجام داد که بسیاری می پنداشتند او توانایی بالارفتن از پله را به خاطر ترس از ارتفاع نداشته باشد اما او با پرش از ارتفاع 4000 متری خلاف این تفکرات را به همه ثابت کرد.

عکس های خفن از باحال ترین خانم های دنیا

مادربزرگ درامر

“ماری هویسدا” 63 ساله مادربزرگی است که علاقه خاصی به موسیقی راک و نواختن جاز و درام دارد. او از 15 سالگی شروع به نواختن این ساز کرده است و از 16 سالگی نیز در گروه های مختلف اجراهای جهانی داشته است. این مادر بزرگ با اینکه این روزها سن بالایی دارد اما هنوز دست از موسیقی نکشیده و به عنوان یکی از پیرترین جاز زن های دنیا شناخته می شود که بیش از نیمی از زندگی اش را صرف نواختن ساز کرده است.

عکس های خفن از باحال ترین خانم های دنیا

مادربزرگ جودوکار

“کیکو فودوکا” اولین زن در دنیا است که توانسته است به درجه 10 کمربند مشکی در رشته رزمی جودو برسد. او از سن 21 سالگی ورزش را شروع کرد و در همان سن جوانی توانست به بالاترین درجه افتخارات جودو دست پیدا کند. این خانم پس از گرفتن مدرک، مدرسه جودو خود را تاسیس کرد و همانجا استادان بسیاری را تربیت کرد. “فودوکا” چند ماه پیش در سن 99 سالگی در گذشت این در حالی است که او تا شب قبل مرگش در حال آموزش دادن جودو به دانشجویانش بود.

عکس های خفن از باحال ترین خانم های دنیا

مادربزرگ یوگاکار

“بتی کالمن” شاید 83 سال سن داشته باشد اما به مانند یک دختر بچه بدنی نرم و منعطف دارد. او این روزها به عنوان یکی از استادان برتر یوگا در استرالیا شناخته می شود. این خانم از کودکی یوگا را آغاز کرده است و این البته نزدیک به 40 سال است که به استاد این کار تبدیل شده است. او می تواند ساعت ها روی دست خود به صورت معلق در هوا قرار بگیرد و خسته هم نمی شود.

عکس های خفن از باحال ترین خانم های دنیا

مادربزرگ شکارچی

یک مادربزرگ روسی چندییش توانست با دستخالی یک گرگ را از پا در بیاورد و در دنیای اینترنت سروصدای بسیاری برپا کرد. “آیشات ماکوسودوا” مادربزرگ 58ساله ای است که در حالی که مشغول سروسامان دادن به گوسفندانش بود با گرگی گرسنه روبرو شد اما برای محافظت از گوسفندانش تصمیم گرفت به جنگ با گرگ برود. او پس از چند دقیقه جنگ خونین توانست گرگ را با یک تبر از پا دربیاورد ولی گرگ بخشی از دست او را نیز زخمی کرد.

عکس های خفن از باحال ترین خانم های دنیا

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان